Ciudades españolas mas bonitas
- sergielx89
- Campeón UEFA

- Ubicación: podran tener todo el dinero del mundo pero nunca podrán comprar un dinosaurio
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Aquestes votacions sempre m'han semblat una ximpleria. Que entre les 10-20 primeres no estiguen ciutats com Barcelona, Donosti, Vitoria, Santiago o Ávila, doncs deixa clar com és aquest tipus de votacions.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- Fernando Niño
- Campeón del Mundo

Per descontat. Açò és com va passar amb el nou Monopoly aquell que van fer, on apareixien llocs com Badalona o Badajoz en comptes de Barcelona o Madrid. Açò es fa per votació popular i els pobles xicotets en asabentar-se voten moltíssim per a poder guanyar-hi en alguna cosa, mentre que les grans ciutats passen bastant d'aquestes coses.Manel escribió:Aquestes votacions sempre m'han semblat una ximpleria. Que entre les 10-20 primeres no estiguen ciutats com Barcelona, Donosti, Vitoria, Santiago o Ávila, doncs deixa clar com és aquest tipus de votacions.
Yo no bailo con Princesas, pero te haré reina del baile.
Que si el invierno viene frío, quiero estar junto a ti...

- CremaCatalana
- Campeón UEFA

- Curva Norte
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Curva Norte
- Asiento: En la que pille libre
- Contactar:
- PedroElx
- Campeón UEFA

- pepeluelrapido
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: delante de la tv
- Asiento: lado derecho del sofa
- Fernando Niño
- Campeón del Mundo

Lo dice la propia gente de Elche en el Tuenti?? No sé si en todos los sitios pasa igual, pero aquí parece que a la gente le dé satisfacción decir que Elche es una mierda. Lo mismo con el equipo; entre la gente que pasa del fútbol o al menos del Elche, cuando sale en una conversación el equipo muchos dicen como si encima les enorgulleciese "el Elche no vale na, llevan un puñao de años en 2ª y 2ªB" y el resto asiente y como digas algo bueno del Elche pareces un raro. Pero bueno, peor para ellos.jgC escribió:He oído esto por el tuenti, de verdad que ascazo de gente diciendo que Elche es una mierda, que no vale para nada... son la propia basura de esta ciudad.
Yo no bailo con Princesas, pero te haré reina del baile.

- Bala
- Campeón Copa Intercontinental

El 99'9 % d'eixa gent no coneix ni el seu propi poble; historia, cultura, festes... Eixa gent, que conec alguns, no saven ni quedar en el Filet de Fora ni en la Plaça de Baix, i es conformen en quedar-se en una cafeteria al seu barri i quan ixen van al polígon d'Altabix. Després diuen en orgull "Yo soy del RREEal Madriz". Doncs que s'en vajen a Madriz d'una patà al cul que li pegava jo.elche26 escribió:Claro que habra gente de Elche que no le guste y por eso de su opinion, no a todo el mundo nos tiene por que gustar Elche y el ELCHE CF...