UGUIBE, en castellà para que me entiendas.......

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

UGUIBE, en castellà para que me entiendas.......

Mensaje por Manel »

EL MEJOR ENTRENADOR DE ESPANYA JOJOJO

Ha quedat demostrat la classe de persona que és el menda, destaca la seua mala educació, el mal perder i el ser més l'entrenador més mentider que he conegut. 4 ocassions clares :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Última edición por Manel el Dom Ene 21, 2007 6:05 pm, editado 1 vez en total.
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Best
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Best »

Pues sí,parece que este hombre ha visto otro partido...
El que no se consuela es porque no quiere.
ImagenImagen
¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Manel, amb eixos comentaris el que no queda massa bé eres tu.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

miguelet escribió:Manel, amb eixos comentaris el que no queda massa bé eres tu.
Miguelet, el que ha quedat malament ha sigut el prepotanet, d'ell, ho torne a repetir, que li peten
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Ell pot quedar com vulga, però tu realment vols veure't retratat dient això?

T'imagines que un dia tens fills i et lligen?

No caigues tan baix, home. Tu no. Tu no necessites dir això. No sigues animalot. A banda que fer servir segons quins apel.latius com a insult és de mal gust, sobretot per a certs grups.

Xicot, que eres filòleg! Fes servir la creativitat, la ironia, la sàtira, el sarcasme, alguna que altra figura retòrica...

(observa que no he fet "quote" en cap moment, per si, passada l'escalfor, t'ho penses, pugues retocar-ho sense problemes)
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

miguelet escribió:Ell pot quedar com vulga, però tu realment vols veure't retratat dient això?

T'imagines que un dia tens fills i et lligen?

No caigues tan baix, home. Tu no. Tu no necessites dir això. No sigues animalot. A banda que fer servir segons quins apel.latius com a insult és de mal gust, sobretot per a certs grups.

Xicot, que eres filòleg! Fes servir la creativitat, la ironia, la sàtira, el sarcasme, alguna que altra figura retòrica...

(observa que no he fet "quote" en cap moment, per si, passada l'escalfor, t'ho penses, pugues retocar-ho sense problemes)
Tens raó cony, tens raò, però estava molt calent en aquest tio, demostrant xuleria també durant la setmana pel carrer, i he explotat, m'he puc equivocar, però en eixe moment era el que pensava. Acabe el comentari afegint les paraules de Trotta "Uribe es el mejor entrenador de España" :wink:
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Preferente73
Campeón UEFA
Campeón UEFA
Contactar:

Mensaje por Preferente73 »

Esta claro que ha visto otro partido, pero no veo normal ya el insulto barato, ya que hace apenas un año era nuestro mister, y hacía lo mismo cuando jugabamos mal y veía otro partido, entonces no se le insultaba.
Esto es fútbol, él se debe a su club y tiene que vender su producto a sus seguidores.
Mucho Elche
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Doncs tranquil, que hi ha vida més enllà del futbol...

Tu pensa fredament. Dissabte. Si et donen a triar entre que guanye el teu equip i tindre sexe eixa nit fins l'esgotament, qué tries?

(i no s'hi val a dir "les dues coses")

A banda que jo, veient la quantitat de gent que hi havia, m'estimava més que perdera el meu equip que guanyara i hi haguera moguda grossa. El futbol ens entreten, però no ens dona de menjar... entre altres coses, perquè els que en mengen no s'ho prenen tan a pit com vosaltres.
rommelx
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por rommelx »

miguelet escribió:Doncs tranquil, que hi ha vida més enllà del futbol...

Tu pensa fredament. Dissabte. Si et donen a triar entre que guanye el teu equip i tindre sexe eixa nit fins l'esgotament, qué tries?

(i no s'hi val a dir "les dues coses")

A banda que jo, veient la quantitat de gent que hi havia, m'estimava més que perdera el meu equip que guanyara i hi haguera moguda grossa. El futbol ens entreten, però no ens dona de menjar... entre altres coses, perquè els que en mengen no s'ho prenen tan a pit com vosaltres.
claro ahora el derbi no era importante, y resulta que también querías que perdiera tu equipo.... :lol: muy bueno.

Y yo, respecto a la pregunta que le haces a Manel, prefiero no comerme un colín el sábado y que gane el Elche, porque lo de ayer fue un orgasmox1000. (igual está opinión es porque estoy bien servido y no me hace tanta falta). Saludos.
¡¡¡El futbol los domingos!!!
raskaiu
Campeón Supercopa de Europa
Campeón Supercopa de Europa

Mensaje por raskaiu »

hi ha ocasions en les que no tenen lloc les figures retòriques ni la creativitat en el llenguatge i no hi ha res millor com un missatge clar i directe com el de manel.

tots coneixem les rodes de premsa d`uribe; així que les seues declaracions no han sorprés gens, però sí la seua falta d`educació i el seu mal perdre. en fi, decepcionant.
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Vosotros mismos. Yo insisto en que se puede insultar, y se puede hacer muchas cosas, sin necesidad de, por ejemplo, molestar profundamente a los que tienen algún familiar con retrasos mentales.

Y no, no quería que perdiera mi equipo. Pero por mis intervenciones veréis que a mí lo de hundir al Elche no me parece tan importante.

Y sí, también estoy bien servido, gracias. :P
poyoyo
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por poyoyo »

Vinga miguelet, a qui vols enganyar, estimaves mes perdre ..., aplicat la fabula de la rabosa que no volia la fruita.

Te collons el xic... el que hi ha que llegir!

I amb lo del sexe no dic res que no vull fer sang ...
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

poyoyo escribió:Vinga miguelet, a qui vols enganyar, estimaves mes perdre ..., aplicat la fabula de la rabosa que no volia la fruita.

Te collons el xic... el que hi ha que llegir!

I amb lo del sexe no dic res que no vull fer sang ...
Quina mania... jo volia guanyar, naturalment (qui ha dit que no?), però no em lleva la son! I no vaig dir rés que arrassarien,ni vaig tocar els collons, etc.

I no m'agrada veure gent normal i educada perdent les formes per coses així, i més, com este home, que és un troç de pa amb anorak de l'Elx.

I amb allò del sexe.... cotxino!!!!! :P Era només una comparació, punyetes! Qui diu sexe, diu pau en el món, carreteres bones... al cap i a la fi, només és futbol. Jo era dels que no dormia bé diumenge per la nit, i un dia vaig dir, què collons, si aquesta gent no em dona de menjar...
Responder