MIÑAMBRES y ITO no renovaran

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Aliado
Campeón Supercopa de Europa
Campeón Supercopa de Europa

MIÑAMBRES y ITO no renovaran

Mensaje por Aliado »

Buenos jugadores, no son grandes estrellas pero tienen bastante calidad para ampliar la plantilla
naranjito
jugador cadete
jugador cadete

Mensaje por naranjito »

però tu estas tonto o que? eixos son jugadors de primera divisió i l'Elx es un club mediocre de segona, que fa aigües per tot arreu, endeudat fins al monyo i que no paga als jugaors.

Mes be tendriem que estar mirant jugadors a segonaB.

Quan vos entrarà aquesta idea al cap?? No som un gran som mediocres, i fns queno aceptem la idea, no farem res de res.
On està la meua Clementina?
repartior
Campeón Liga de Campeones

Mensaje por repartior »

naranjito
tu eres un poquito pesimista no?¿?

eres alguien en contra de la presidencia?
me parece a mi que si
QUIERO UN CLUB SERIO YA!!!!
Brabantlaan
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Brabantlaan »

Pues yo estoy de acuerdo con naranjito esta vez. El año que viene como no cambien las cosas a luchar por no descender, y si no ya vereis.
¿Como van a venir estos jugadores al Elche la próxima temporada? Y si quereis tambien fichamos a Alex Fernandez que no renueva con el Espanyol!!!
Imagen
naranjito
jugador cadete
jugador cadete

Mensaje por naranjito »

repartior escribió:naranjito
tu eres un poquito pesimista no?¿?
eres alguien en contra de la presidencia?
me parece a mi que si
no confongues pesimista amb realista. L'Elx no ha fet mes que cremar diners en els ultims anys. A vegades hem quedat prop de l'ascens, altres mes lluny, però mai amb verdaderes opcions.

Això sí, grans fitxes i mega estreles se paguen any sí any també. A lo millor no es la solució i aquesta està en fer jugar al filial i estar atent a les perles de les rodalies que s'envan al Valencia perque l'Elx prefereix fitxar a ITO.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

La veritat naranjito que no se te pot llevar la raó.

En este club tenim un problema, i esq mirem molt el que hem sigut (jo tb ho faig...), però si som realistes hem de pensar que hem fet als últims anys, i lamentablement ha sigut ben poca cosa.

El que m'agradaria d'una punyetera volta esq el club es fixara en jugadors de la terra com diu Naranjito, vos en recordeu d'aquell xavalet quiquitiu que anava agarradet de la mà de Bòria quan acabava de jugar? Aquel xaval és il·licità i ara el vol Chelsea, Barça...

Perquè cojons no apostem d'una P U T A volta per la gent jove, joer, tenim un filial a 3ª q ha lluita per muntar a 2b i un equip juvenil a divisió d'honor, no seran tan dolents, vamos, dic jo, jo crec que ho poden fer millor q alguns q hi són.

No és per ser pesimista, però molt s'està parlant que si ha de vindre Gomis, q si Navarro q si Machado, ojalà m'equivoque, però ja vereu on acabaran jugan.

Xico, si volen vendre a Caballero q se'n vaja, i li donem una oportunitat a Arroyo, crec que no ho faria malament. En fí, que estic cremat.

ARA I PER SEMPRE FORÇA ELX
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
naranjito
jugador cadete
jugador cadete

Mensaje por naranjito »

ademés, que vols que et diga, se faria molt més dificil xiular un xiquet que vol als colors que a un gos que ve a Elx pels diners.

Tindre 2 o 3 jugadors desequilibrants i la resta del planter amb gent jove del club es la situació que sempre ha fet gran a l'Elx.

Però ací el fem a l'inrevés, venem als bons, ens quedem amb els paquets i els joves que valen la pena, els deixem anar.

Un club de boixos.
aspe
Jugador legendario
Jugador legendario
Zona del Estadio: Preferencia
Contactar:

Mensaje por aspe »

El futuro será potenciar la cantera, llegan tiempos en los que no nos podemos permitir tirar la casa x la ventana.
En primera o en tercera, ilicitano hasta que muera... DIRECTIVA DIMISIÓN Como explicarte que es el ELCHE C.F si no eres capaz de gastarte 15 euros en una entrada.
Deivid
Campeón de Liga
Campeón de Liga

Mensaje por Deivid »

Retomando el hilo inicial del post... Velamazan tampoco va a renovar... que os pareceria como alternativa mas ofensiva a Alfredo?
Aparte del cachondeo con el habla de "metralleta" Vevevevevevel-l-l-l-amazan...
"Gran parte de la culpa de las dificultades por las que atraviesa el mundo tiene que ver con que el ignorante está seguro de todo y el inteligente no lo está de nada"
Bertrand Russell
Imagen
Charrogol

Mensaje por Charrogol »

Hombre, si n os ponemos así, creo que Figo tampoco se queda en el Madriss....... :shock:
Desde que tú no me quieres......yo quiero a los animales.
Y al animal que más quiero.... es al buitre carroñero.

-------------------------------------------------------
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

Si, i Riquelme no traba acomòde..... :shock:
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Responder