Un BUS urbà es pega una trmpà contra una caixa en Elx
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Un BUS urbà es pega una trmpà contra una caixa en Elx
Al nivell dels carrers Jorge Juan amn Jose Maria Buck un autobús urbà allò de les 10:20 del matí s'ha estampat contra la fasana d'una entitat bancària de la nostra ciutat pq un cotxe s'ha botat el ceda, Han resultat ferits el conductor del BUS i altre. El seu estat clínic no s'ha facilitat. Espere q siga lleu 

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- vainielche
- jugador Internacional

- javier
- jugador juvenil 1er año

venia de jugar de aspe y hemos pasao el mister y yo en su coche y lo hemos visto..nos hemos quedao
creo que la linea de autobuses era la E, ha sido una buena torta la que se a dado
"No deberíamos aceptar un regimen como la democracia, en el que el timón del Estado está en manos de la masa manipulada por políticos inexpertos, corruptos y ambiciosos"
-
darkillice
- Campeón Copa del Rey

Yo estaba desayunando y he oido los dos golpes, primero el autobus contra el coche y el segundo contra el edificio. Me he asomado a la ventana y me he quedado a cuadros. No ha pasado una desgracia de milagro, a esa hora habia muy poca gente por la calle.
El coche era un S4 negro descapotable que irá directamente a la basura, parece ser que el tio que conducia el audi no conocia la calle Jorje Juan y ha mirado hacia donde no viene el trafico y cuando ha salido el autobus se lo ha tragado.
El coche era un S4 negro descapotable que irá directamente a la basura, parece ser que el tio que conducia el audi no conocia la calle Jorje Juan y ha mirado hacia donde no viene el trafico y cuando ha salido el autobus se lo ha tragado.
- elx-ska
- Campeón UEFA

- Contactar:
Re: Un BUS urbà es pega una trmpà contra una caixa en Elx
Tu segur que no u vas voreManel escribió:Al nivell dels carrers Jorge Juan amn Jose Maria Buck un autobús urbà allò de les 10:20 del matí s'ha estampat contra la fasana d'una entitat bancària de la nostra ciutat pq un cotxe s'ha botat el ceda, Han resultat ferits el conductor del BUS i altre. El seu estat clínic no s'ha facilitat. Espere q siga lleu
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Re: Un BUS urbà es pega una trmpà contra una caixa en Elx
jajajja ja veus, el mateix t'he dic, q gran el teu passeig amb el carro de mercadonaelx-ska escribió:Tu segur que no u vas voreManel escribió:Al nivell dels carrers Jorge Juan amn Jose Maria Buck un autobús urbà allò de les 10:20 del matí s'ha estampat contra la fasana d'una entitat bancària de la nostra ciutat pq un cotxe s'ha botat el ceda, Han resultat ferits el conductor del BUS i altre. El seu estat clínic no s'ha facilitat. Espere q siga lleujo crec que estaries dormint....

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX