MIÑAMBRES y ITO no renovaran
- Aliado
- Campeón Supercopa de Europa

MIÑAMBRES y ITO no renovaran
Buenos jugadores, no son grandes estrellas pero tienen bastante calidad para ampliar la plantilla
- naranjito
- jugador cadete

però tu estas tonto o que? eixos son jugadors de primera divisió i l'Elx es un club mediocre de segona, que fa aigües per tot arreu, endeudat fins al monyo i que no paga als jugaors.
Mes be tendriem que estar mirant jugadors a segonaB.
Quan vos entrarà aquesta idea al cap?? No som un gran som mediocres, i fns queno aceptem la idea, no farem res de res.
Mes be tendriem que estar mirant jugadors a segonaB.
Quan vos entrarà aquesta idea al cap?? No som un gran som mediocres, i fns queno aceptem la idea, no farem res de res.
On està la meua Clementina?
- Brabantlaan
- Jugador legendario

- naranjito
- jugador cadete

no confongues pesimista amb realista. L'Elx no ha fet mes que cremar diners en els ultims anys. A vegades hem quedat prop de l'ascens, altres mes lluny, però mai amb verdaderes opcions.repartior escribió:naranjito
tu eres un poquito pesimista no?¿?
eres alguien en contra de la presidencia?
me parece a mi que si
Això sí, grans fitxes i mega estreles se paguen any sí any també. A lo millor no es la solució i aquesta està en fer jugar al filial i estar atent a les perles de les rodalies que s'envan al Valencia perque l'Elx prefereix fitxar a ITO.
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
La veritat naranjito que no se te pot llevar la raó.
En este club tenim un problema, i esq mirem molt el que hem sigut (jo tb ho faig...), però si som realistes hem de pensar que hem fet als últims anys, i lamentablement ha sigut ben poca cosa.
El que m'agradaria d'una punyetera volta esq el club es fixara en jugadors de la terra com diu Naranjito, vos en recordeu d'aquell xavalet quiquitiu que anava agarradet de la mà de Bòria quan acabava de jugar? Aquel xaval és il·licità i ara el vol Chelsea, Barça...
Perquè cojons no apostem d'una P U T A volta per la gent jove, joer, tenim un filial a 3ª q ha lluita per muntar a 2b i un equip juvenil a divisió d'honor, no seran tan dolents, vamos, dic jo, jo crec que ho poden fer millor q alguns q hi són.
No és per ser pesimista, però molt s'està parlant que si ha de vindre Gomis, q si Navarro q si Machado, ojalà m'equivoque, però ja vereu on acabaran jugan.
Xico, si volen vendre a Caballero q se'n vaja, i li donem una oportunitat a Arroyo, crec que no ho faria malament. En fí, que estic cremat.
ARA I PER SEMPRE FORÇA ELX
En este club tenim un problema, i esq mirem molt el que hem sigut (jo tb ho faig...), però si som realistes hem de pensar que hem fet als últims anys, i lamentablement ha sigut ben poca cosa.
El que m'agradaria d'una punyetera volta esq el club es fixara en jugadors de la terra com diu Naranjito, vos en recordeu d'aquell xavalet quiquitiu que anava agarradet de la mà de Bòria quan acabava de jugar? Aquel xaval és il·licità i ara el vol Chelsea, Barça...
Perquè cojons no apostem d'una P U T A volta per la gent jove, joer, tenim un filial a 3ª q ha lluita per muntar a 2b i un equip juvenil a divisió d'honor, no seran tan dolents, vamos, dic jo, jo crec que ho poden fer millor q alguns q hi són.
No és per ser pesimista, però molt s'està parlant que si ha de vindre Gomis, q si Navarro q si Machado, ojalà m'equivoque, però ja vereu on acabaran jugan.
Xico, si volen vendre a Caballero q se'n vaja, i li donem una oportunitat a Arroyo, crec que no ho faria malament. En fí, que estic cremat.
ARA I PER SEMPRE FORÇA ELX

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- naranjito
- jugador cadete

ademés, que vols que et diga, se faria molt més dificil xiular un xiquet que vol als colors que a un gos que ve a Elx pels diners.
Tindre 2 o 3 jugadors desequilibrants i la resta del planter amb gent jove del club es la situació que sempre ha fet gran a l'Elx.
Però ací el fem a l'inrevés, venem als bons, ens quedem amb els paquets i els joves que valen la pena, els deixem anar.
Un club de boixos.
Tindre 2 o 3 jugadors desequilibrants i la resta del planter amb gent jove del club es la situació que sempre ha fet gran a l'Elx.
Però ací el fem a l'inrevés, venem als bons, ens quedem amb els paquets i els joves que valen la pena, els deixem anar.
Un club de boixos.
- aspe
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Preferencia
- Contactar:
- Deivid
- Campeón de Liga

Retomando el hilo inicial del post... Velamazan tampoco va a renovar... que os pareceria como alternativa mas ofensiva a Alfredo?
Aparte del cachondeo con el habla de "metralleta" Vevevevevevel-l-l-l-amazan...
Aparte del cachondeo con el habla de "metralleta" Vevevevevevel-l-l-l-amazan...
"Gran parte de la culpa de las dificultades por las que atraviesa el mundo tiene que ver con que el ignorante está seguro de todo y el inteligente no lo está de nada"
Bertrand Russell

Bertrand Russell

- Charrogol
- Campeón Liga de Campeones

- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Si, i Riquelme no traba acomòde..... 

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX