I el director esportiu?

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Drac_Blau
jugador cadetillo
jugador cadetillo

I el director esportiu?

Mensaje por Drac_Blau »

Quina cara se li queda a un Director Esportiu quan el President passa per damunt d'ell per fer un fitxatge? Vosaltres heu pensat en el que pensarà Iru ara que heu portat un jugador que ell havia dit que no volia? Així comencen moltes crisis institucionals. Aneu amb molta cura perque el mal ja està fet, i Iru probablement quede tocat perquè pensarà que què fa ell si després passen per damunt. Després, si el jugador resulta molt bo, potser no passe res, ara, com no passe de regular, l'heu fotut, i si resulta dolent, prepareu-vos. Tot això a banda de la despesa que pot supondre traure un jugador que desconèix la lliga on va a jugar...
MATXO HÈRCULES!!

Imagen
Macoques
Campeón del Mundo
Campeón del Mundo

Mensaje por Macoques »

tú tens molta preocupació, eh?....a la fi et veirem fer-te soci de l'Elx, cauras ja voras.......

Doncs sí noi, ací tot el món pintxa, tot el món fa el qui le dóna la reial gana. El Iru pase el que pase ja estarà amb els collons mamats i més cremat q la moto d'un hippie.I sempre és l'aficionat el que pateix i es va amb mala hóstia a la seua casa i qui paga tot aixó? el especímen que viu amb tú (digue-li mare, marit, dóna, fills, gos...) :cry:
"Creo en mi perquè algun dia seré totes les coses que he somiat "
Drac_Blau
jugador cadetillo
jugador cadetillo

Mensaje por Drac_Blau »

Macoques escribió:tú tens molta preocupació, eh?....a la fi et veirem fer-te soci de l'Elx, cauras ja voras.......
juas juas :D :D ni en el pitjor dels meus malsons em faria soci de l'Elx!! :D Però si estic registrat al fòrum m'agrada participar i opinar allò més neutral que puc... encara de tant en tant me ixquen els colors blanc-i-blaus... :wink:

Soc herculà i això no ho canviarà res...

MATXO L`HÈRCULES!!
MATXO HÈRCULES!!

Imagen
pepeluelrapido
Jugador legendario
Jugador legendario
Zona del Estadio: delante de la tv
Asiento: lado derecho del sofa

Mensaje por pepeluelrapido »

drac blau,me parece que tu eres medio ilicitano,hay va otra pregunta,quien tiene la culpa de que el hercules lleve no se cuantos años ya en 2b??? y vuestro secretario tecnico me lo aconsejas?? :shock:
Drac_Blau
jugador cadetillo
jugador cadetillo

Mensaje por Drac_Blau »

pepeluelrapido escribió:drac blau,me parece que tu eres medio ilicitano,hay va otra pregunta,quien tiene la culpa de que el hercules lleve no se cuantos años ya en 2b??? y vuestro secretario tecnico me lo aconsejas?? :shock:
Uf!! aquesta és una història molt llarga... Panda fills de p... que han passat per l'Hèrcules en el últims anys... Ara, l'actual Secretari Tècnic crec que és un luxe per nosaltres. Jo t'aconsellaria Benito Joanet :mrgreen: i no dureu en 2ª ni 2 dies... eice va ser el desgraciat que va fer l'equip que ens envià a 2ªB... :evil: :evil:
MATXO HÈRCULES!!

Imagen
lordjose
Campeón UEFA
Campeón UEFA
Contactar:

Mensaje por lordjose »

eso del director deportivo es una chorrada, porque al fin y al cabo hacen lo que quieren aunque se nieguen ellos. el que paga manda.
Nos vemos en el estadio...
Preferente73
Campeón UEFA
Campeón UEFA
Contactar:

Mensaje por Preferente73 »

Drac_Blau escribió:
pepeluelrapido escribió:drac blau,me parece que tu eres medio ilicitano,hay va otra pregunta,quien tiene la culpa de que el hercules lleve no se cuantos años ya en 2b??? y vuestro secretario tecnico me lo aconsejas?? :shock:
Uf!! aquesta és una història molt llarga... Panda fills de p... que han passat per l'Hèrcules en el últims anys... Ara, l'actual Secretari Tècnic crec que és un luxe per nosaltres. Jo t'aconsellaria Benito Joanet :mrgreen: i no dureu en 2ª ni 2 dies... eice va ser el desgraciat que va fer l'equip que ens envià a 2ªB... :evil: :evil:
Yo os digo que no es que es tan lujo tener a subirats, mas bien no, para mi solo sabe confeccionar plantillas de primera, en segunda b. es mas dificil, ya que es una loteria fichar, mas si son jugadores desconocidos, como habeis fichado.
Ahora intentais corregir errores, pero bueno la verdad con la experiencia que tuvimos nosotros que te puedo contar.
Mucho Elche
Responder