Elx passa a tindre més de 230.000 ànimes

El subforo para hablar de la actualidad local de Elche y comarca.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Elx passa a tindre més de 230.000 ànimes

Mensaje por Manel »

Según los datos hechos públicos por el Ayuntamiento el padrón de Elche ya cuenta con más de 230.000 habitantes. También ha aumentado la tasa de ocupación y el número de afiliados a la Seguridad Social.
Elche ya cuenta con más de 230.000 habitantes. En la primera mitad del año el padrón ha experimentado un fuerte impulso motivado por el saldo migratorio. A finales de 2006 el censo contaba con 226.635 empadronados, a finales de junio el número de habitantes se incrementaba en 3456 personas. Tras esta subida Elche pasa a ocupar el puesto 21 del ranking de ciudades con mayor población de España.

Fa poc s'obria un post si no recorde malament que anunciava els 215.000, nosé si el post tindrà un any. A dia de hui som més de 230.000, i supose que ací no han sumat l'IVA....
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
darkillice
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por darkillice »

No me gusta el crecimiento tan rápido. Mas vale ir despacio y con buena letra.
FJ 2003
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por FJ 2003 »

en 5 años

casi 300.000 :D
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

darkillice escribió:No me gusta el crecimiento tan rápido. Mas vale ir despacio y con buena letra.
Després ens trobem barris nous amb una falta de serveis bàsics mínims molt grans. Adri, i tu creus que viurem millor amb 300.000? Crec que el meu barri deixarà de ser dins de poc un barri relativament tranquilet fins a la data per a convertir-se en una zona de gran moviment, és d'esperar amb Corte Inglés i aquestes coses, almenys el nou hospital el tindrem propet :)
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
FJ 2003
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por FJ 2003 »

yo no creo que vivamos mejor con 300.000 al contrario...

son muchos problemas lo que esta dando la superpoblacion.

ademas mas del 20% llegaran a ser inmigrantes dentro de poco.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

FJ 2003 escribió:yo no creo que vivamos mejor con 300.000 al contrario...

preferisc inmigrants a topillos :lol: :lol: , per favor, quina cosa més argg,semblen ratolins. Adri, posa't un esquirol, que són més simpàtics 8)
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
FJ 2003
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por FJ 2003 »

Manel escribió:

preferisc inmigrants a topillos :lol: :lol: , per favor, quina cosa més argg,semblen ratolins. Adri, posa't un esquirol, que són més simpàtics 8)

para que os quede claro a todo el mundo:

[size20]YO AMO A LOS TOPILLOS[/size]
FJ 2003
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por FJ 2003 »

Manel escribió:

para que os quede claro a todo el mundo:

YO AMO A LOS TOPILLOS
Puño Franjiverde
jugador del 1er equipo
jugador del 1er equipo

Re: Elx passa a tindre més de 230.000 ànimes

Mensaje por Puño Franjiverde »

Manel escribió:Según los datos hechos públicos por el Ayuntamiento el padrón de Elche ya cuenta con más de 230.000 habitantes. También ha aumentado la tasa de ocupación y el número de afiliados a la Seguridad Social.
Elche ya cuenta con más de 230.000 habitantes. En la primera mitad del año el padrón ha experimentado un fuerte impulso motivado por el saldo migratorio. A finales de 2006 el censo contaba con 226.635 empadronados, a finales de junio el número de habitantes se incrementaba en 3456 personas. Tras esta subida Elche pasa a ocupar el puesto 21 del ranking de ciudades con mayor población de España.

Fa poc s'obria un post si no recorde malament que anunciava els 215.000, nosé si el post tindrà un any. A dia de hui som més de 230.000, i supose que ací no han sumat l'IVA....
Y poco mas de 8.500 abonados :cry:

:lol:
Cuando menos te lo merezcas,
más te animaré, porque será
cuando más lo necesites
ECF
Imagen
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Re: Elx passa a tindre més de 230.000 ànimes

Mensaje por Manel »

Puño Franjiverde escribió:
Manel escribió:Según los datos hechos públicos por el Ayuntamiento el padrón de Elche ya cuenta con más de 230.000 habitantes. También ha aumentado la tasa de ocupación y el número de afiliados a la Seguridad Social.

Y poco mas de 8.500 abonados :cry:

:lol:
Hi ha alguns amb 320.000 i nosé si hauran passat ja dels 5000. :roll: :wink:
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Best
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Best »

El que se meta con los topillo se las ve conmigo.Pues no son bonicos ni ná :P
ImagenImagen
¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
FJ 2003
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por FJ 2003 »

Best escribió:El que se meta con los topillo se las ve conmigo.Pues no son bonicos ni ná :P

Imagen

Imagen

Imagen
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

Açò parla d'Elx, no dels topillos :roll:
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
paquito bonet

Mensaje por paquito bonet »

y cuantas de esas 230.000 almas tienen vida?
¿y cuantas estan muertas?

a elche le falta vida.

afirmo
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

paquito bonet escribió:y cuantas de esas 230.000 almas tienen vida?
¿y cuantas estan muertas?

a elche le falta vida.

afirmo
Elx com a tal a mort, o si més no està morint, i els propis il·licitans hem permés això. La memòria col·lectiva d'aquest poble s'ha perdut o està quasi perduda. . Ens conformem amb l'oripell de sentir-nos una ciutat important per la seua indústria, per la seua demografia, pels seus símbols (les palmeres, la Dama i la Festa, que cada dia es troben més allunyades i estranyes de la ciutat que els véu nàixer). Hem permés la destrucció d'edificis històrics que formaven part de la memòria col·lectiva del poble, per exemple la casa dels comptes de Torrellano, en plena Plaça de Baix, ara crec q és un Benetton el que hi ha allà, o la casa mora del carrer Almòrida...

El respecte a la memòria col•lectiva hauria de ser un objectiu de tots aquells polítics que es proposen conduir el nostre espai vital. Ens podem sentir més europeus, més espanyols o més valencians, però d'allò que no podem renunciar mai és a l'espai on construïm la nostra vida, on treballem, on estudiem, on fem amics i enemics, la nostra ciutat. Ens podrà agradar més o menys, però la ciutat esdevé l'escenari de les nostres relacions amb el món i les persones. Elx no és només edificis, carrers i gent, és part de la nostra vida. Més important per damunt de qualsevol cosa és sentir-se il·licità. Hem de concebir el nostre poble com la nostra casa, veritat que a casa tenim els quadres dels iaios i els guardem en carinyo? Doncs el carrer i el poble és alguna cosa més que edificis, és sentir-te arrelat a la memòria d'eixos edificis. Estem comdemnant a l'alzheimer més absolut a una comunitat, la nostra comunitat. La gent jove a partir d'ara dubte molt que ubique el Capitòlio o l'Alcàzar quan des de fa anys han servit de referència per als il·licitans. Els il·licitans cada volta més li diuen Misteri al que sempre ha sigut La Festa, la festa que unia a tot el poble alvoltant d'un mateix lloc per fer una festa comunitària, independentment d'ideologies o creences. Ara és una mena de peça de museu, on els polítics de l'Ajuntament i la Generalitat aprofiten el dia 13 per convidar a certes personalistats a vindre i fer turisme, on veuen una representació "descafeinada" deixant de banda els dies grans, el 14 i el 15.

M'agarre a les paraules de Gaspar Jaen, "Elx només és Elx i brilla com a tal durant uns dies d'agost dins d'un espai podrit"

Espere que no es carreguen el poquet que ens queda, i alguns li diuen progrés.....
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Responder