Zapatero¿esto es denunciable?

El subforo para hablar de la actualidad local de Elche y comarca.
Responder
illice69
Campeón de Liga
Campeón de Liga
Zona del Estadio: Fondo sur

Zapatero¿esto es denunciable?

Mensaje por illice69 »

Imagen

¿porque los camareros no pueden fumar en su trabajo y esta señorita o señora de Alicante ha eso de las 5:00 de la tarde en la plaza de toros si?
http://www.xiquetsdelx.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
raskaiu
Campeón Supercopa de Europa
Campeón Supercopa de Europa

Mensaje por raskaiu »

Imagen
Sempre Elx!
Campeón del Mundo
Campeón del Mundo

Mensaje por Sempre Elx! »

La policia local al igual que las Fuerzas Armadas tienen su propio Estatuto de los Trabajadores y sus propias leyes, no sé yo si éso repercutirá también en la ley del tabaco.
Separó las aguas y dictó el primer mandamiento: Besarás el escudo!

Imagen

Por siempre...para siempre...Elche te amo.
Bala
Campeón Copa Intercontinental

Mensaje por Bala »

fa un més, un amic meu va en 4 més que son uns porretes en el cotxe a torrevella, ans agafen una bolsa de 100 grams de marihuana cadascún.

el agafa la policia i els diua part del tipic "paquet" que a la próxima ja vorien, que prenen els datos i tal., increible!!! tenien una barbaritat de marihuana que es per a possar denuncia i cridar a un furgó i montar-los dins.

quan tornaven de festa de torrevella els van trobar a tots fumant petes, apoyats en els cotxes i fent tonteries :shock:

i quan requisen algo, se ho queden per supost, i et diuen que ja t'arrivarà una carta a casa amb la denuncia. be.... a totes les persones que qconec que els han pillat, 6 o 7, ningú a recibit res.
FORÇA ELX!!!
elx-ska
Campeón UEFA
Campeón UEFA
Contactar:

Mensaje por elx-ska »

el b'ala escribió:fa un més, un amic meu va en 4 més que son uns porretes en el cotxe a torrevella, ans agafen una bolsa de 100 grams de marihuana cadascún.

el agafa la policia i els diua part del tipic "paquet" que a la próxima ja vorien, que prenen els datos i tal., increible!!! tenien una barbaritat de marihuana que es per a possar denuncia i cridar a un furgó i montar-los dins.

quan tornaven de festa de torrevella els van trobar a tots fumant petes, apoyats en els cotxes i fent tonteries :shock:

i quan requisen algo, se ho queden per supost, i et diuen que ja t'arrivarà una carta a casa amb la denuncia. be.... a totes les persones que qconec que els han pillat, 6 o 7, ningú a recibit res.
Jo te puc dir que avoltes si arriva...
Bala

Mensaje por Bala »

elx-ska escribió:
el b'ala escribió:fa un més, un amic meu va en 4 més que son uns porretes en el cotxe a torrevella, ans agafen una bolsa de 100 grams de marihuana cadascún.

Jo te puc dir que avoltes si arriva...
tu ho has dit, a voltes, o jo diria que t'ha tocat la xina. el que resalta es que hi ha molt de caradura clarament, mare meua si parlara tota la gent...
FORÇA ELX!!!
rommelx
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por rommelx »

la meua experiència em diu que la carta no arriba!! per sort. :D
¡¡¡El futbol los domingos!!!
elx-ska
Campeón UEFA
Campeón UEFA
Contactar:

Mensaje por elx-ska »

Per sert, ya que estem tratant el tema, que pasa si no pages una multa? de trafic o de desonden public o de lo que siga? algu n´a pagat alguna?
Responder