Estic ilusionat altra volta???

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Bala
Campeón Copa Intercontinental
Campeón Copa Intercontinental

Estic ilusionat altra volta???

Mensaje por Bala »

com es posible.... però es cert.

fa unes setmanes entenia a eixos que renegaven del seu equip per estar farts, més cremats que la moto d'un hippi, sempre la mateixa historia.
aquesta historia ja la sabem i es repetix cada any inevitablement com a bruixeria herculana es tractara, però sempre trobem, si vos doneu compte, una excusa per estar ilusionats.

encara que siguem 6000 a la temporada que be, però els de l'elx de veritat i ja entenem de que va el conte, com ja em vist en el partit contra el xerez ausent de criticons estupids e impacients, eixos SI SON ELS GAFES, a la merda en ells "al equipo hay que quererlo", i la negativitat i el mal de ull es transmitix directament a la gespa

només de saber que estarem en segona a la temporada que be, de vore la nova politica de gastar poquet i be, de canterans i 2 estreles polaques per possar la qualitat on no es pot notar la baixa de Nino (l'únic punt negre que trobe però inevitable)...

... ESTIC ILUSIONAT COLLONS! :comor: :salto:

i no estic ilusionat en muntar a primera no.... sino en fer una temporada digna i fer la base d'equip que han etsat fent equips com getafe, recre, nastic, cadiz... i han passat per davant dels nostres nasos a primera amb la mirada arrere incredula de que fa 2 o 3 anys estaven en segonabé i nosaltres no fem res.

sóc de l'elx, no tinc remei :muchoelche:

i només puc dir ÀNIM A L'AFICIÓ
FORÇA ELX!!!
holly
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por holly »

AMÉN HERMANO!! Y si ganan al Hércules, se nos olvidan todas las penas que hemos pasado durante este año...
Two beer or not two beer....Imagen
Gustavo
Campeón UEFA
Campeón UEFA

Mensaje por Gustavo »

Cambio ganar al hercules por perder el resto de los partidos q nos qedan.
Cuando el león acecha, a la cebra no le importa ser mas rápida que el león, lo que realmente le preocupa es ser mas rápida que otra cebra.
Responder