RAMÓN SÁNCHEZ JA HA PARLAT

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

RAMÓN SÁNCHEZ JA HA PARLAT

Mensaje por Manel »

Bueno, supose q qui ha escoltat el programa de hui de Paco Gómez tb sabrá el q ara possaré sobre les declaracions que ha fet el president de l'Elx.

Ja ha parlat. I ha tocat tots els temes més o menys importants q s'està parlant. Anem per punts.

1. ES DESMANTELARÀ L'EQUIP?

Ramón ha dit que NO , i ho ha recalcat NO, que està flipant amb les tonteries q veu x ahi de que si el club està oferint jugadors a altres clubs, q des del club mai s'ha dit res d'això (cert, no+ s'ha dit q s'escoltaran ofertes). Ha dit que es continua pensant en fixar 3 o 4 jugadors i la resta de la pedrera, tb ha insistit molt en aquest tema.

2. REDUCCIÓ DE PRESUPOST.

Diu que l'experiència li ha fet vore q amb diners no es munta a 1ª, que apartir d'ara simplement s'ajustarà a un pressupost sense passar-se, que això no implica ni molt menys fer un equip mediocre (estic d'acord). Torna de nou a la pedrera, diu q a partir d'ara l'Elx ha de sobreviure amb la pedrera, com sempre ha fet.

3. URIBE

En acabar la lliga se parlarà amb ell i es miraran moltes coses, DEIXANT A BANDA QUALSEVOL DIFERÈNCIA I MIRANT ELS INTERESSO DE L'ELX.

4. CULPABLES D'AQUESTA SITUACIÓ.

Aquí se li ha vist molt cabrejat. Ha dit que sap qui són els responsables del q ha passat i q va a per ells. Paco li ha dit q qui eren i ha dit q queden 2 partits de lliga, en acabar anirem a per ells.

5. CIUTAT ESPORTIVA.

Ja està tot fet, diu q la setmana q ve l'anunciarà a "bombom y platillo" , que este tema és + important q muntar a 1ª. :shock: ...(bueno, pot ser)

Tot astò és a grosso modo el q ha comentat el president, Paco li estava dient si estava segur del q deia, responia q si, q no estava enganyant a ningú, i q això de q no està possant diners seus tb és mentida, q està fart d'escoltar comentari i q pareix que pareix q aqui sempre q algú vol fer algo no sé q cony passa q sempre estan ficant-se x mig.

L'entrevista m'ha tranquilitzat molt, ara a esperar si aquestes paraules se les emporta el vent.

Me quede amb la frase de Paco Gómez q li ha dit a Ramón: "Presidente, tranquilo q el tiempo pondrá cada uno en su sitio y se sabrá quien miente"
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
helike
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por helike »

yo tb lo he oido,la verda q la sonsira profindet no creo q la tuviera tenia pinta de mosqeado...a ver el tiempo q dice!!lo mejor para nosotros es no penasr y ver como vienen los aconteciemientos.
Macoques
Campeón del Mundo
Campeón del Mundo

Re: RAMÓN SÁNCHEZ JA HA PARLAT

Mensaje por Macoques »

Ramón Sánchez escribió:Desde luego me gustaría cogerlo y hablar con él, y es posible que algún día pondremos a este personaje en su sitio, porque tenemos una pista de quien puede ser
sobre quién ha creado el rumor del desmantelamiento del equipo. :shock: habrán hondanadas de ostias.
Ramón Sánchez escribió:hay gente empeñada en que esto funcione mal, empeñada en joder al que está al frente del Elche. Somos personas y queremos lo mejor para este club. Nos merecemos un respeto. Se ha hecho una nebulosa negativa que no conduce a nada
se le nota muy quemado. Bueno el problema no es que él quiera lo mejor, sino que hay gente que NO quiere que el elche suba. La frase divide y vencerás está ejemplificada en el elche.
Ramón Sánchez escribió:Quién nos iba a decir que este equipo iba a dar el bajón que ha dado en la segunda vuelta de la liga?. Sabemos por que lo ha dado, eso si, y pediremos responsabilidades a quien corresponda y en el momento oportuno
está claro que el entrenador y el ambiente que ha creado en el vestuario, algo de culpa tendrá, pero....¿y usted no tiene responsabilidad en meter y sacar desde el sillón presidencial?
Manel escribió:Me quede amb la frase de Paco Gómez q li ha dit a Ramón: "Presidente, tranquilo q el tiempo pondrá cada uno en su sitio y se sabrá quien miente"
eso es lo que nos queda Chulí, sentarnos frente al transistor y esperar acontecimientos.
"Creo en mi perquè algun dia seré totes les coses que he somiat "
Responder