A vore, recapitulem: Les torres d'evaqüació en marxa, algunes quasi acabades, s'obri una friki-tenda del nostre Club, alguns negocis estan a punt d'obrir en els baixos del Valero, tenim un president que des de fa pfff la tira d'any no està venen fum, canviem la filosofia i ara resulta que lo de la ciutat esportiva s'està movent Algo està passant, alguna cosa està canviant en este Club.......
PD: Serà l'inici d'una etapa "diferent"? o prompte tornarem a dir...."Ja m'estranyava a mi, som l'Elx CF
Una vez más estamos en un punto de inflexión que marcará nuestro futuro. En ocasiones anteriores el Elche sairó airoso gracias al apoyo de su masa social. Se plantean muchos cambios, de hecho, ya están sucediéndose.
Es el momento de "mimar" al Elche Club de Fútbol. Con paciencia saldremos bien parados de ésta. Seamos humildes y generosos con nuestro equipo.
açò és lo que el menda va dir no fa ni dues setmanes en un post que parlava sobre la bona actuació que està tenint la nostra directiva en les últimes setmanes
raskaiu escribió:os imagináis que en los próximos días, nos dicen que ya se puede empezar a construir la ciudad deportiva
i no és per fotre, però açò és lo que manel em va contestar:
Manel escribió:
raskaiu escribió:os imagináis que en los próximos días, nos dicen que ya se puede empezar a construir la ciudad deportiva
esto nose si sera tambien por estar Sepulcre, pero lo cierto esque desde que esta las cosas se hacen con mucha coherencia, y desde aqui apoyarlo y esperar que continue asi.
A eso hay que añadir el tema de la ampliación de capital, que no es merito de Sepulcre por que se inició todo el proceso meses atrás, pero me gusta como la ha vendido la nueva directiva y es responsabilidad de ellos el atraer al máximo número de compradores y que ninguno de los sacabarrigas máximos accionistas del club se escaqueen. ¿Comprará acciones R.Sánchez en la ampliación?
Sobre la ciudad deportiva...¿es verdad que la van ha construir en el antiguo camino de castilla?...creo que muy cerca de donde yo curro....en frente mismo.
helike escribió:Sobre la ciudad deportiva...¿es verdad que la van ha construir en el antiguo camino de castilla?...creo que muy cerca de donde yo curro....en frente mismo.
eehhh?
¿Donde la quieren construir?
Cuando el león acecha, a la cebra no le importa ser mas rápida que el león, lo que realmente le preocupa es ser mas rápida que otra cebra.
helike escribió:Sobre la ciudad deportiva...¿es verdad que la van ha construir en el antiguo camino de castilla?...creo que muy cerca de donde yo curro....en frente mismo.
Si, por ahí es por donde compró R. Sanchez los terrenos. La mitad de los que había planeados por cierto...
Si, por ahí es por donde compró R. Sanchez los terrenos. La mitad de los que había planeados por cierto...
Mira pues eso será bueno para el curro....asi la gente se puede pasar a comprar y ademas si hay cantina....ya tengo escusa para llegar tarde al curro jejeje...me pasaré par verlos entrenar.
raskaiu escribió:açò és lo que el menda va dir no fa ni dues setmanes en un post que parlava sobre la bona actuació que està tenint la nostra directiva en les últimes setmanes
i no és per fotre, però açò és lo que manel em va contestar:
Manel escribió:
agunta aguanta, això si q sembla difícil hehehe
pareix que ara, sí està tot en marxa.
hehehe va ser el primer que em va vindre al cap Raskaiu
Manel escribió:
hehehe va ser el primer que em va vindre al cap Raskaiu :wink:
però si lo que jo vaig dir també ho vaig dir de conya, vamos, com si pensara que això de la ciutat esportiva mai anava a ocorrer. pero bé, pareix que s'han posat les piles, i això està bé.