Desde Valencia.
-
Ramon 1909
- jugador infantil

Desde Valencia.
Hola a tots, soc un aficionat del LLevant. Espere que tingau sort despres del partit del dissabte i a vore si esteu ahi en la pelea per pujar al final.
AMUNT LLEVANT!
AMUNT LLEVANT!

- Bala
- Campeón Copa Intercontinental

pues la sort nostra corre per eixe partit, sinò adeu al ascens y pensar en altres coses. ho senc molt, però aquest any ens toca guanyar d'una vegada per totes i que no ens marcarà ettien dels collons
. vosaltes pujeu amb aquest pas y ja esteu distanciats, deixeu els 3 punts per a nosaltres que ens fa mes falta
un salut
un salut
FORÇA ELX!!!
- aspe
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Preferencia
- Contactar:
- Tolo forever
- Campeón Supercopa de Europa

- Coves

Ya quisieramos nosotros que estos no jugaran. Seguro que vendrán motivadisimos a ganar aqui, el Levante siempre ha venido a por todas y nos tienen ganas siempre.Tolo forever escribió:xe, Ramon, jo crec que per a aquest partit hauriau de donar descans als titulars (que no juguen Aganzo, Congo, Cuellar, Limones, Jofre, Miguel Angel.., ), crec que se han de reservar per a la següent semana,
- Coves

Por cierto desde Valencia en el foro de ellos dicen que si se tienen que traer el casco este año .... Entrar y leer ...
http://www.forogranota.com/viewtopic.php?t=435
No tengais miedo en venir, pues aqui no hacemos nada, no nos comemos a nadie ...
http://www.forogranota.com/viewtopic.php?t=435
No tengais miedo en venir, pues aqui no hacemos nada, no nos comemos a nadie ...
-
Ramon 1909
- jugador infantil

No se a quin Miguel Angel et refereixes, a no ser que siga el exjugador del Llevant que ara juga en el Malaga.Tolo forever escribió:xe, Ramon, jo crec que per a aquest partit hauriau de donar descans als titulars (que no juguen Aganzo, Congo, Cuellar, Limones, Jofre, Miguel Angel.., ), crec que se han de reservar per a la següent semana,
T'Has oblidat de Mora (el millor porter de la 2a divisió) i de Rivera, que com estiga inspirat... (si heu vist el gol que va marcar contra el Rayo ho comprendreu)
Salutacions!

- Tolo forever

és veritat, el Miguel Angel eixe ja no está, vaig vore el golaç de Rivera i crec que em vaig confondre per aixó, com te el monyo llarg també i el Miguel Angel crec que també fea gols d'eixos,Ramon 1909 escribió:No se a quin Miguel Angel et refereixes, a no ser que siga el exjugador del Llevant que ara juga en el Malaga.Tolo forever escribió:xe, Ramon, jo crec que per a aquest partit hauriau de donar descans als titulars (que no juguen Aganzo, Congo, Cuellar, Limones, Jofre, Miguel Angel.., ), crec que se han de reservar per a la següent semana,
T'Has oblidat de Mora (el millor porter de la 2a divisió) i de Rivera, que com estiga inspirat... (si heu vist el gol que va marcar contra el Rayo ho comprendreu)
Salutacions!
de totes maneres em sembla que Rivera no està acostumat a ficar molts gols, em fan més por els altres.
- lordjose
- Campeón UEFA

- Contactar:
- Toño

La verdad es que no entiendo como un jugador como Rivera puede estar en 2ª división (no quiero decir que el Levante le quede pequeño ni mucho menos), estuve en Francia y le vi disputar un partido con el Marsella (cuando Alfonso tb estuvo allí) y os puedo decir que se salió no entendía como el Madrid podía haberlo cedido..Ramon 1909 escribió:No se a quin Miguel Angel et refereixes, a no ser que siga el exjugador del Llevant que ara juga en el Malaga.Tolo forever escribió:xe, Ramon, jo crec que per a aquest partit hauriau de donar descans als titulars (que no juguen Aganzo, Congo, Cuellar, Limones, Jofre, Miguel Angel.., ), crec que se han de reservar per a la següent semana,
Salutacions!
Ya apuntaba maneras cuando Jorge Valdano lo hizo debutar en un Celta- R. Madrid temporada 94/95, cuyo resultado fue 0-2 a favor de los blancos con goles de Raúl y Rivera. Si no me equivoco tan solo tenía 15 años.
Sinceramente siento envidia sana de muchos de vuestros jugadores, habéis sabido elegir entre los descartes de los grandes con gran acierto, dícese Jofre del Barça, Rivera, Aganzo y Congo del Madrid etc. Fichar con cabeza, Cuellar, Mora, Alexis, Sandro (aunque este último creo que no está dando el rendimiento esperado).
Todo eso sin nombrar el gran entrenador que este año tenéis.
Sólo me queda daros la enhorabuena por tan gran equipo.
Juan Ángel Romero Isasi D.E.P.
-
Ramon 1909
- jugador infantil

Toño escribió:La verdad es que no entiendo como un jugador como Rivera puede estar en 2ª división (no quiero decir que el Levante le quede pequeño ni mucho menos), estuve en Francia y le vi disputar un partido con el Marsella (cuando Alfonso tb estuvo allí) y os puedo decir que se salió no entendía como el Madrid podía haberlo cedido..Ramon 1909 escribió:No se a quin Miguel Angel et refereixes, a no ser que siga el exjugador del Llevant que ara juga en el Malaga.Tolo forever escribió:xe, Ramon, jo crec que per a aquest partit hauriau de donar descans als titulars (que no juguen Aganzo, Congo, Cuellar, Limones, Jofre, Miguel Angel.., ), crec que se han de reservar per a la següent semana,
Salutacions!
Ya apuntaba maneras cuando Jorge Valdano lo hizo debutar en un Celta- R. Madrid temporada 94/95, cuyo resultado fue 0-2 a favor de los blancos con goles de Raúl y Rivera. Si no me equivoco tan solo tenía 15 años.
Sinceramente siento envidia sana de muchos de vuestros jugadores, habéis sabido elegir entre los descartes de los grandes con gran acierto, dícese Jofre del Barça, Rivera, Aganzo y Congo del Madrid etc. Fichar con cabeza, Cuellar, Mora, Alexis, Sandro (aunque este último creo que no está dando el rendimiento esperado).
Todo eso sin nombrar el gran entrenador que este año tenéis.
Sólo me queda daros la enhorabuena por tan gran equipo.
gracias por los alagos a mi equipo. A ver si os unis a mi propuesta (PVTA C9)UN SALUDO!

- VeCTRiNa
- Campeón Supercopa España