¿porque los camareros no pueden fumar en su trabajo y esta señorita o señora de Alicante ha eso de las 5:00 de la tarde en la plaza de toros si?

Jo te puc dir que avoltes si arriva...el b'ala escribió:fa un més, un amic meu va en 4 més que son uns porretes en el cotxe a torrevella, ans agafen una bolsa de 100 grams de marihuana cadascún.
el agafa la policia i els diua part del tipic "paquet" que a la próxima ja vorien, que prenen els datos i tal., increible!!! tenien una barbaritat de marihuana que es per a possar denuncia i cridar a un furgó i montar-los dins.
quan tornaven de festa de torrevella els van trobar a tots fumant petes, apoyats en els cotxes i fent tonteries![]()
i quan requisen algo, se ho queden per supost, i et diuen que ja t'arrivarà una carta a casa amb la denuncia. be.... a totes les persones que qconec que els han pillat, 6 o 7, ningú a recibit res.

tu ho has dit, a voltes, o jo diria que t'ha tocat la xina. el que resalta es que hi ha molt de caradura clarament, mare meua si parlara tota la gent...elx-ska escribió:Jo te puc dir que avoltes si arriva...el b'ala escribió:fa un més, un amic meu va en 4 més que son uns porretes en el cotxe a torrevella, ans agafen una bolsa de 100 grams de marihuana cadascún.
el agafa la policia i els diua part del tipic "paquet" que a la próxima ja vorien, que prenen els datos i tal., increible!!! tenien una barbaritat de marihuana que es per a possar denuncia i cridar a un furgó i montar-los dins.
quan tornaven de festa de torrevella els van trobar a tots fumant petes, apoyats en els cotxes i fent tonteries![]()
i quan requisen algo, se ho queden per supost, i et diuen que ja t'arrivarà una carta a casa amb la denuncia. be.... a totes les persones que qconec que els han pillat, 6 o 7, ningú a recibit res.