La Dama d'Elx a València
- perrymeison
- jugador juvenil 1er año

La Dama d'Elx a València
Sembla que la alcaldessa o qui siga a tingut a bé retre homenatge a una de les nostres senyes d'identitat més importants: La Dama d'Elx, inmortalitzant-la amb una rèplica en la rotona on estarà ubicat l'Estadi de Mestalla [Av de les Corts amb C/ La Safor] i que és l'entrada de la nova zona de València.
Pronte Fotos de l'evolució
Pronte Fotos de l'evolució
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
És de color blau? ho vaig vore a ANAL 9, i no deien la Dama d'Elx en cap moment, deien Dama Ibera, però vamos, q la veus i és la Dama d'Elx, la de Guardamar tb és ibera i no se pareix molt, però la de la rotonda és la nostra.
BARBERÀ BORRATXA!!!!!! JEJEJE
BARBERÀ BORRATXA!!!!!! JEJEJE

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- Sempre Elx!
- Campeón del Mundo

- superalex
- jugador cadete

homenajear a la dama en valencia???si???no me lo creo!!!!
YA LO VI YA EN CANAL 9 TAMBIEN Y SI QUISIERAN HOMENAJEAR A LA DAMA LO PRIMERO SERIA PONERLE DAMA DE ELCHE Y NO DAMA IBERIACA XQ EN NINGUN MOMENTO VI YO Q LA NOMBRARA... Por cierto es una burda copia de la q hay delante del edificio de la gal.lia del campus. Anda q se vayan a tomar viento!!!!!!!!!!!!!!!!!
YA LO VI YA EN CANAL 9 TAMBIEN Y SI QUISIERAN HOMENAJEAR A LA DAMA LO PRIMERO SERIA PONERLE DAMA DE ELCHE Y NO DAMA IBERIACA XQ EN NINGUN MOMENTO VI YO Q LA NOMBRARA... Por cierto es una burda copia de la q hay delante del edificio de la gal.lia del campus. Anda q se vayan a tomar viento!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sinkope
- jugador Internacional

- rommelx
- Campeón Copa del Rey

-
CENTURION
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
ahhhhhhhhhhhhh com pots ser tan desagradable dient això, en un futur ens pot afectar ..jejejeYo creo que la Barberá es de esas que te lias en una noche de borrachera y cuando echas mano a la entrepierna... SORPRESA!!!!
Sinkope, tu q estàs a la capital del Túria, te pegues una volta pel Cap i Casal i ens dius com ha fet la borratxa a la Dama jeje

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- sinkope
- jugador Internacional

Ok, a ver si esta tarde me paso por alli y te cuento.Manel escribió:ahhhhhhhhhhhhh com pots ser tan desagradable dient això, en un futur ens pot afectar ..jejejeYo creo que la Barberá es de esas que te lias en una noche de borrachera y cuando echas mano a la entrepierna... SORPRESA!!!!
Sinkope, tu q estàs a la capital del Túria, te pegues una volta pel Cap i Casal i ens dius com ha fet la borratxa a la Dama jeje
Quieren cortarnos la lengua
para que nadie nos pueda escuchar,
para que solo oiga su mensaje
y nadie pueda dudar.
Tijera contra papel!
Piedra contra tijera!
para que nadie nos pueda escuchar,
para que solo oiga su mensaje
y nadie pueda dudar.
Tijera contra papel!
Piedra contra tijera!