Foreros Ilustres

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
IlicitanoRayo
jugador cadete
jugador cadete
Zona del Estadio: Fondo Norte
Asiento: el sofa de mi casa

Foreros Ilustres

Mensaje por IlicitanoRayo »

Abro este post porque ya se han pasado tres foreros ilustres por el blog,así que a su debido tiempo subiré la entrevista
Si alguien quiere que le entreviste que me avise por aquí o por privado

Seguiremos informando...
Mucho Elche✊💪🌴😀💚
#Máscojonesquepalmeras
#AquiNadieSeRinde💪
#Orgullodelaprovincia
IlicitanoRayo
jugador cadete
jugador cadete

Re: Foreros Ilustres

Confirmado ya se han pasado tres foreros por aquí así que para después de las fiestas , empezaremos a subir sus entrevistas
Felices fiestas a todo el mundo y Mucho Elche siempre 💪💚🤍👏👏🌴

Seguimos trabajando...
Mucho Elche✊💪🌴😀💚
#Máscojonesquepalmeras
#AquiNadieSeRinde💪
#Orgullodelaprovincia
almedia
jugador juvenil 1er año
jugador juvenil 1er año
Zona del Estadio: Fondo sur
Asiento: 21 11

Mensaje por almedia »

Podías ponerlas ya y así los nuevos vamos conociendo a los ilustres.
IlicitanoRayo
jugador cadete
jugador cadete

almedia escribió: Sab Dic 14, 2024 12:06 pm Podías ponerlas ya y así los nuevos vamos conociendo a los ilustres.
Hago lo que el pueblo mande,si alguien que he entrevistado haga acto de presencia y si la respuesta es positiva lo haré
Mucho Elche✊💪🌴😀💚
#Máscojonesquepalmeras
#AquiNadieSeRinde💪
#Orgullodelaprovincia
desde la Hoya
Moderador
Moderador
Zona del Estadio: Fondo

Mensaje por desde la Hoya »

IlicitanoRayo escribió: Sab Dic 14, 2024 8:53 pm
almedia escribió: Sab Dic 14, 2024 12:06 pm Podías ponerlas ya y así los nuevos vamos conociendo a los ilustres.
Hago lo que el pueblo mande,si alguien que he entrevistado haga acto de presencia y si la respuesta es positiva lo haré
Puedes poner las entrevistas cuando quieras, que nos vamos a divertir. Jajajaja
Elche, Sol y Palmeras, la ciudad donde naci, donde quiera que vaya mi canción es para ti.
Bala
Campeón Copa Intercontinental

Mensaje por Bala »

A mí m'entrevistà fa setmanes.

Ilicitano Rayo "l'entrevistaor"
FORÇA ELX!!!
helikelig
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por helikelig »

Bala escribió: Dom Dic 15, 2024 9:47 pm A mí m'entrevistà fa setmanes.

¿Pero no dijo ilustres?
"Si matas una cucaracha, eres un héroe. Si matas una mariposa, eres malvado. Por lo tanto, la moralidad tiene estándares estéticos."

Friedrich Nietzsche

Imagen
Bala

Mensaje por Bala »

helikelig escribió: Dom Dic 15, 2024 10:49 pm

¿Pero no dijo ilustres?
Ha sigut ans de posar el requisit :P
FORÇA ELX!!!
helikelig
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por helikelig »

Bala escribió: Dom Dic 15, 2024 11:24 pm

¿Pero no dijo ilustres?

Ya decía yo que algo fallaba :lol:
"Si matas una cucaracha, eres un héroe. Si matas una mariposa, eres malvado. Por lo tanto, la moralidad tiene estándares estéticos."

Friedrich Nietzsche

Imagen
altabixforever
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por altabixforever »

helikelig escribió: Lun Dic 16, 2024 10:55 am
Bala escribió: Dom Dic 15, 2024 11:24 pm

¿Pero no dijo ilustres?

Ya decía yo que algo fallaba :lol:
se ve que lo de ilustre no lo tiene claro porque a mi también me entrevistó

si entrevista a Willy hay que darle un premio
CRANCOS NO, GRACIAS.
IlicitanoRayo
jugador cadete
jugador cadete

desde la Hoya escribió: Sab Dic 14, 2024 9:55 pm
IlicitanoRayo escribió: Sab Dic 14, 2024 8:53 pm
Puedes poner las entrevistas cuando quieras, que nos vamos a divertir. Jajajaja
Prefiero ponerlas poco a poco pero ya veo que ha habido algún spoiler jajaja
Mucho Elche✊💪🌴😀💚
#Máscojonesquepalmeras
#AquiNadieSeRinde💪
#Orgullodelaprovincia
IlicitanoRayo
jugador cadete
jugador cadete

Gracias por la parte que me toca,agradecido por haberte pasado
Mucho Elche✊💪🌴😀💚
#Máscojonesquepalmeras
#AquiNadieSeRinde💪
#Orgullodelaprovincia
IlicitanoRayo
jugador cadete
jugador cadete

Buenas gente, deciros que está semana voy a empezar a subir por aquí las entrevistas a ilustres foreros,he podido "engañar" algunos pero otros se me resisten pero toca seguir remando
Mucho Elche✊💪🌴😀💚
#Máscojonesquepalmeras
#AquiNadieSeRinde💪
#Orgullodelaprovincia
IlicitanoRayo
jugador cadete
jugador cadete

Imagen

Jose Manuel Fernández, “el bala” per als més vells. Aficionat de l’Elx de sempre i seniso des de fa 10 anys, activista i follonero.

