fa unes setmanes entenia a eixos que renegaven del seu equip per estar farts, més cremats que la moto d'un hippi, sempre la mateixa historia.
aquesta historia ja la sabem i es repetix cada any inevitablement com a bruixeria herculana es tractara, però sempre trobem, si vos doneu compte, una excusa per estar ilusionats.
encara que siguem 6000 a la temporada que be, però els de l'elx de veritat i ja entenem de que va el conte, com ja em vist en el partit contra el xerez ausent de criticons estupids e impacients, eixos SI SON ELS GAFES, a la merda en ells "al equipo hay que quererlo", i la negativitat i el mal de ull es transmitix directament a la gespa
només de saber que estarem en segona a la temporada que be, de vore la nova politica de gastar poquet i be, de canterans i 2 estreles polaques per possar la qualitat on no es pot notar la baixa de Nino (l'únic punt negre que trobe però inevitable)...
... ESTIC ILUSIONAT COLLONS!
i no estic ilusionat en muntar a primera no.... sino en fer una temporada digna i fer la base d'equip que han etsat fent equips com getafe, recre, nastic, cadiz... i han passat per davant dels nostres nasos a primera amb la mirada arrere incredula de que fa 2 o 3 anys estaven en segonabé i nosaltres no fem res.
sóc de l'elx, no tinc remei
i només puc dir ÀNIM A L'AFICIÓ