Per a bé o per a mal, crec que en les pròximes dos setmanes anem a perfilar el futur de l'equip en la categoria. El dissabte el Pucela juga a Getafe, molt necessitat també. Per tant, el diumenge eixirem al camp o en descens o amb la possibilitat d'augmentar en 4 o 5 els punts sobre el descens. Ens posem en el pitjor, posem per cas que guanya el Pucela a Getafe i nosaltres perdem el diumenge. Anem a Pucela en descens i a jugar contra ells, que si tornes a perdre te'n vas a 4 que en serien 5. Colp duríssim per a un equip que no ha estat pràcticament en descens. I a rebre Osasuna després.
També pot passar tot el contrari, que no seria definitiu però...Posem per cas que perd el Pucela i nosaltres guanyem a l'Almeria. A 5 del descens i anant a Pucela. Només un 1-1 allí et deixaria a 6 del descens, però és que de guanyar, te'n vas a 9, i per a mi, això seria mooolt difícil de retallar. Palles mentals.
Veo que el efecto reparador del terapéutico sueño. Ha espantado los fantasmas de ayer. Esa es la actitud chicos. OPTIMISMO que estamos en primera. Un sueño que una vez fue lejano y ahora real y palpable. A ganar al Almería y a seguir soñando con mantenernos otro añico más. Nos vemos en la puerta 16/17 el domingo a eso de las 11:30. Y pasaré lista. MUCHO ELCHE
mucho___elche escribió:Espero que los nuestros afinen mucho más la puntería. Esteban está haciendo un temporadón. En más de un partido les ha salvado.
Entre que a nosotros nos cuesta un mundo hacer uno, que Esteban esta temporada esta muy bien.... Más nos vale tener más puntería que contra el Rayo.
Los sentimientos nacen de los rincones puros y blancos, no manchados de nuestras almas, y yo añadiría, con una franja verde en el pecho para protegerlos.
El primer paso para lograr un objetivo en el deporte o en la vida es creer que se puede.En el optimismo y el convencimiento junto con el trabajo y el compromiso esta la clave del exito.Yo creo y un ambiente negativo en el entorno no ayuda.El domingo vamos a ganar y nos vamos a salvar.Mucho Elche.
De momento y para que nos de suerte he soltado al caballo para que se coma la hierba. Como no dudo que harán nuestros jugadores el próximo domingo. Mucho Elche.