Ja comencen les bescollaes...
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Ja comencen les bescollaes...
M'acaba de telefonar un amic que ja està a Granada. Està des d'ahir, el cas és que la nòvia estudia farmàcia a la universitat de Granada, i ha anat este matí a arreplegar-la i li ha regalat la bufanda del play-off. Fins ahí tot bé, perquè la bufanda se l'ha donada en el cotxe. La sorpresa ha vingut després, quan tornaven al pis de la xica, que tenia en la mà la bufanda i han començat a insultar-la però especialment al nòvio. El xic com coneixia el percal no ha entrat al rotllo, però la xica ha començat a respondre i al final qui s'ha portat les galtaes ha sigut el nòvio de la xica. És al·lucinant.
Per favor, qui vaja en cotxes, que vaja molt en compte i que guarde tot el que tinga de l'Elx, se la juguen.
Per favor, qui vaja en cotxes, que vaja molt en compte i que guarde tot el que tinga de l'Elx, se la juguen.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- Calamardo
- Jugador legendario

- IloveElche_
- Campeón Supercopa de Europa

- Contactar:
Re: Ja comencen les bescollaes...
Luego dicen que son gente civilizada...
¿Cómo quieren entonces que les tratemos aquí?
¿Son personas o bestias los granadinos?

¿Cómo quieren entonces que les tratemos aquí?
¿Son personas o bestias los granadinos?

El Elche no es cuestión de vida o muerte, es algo más importante..."ELCHE C.F, LOCOS POR TI"
- Franjivert
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Preferencia Cubierta
Manel escribió:M'acaba de telefonar un amic que ja està a Granada. Està des d'ahir, el cas és que la nòvia estudia farmàcia a la universitat de Granada, i ha anat este matí a arreplegar-la i li ha regalat la bufanda del play-off. Fins ahí tot bé, perquè la bufanda se l'ha donada en el cotxe. La sorpresa ha vingut després, quan tornaven al pis de la xica, que tenia en la mà la bufanda i han començat a insultar-la però especialment al nòvio. El xic com coneixia el percal no ha entrat al rotllo, però la xica ha començat a respondre i al final qui s'ha portat les galtaes ha sigut el nòvio de la xica. És al·lucinant.
Manel, es que yo no sec com tenim nasos d'anar,
también la gente de pueblo tiene su corazoncito ...
- Piscolabis Aereo
- jugador del 1er equipo

Visto lo visto, igual hago como Torrente con el Real Madrid, y me pongo una camiseta del Granada al grito de Granaaaaada!!!!Manel escribió:M'acaba de telefonar un amic que ja està a Granada. Està des d'ahir, el cas és que la nòvia estudia farmàcia a la universitat de Granada, i ha anat este matí a arreplegar-la i li ha regalat la bufanda del play-off. Fins ahí tot bé, perquè la bufanda se l'ha donada en el cotxe. La sorpresa ha vingut després, quan tornaven al pis de la xica, que tenia en la mà la bufanda i han començat a insultar-la però especialment al nòvio. El xic com coneixia el percal no ha entrat al rotllo, però la xica ha començat a respondre i al final qui s'ha portat les galtaes ha sigut el nòvio de la xica. És al·lucinant.
Ni quemao
- NinoRivera
- jugador del filial

No toda la gente de Granada y del Granada es así, pero lo que sí que está claro es que las aficiones sureñas tienen un porcentaje más elevado de subnormales por m3. Qué desgracia y qué le vamos a hacer.
Mucho Elche y a vencer pese a ellos.
Mucho Elche y a vencer pese a ellos.
- Srprski
- Campeón Liga de Campeones

espero que esa gentuza que haga esas cosas las reciba aquí multiplicadas por 10
http://www.porcuatroduros.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- eelxx
- jugador cadete

ya vendran a elche

- mabaug
- Campeón Copa Intercontinental

- Manel
- Jugador legendario

Jo sincerament no me posaria a la seua altura. Almenys fora del camp anem a comportar-nos, ja després si te toquen els collons dins, que cadascú faça el que crega convenient.mabaug escribió:Hay que quedar para recibir sus buses en la vuelta....
No sé que és pitjor, si ser marrulero l'equip...o la imatge de marrulera que dona una ciutat. Sincerament, preferisc el primer.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- mabaug
- Campeón Copa Intercontinental

No hablo de agredirlos Manel, hablo de intimidarlos a la salida del bus. La policía no puede dar ostias (bueno, ya dudo) por gritar a la afición rival.Manel escribió:Jo sincerament no me posaria a la seua altura. Almenys fora del camp anem a comportar-nos, ja després si te toquen els collons dins, que cadascú faça el que crega convenient.mabaug escribió:Hay que quedar para recibir sus buses en la vuelta....
No sé que és pitjor, si ser marrulero l'equip...o la imatge de marrulera que dona una ciutat. Sincerament, preferisc el primer.

- Srprski
- Campeón Liga de Campeones

miedo me da el ambiente de los aledaños el sábado como hoy se ponga la cosa fea
http://www.porcuatroduros.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Manel
- Jugador legendario

Jo de tu m'ho pensaria, t'ho dic perquè l'any passat a l'arribada de l'Hèrcules quasi li cau una recepta a Damian Marcelo pel motiu que comentes.mabaug escribió:No hablo de agredirlos Manel, hablo de intimidarlos a la salida del bus. La policía no puede dar ostias (bueno, ya dudo) por gritar a la afición rival.Manel escribió:Jo sincerament no me posaria a la seua altura. Almenys fora del camp anem a comportar-nos, ja després si te toquen els collons dins, que cadascú faça el que crega convenient.mabaug escribió:Hay que quedar para recibir sus buses en la vuelta....

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- Guirao
- jugador juvenil 2do año

- Zona del Estadio: Curva norte
Miedo deben sentir ellos, igual que lo senti yo, cuando fui.Srprski escribió:miedo me da el ambiente de los aledaños el sábado como hoy se ponga la cosa fea
- peco
- Coordinador NJL