-Quin és el teu primer record de l'Elx?

Fou un 24 d'abril de 1988 a l'estadi de Los Cármenes, tenia 2 anys, me'n recorde de moltes coses encara que semble increïble, les quals el meu pare en explicar-ho ja d'adult no s'ho podia creure. Agafat a una tanca li vaig preguntar “Papa, com va l'Elx” i em va respondre “u a zero, estem en Primera”.

-Que opines de la gestió de Bragarnick?

La meua confiança en Bragarnik es redueix a 0. Després del descens i Centenari vergonyosos (imperdonable), la temporada passada amb l'equip a mig fer i aquesta temporada on, encara que haja fitxat bé, torna a fer-ho tard i perdent ⅓ de temporada perquè està de pretemporada, és absurd. La fama de bon gestor econòmic acaba quan et conformes amb estar a Segona com l’any passat, és indignant tanta mentida i falta de professionalitat, quan Chema Aragón va veure el percal li va faltar anar-se’n volant. Vorem que fa en aquest mercat d’hivern i es torna a conformar i fer caixa o aposta per l’ascens.

Després aquesta aposta amb el «futbol espectacle», el primer terç de temporada ha sigut una tabarra amb Sarabia, li ha costat molt agafar el fil i em perdut molts punts pel camí, ara esperem que l’engranatge vaja a millor i aconseguir l’ascens, que és l’objectiu, i no semble que busquen l’excusa de “al menys hem jugat bé”.

Després respecte als comptes hi ha despeses que fan mal als ulls, però no han donat cap explicació, cosa que dona incertesa i desconfiança.

Acostumats als desastres econòmics i fins i tot risc de desaparició que hem tingut fa deu anys, ara Bragarnik s'aprofita i sembla un angelet, però no és així. Tan de bó haja aprés la lliçó i aposte per l’ascens, a més d’uns comptes clars. Si això passa m’haurà guanyat.

-Envia un missatge a l'afició

No us conformeu amb la mediocritat, som l'Elx, venim de Primera i amb un dels grans pressupostos de la categoria, l’objectiu és l’ascens i qualsevol cosa que no siga això és un fracàs. La premsa ha ajudat a instal·lar conformisme, donant per bons fins i tot empats on s'hauria d'haver guanyat sense excuses, ara estaríem en llocs d’ascens directe. Si l'afició només aplaudeix i anima perquè així creu que és més de l'Elx i no hi ha critica, per a ells és que tot va bé, estan massa còmodes aquestos últims anys que hem fet 2 ridículs consecutius i injustificables, sense cap resposta. Trobe a faltar aquesta afició encesa i exigent que anava a protestar a la porta 0 pel cas Wakaso. Això ja no existeix, sembla que als més vells se'ls va anar l'energia en 2015 i als joves els falta molts pals per madurar, on tampoc tenen esperit de protesta.

No dic que proteste i xiule sense parar, al contrari, vulc que s’anime com fins ara o més encara i fer un ambientàs al Valero, però que siga crítica.

-Qui va ser el millor president de l'Elx per a tu?

Diego Quiles. Va tornar al futbol professional al club, el va salvar de la misèria i no malbaratava, si entraven 1000 pessetes gastava 1000 pessetes, no n'hi havia benefici però tampoc ruïna, apostava tot. Tampoc demane això però sí lògica, si Bragarnik fos un poquet com ell l'Elx estaria a Primera.

-A qui nòmines perquè es passi pel bloc?

Nomino a Fina Ayas.

-Em pots dir un 11 d'arrancos de l'Elx?

No suporte ara Dituro, ho sent, sóc d’eixe club. Com a porter suplent Dani Mallo.

En defensa: Miño, Enzo Roco (2a etapa), Pol Lirola, Fede Fernández

Centre del camp: Tinaia, Mazinho, Rotundo, Zúñiga. (em va marcar molt aquella època)

Davantera: Lucumí, Manu Nieto

Suplents: Derlis Soto, Antuña, César Gálvez, Roger Martí, Iván Rocha, Pape Cheik, Serrano, Collado… podria fer 10 alineacions d'arritrancos. La contribució de Bragarnik ací ha sigut èpic.

-Quin és l'objectiu de l'equip aquesta temporada?

