L´atre dia tancares un tema obert per mi sense donarme ocasió de argumentar, per aixó vullc ferlo ara.
Vaja per davant que respecte les decisions que consevol moderador faça en un foro seu, igual que yo faig en el meu, pero atra cosa es que les comparteixca.
Segons el teu avís yo había duplicat un tema enviantlo al foro de opinió i al polideportiu, pero crec que no es aixina. Tu pots parlar de un mateix tema pero desde enfoques diferents i en tractaments diferents.
Encara que estés parlant del mateix arbre, segur que no serà el mateix enfoque el que li done un pintor, un empresari de la fusta o un botanic.
En el cas concret els dos temes parlaven de la selecció valenciana, pero en u d´ells era de contingut general, el del Polideportivo, i en un atre volía parlar de la aportació del Elx a la mateixa, el de Opinió.
Gracies per tot.
Per al administrador Baresi
- José Luis
- jugador infantil

- Contactar:
Per al administrador Baresi
Tant si vullc com si no vullc, que sí vullc, soc valencià. Xavier Casp.
- Lezcano
- Moderador

Solo trataba de poner orden.
Es preferible que este todo mas a mano y entendi que era una noticia relacionada con el otro post y seria mas facil para todos ver que dia se juega,quienes juegan,los precios de las entradas etc...
Te aseguro que lo hice por el bien de todos e intentando que no se desperdigaran las diferentes noticias por el foro.
Un saludo.
Es preferible que este todo mas a mano y entendi que era una noticia relacionada con el otro post y seria mas facil para todos ver que dia se juega,quienes juegan,los precios de las entradas etc...
Te aseguro que lo hice por el bien de todos e intentando que no se desperdigaran las diferentes noticias por el foro.
Un saludo.