L’objectiu de cara a la galeria és l’ascens. El real que jo pense és mantenir l'afició contenta lluitant pel PlayOff.

-Quin és el derbi alacantí que més vas gaudir?

Un Hèrcules 0 – 1 Elx, gol de Noel Williams “el profeta”.

-Digues-me una anècdota que es puga explicar com a aficionat.

Comptaré una dolenta i una altra bona.

Un dels meus primers partits fora de casa fou a la vella Condomina. En ixir, vam anar corrents al cotxe mentre queia una pluja de pedres sobre nosaltres, vaig passar molta por, el meu pare em va agafar als braços i em va protegir amb el seu cos. De miracle no va passar res.

Després tinc grates sorpreses perquè sempre he viatjat amb la samarreta i la banderola al cotxe, un cop en tornar a l'aparcament a París, em vaig trobar un calendari del Misteri al eixugaparabrises del cotxe.

-Creus que l'Hèrcules arribarà al futbol professional?

Arribarà en un parell d'anys al meu entendre.

-Creus que Nino arribarà a entrenar el primer equip?

Sí, i pot ser entrenarà l'Elx en aquest derbi, però espere que no perquè estiguem en Primera.

-Vories bé canviar el nom del Martínez Valero pel d'un patrocinador?

No canviaria el nom Martínez Valero. És cutre fer això i perd identitat.

-Quina pregunta faries a Sarabia en una roda de premsa?

Sarabia, quines condicions fora de contracte vas acceptar?

-I a Bragarnik?

Bragarnik, que són eixes despeses milionàries d'empreses de futbolistes sud-americanes que no han aportat res al club i no es dona explicacions en la Junta d'Accionistes?

-Com t'agrada més que s'anomene l'Elx “equip franjaverd” o “equip blanquiverd”?

L'equip franjaverd

-Has fet alguna vegada un desafiament en cas de l'Elx aconseguís un objectiu del tipus "si l'Elx puja em rap"?

Amb la salvació miraculosa contra el Compostela, per promesa em vaig tintar el cabell de groc.

-O coneixes algun desafiament d'aquest tipus un poquet boig?

Conec a qui en la dècada de 00 fins a 2013, tenia una barba de Gandalf perquè va prometre no afeitar-se fins que muntara a 1a.

-Hi va haver tradicions desaparegudes al voltant dels partits de l'Elx com la traca, les banderes dels equips hissades segons la classificació d'aquella jornada, el venedor de regalícia o d'ametlles garapinyades, recuperaries alguna?

Recuperaria totes les que has dit. Més cantar gol quan es marca gol i no la sintonia eixa de lolololooolo moderna d'ara i em dona cagalera. Tornaria a la tradició de NO cantar l'himne coent i d'altra època de l'Aromas, també em dona cagalera, com l'himne oficial de l'època de Ramon Sánchez voldria desterrar-lo per a sempre. Necessitem un himne com déu mana.

-Pots aportar alguna idea al club perquè tinga més ingressos?

Per aconseguir més ingressos s'ha de plenar el camp , baixant els preus abusius de hui en día, així ingresa més i fidelitza més. També invertir en plantilla per estar en Primera que és on està el benefici, vendre jugadors insubstituïbles és un suïcidi esportiu, com quan vengueren tota la davantera l'any passat i ens quedarem a quadres, és pa per a hui i fam per a demà.

-Per quin mitjà t'informes de les notícies sobre l'Elx CF?

M'informe per twiter i foro.

-Quant de mal li han fet les RRSS al Fòrum?

Ha fet molt de mal al foro perquè s'ha descentralitzat tot i les xarxes socials tenen un dinamisme diferent. Però la màgia del foro i el format és insubstituïble.

-Estem veient aquests dies als camps de futbol com es canvien els insults per càntics enginyosos com és el cas de "Vinicius pilota de platja". Has sentit a l'Estadi alguna vegada alguna expressió molona i que no siga un insult?

De moment no he sentit protestes ingenioses sense insults. He sentit de moment tot amb insults, com una que vaig sentir de xiquet fa 30 anys, "mete mierda en el pito y sopla p'adentro, cabrón". Eixes coses marquen.
Mucho Elche✊💪🌴😀💚
#Máscojonesquepalmeras
#AquiNadieSeRinde💪
#Orgullodelaprovincia
helikelig
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por helikelig »

IlicitanoRayo escribió: Dom Ene 12, 2025 5:30 pm Imagen

-Quin és l'objectiu de l'equip aquesta temporada?

L’objectiu de cara a la galeria és l’ascens. El real que jo pense és mantenir l'afició contenta lluitant pel PlayOff.

A pesar de nuestra euforia del momento, me quedo con esta reflexión.

Molaria que Bala nos explicara el contexto de esa foto, si no voy a pensar que le gusta la hierba como a las cabras.

Friedrich Nietzsche

Imagen
Responder