TORNAREM. capitol 2010/2011

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Bala
Campeón Copa Intercontinental

TORNAREM. capitol 2010/2011

Mensaje por Bala »

Ans teniem la cooperativa, ara tenim jugadors que s'aglutinen contra el entrenador i club.

Ans teniem presidents il.licitans que amaven i es deixaven la vida per l'Elx, ara tenim a Ramirez.

Ans teniem a tot el poble orgullós de ser de l'Elx, ara molts pareix que preferixen el Madrid o Barça.

Ans teniem a Boria, ara tenim a metrosexuals asidus a Suker i la Comedia.

Ans entraves a camp en llibertat, ara t'obrin fins el cul per registrar-te.

Ans tiravem una traca, ara la directiva fa coses de traca.

Ans la gent es pintava la cara en banderetes de l'Elx, ara només es normal si es Espanya.

Ans venien productes de tot tipus per tot arreu, ara només en una tenda una samarreta de l'any passat, una gorra i unes sabatilles d'estar per casa.`

Ans s'anava al futbol en massa, de festa i de diumenge, ara va el marit i si va convençent-lo la familia que "pa que".

Ans la segona equipació era la bandera del poble, ara es una samarreta desconeguda i un poc porculana.

Ans.....................................................................................

PERÒ SAVEU QUE? L'Elx seguix viu, l'Elx està entre nosaltres i està apunt de començar una nova temporada i una nova oportunitat de ser un poc com "ans". A final de temporada, si la directiva ha encertat, si nosaltres en donat suport, si la prensa ha ajudat, si es jugadors apart de bons s'han implicat..... Podem tornar a vore la Plaça de Baix aixì:

Imagen

EL RECRE ESTÀ AHÍ, PRIMER ASALT,LA TEMPORADA JA ESTÀ APUNT DE COMENÇAR I TENIM ALTRA OPORTUNITAT. AL VALERO IL·LICITANS!!!!!!!!!!!

ImagenImagenImagenImagenImagenImagenImagen
FORÇA ELX!!!
david_elx
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por david_elx »

Con todos mis respetos, pero estoy un poco arto del pasado, del pasado que la gran malloria ni saben ni han vivido y solo lo saben tde boquilla. Sres, del pasado no se vive!!!
Podremos estar de acuerdo con la directiva o no, pero no podemos dejar al equipo solo, al club, a la institucion... Sres, a mi el presente me dice que soy un equipo, modesto, humilde, uno mas de segunda, pero un equipo con un estadio bonito, con una gran ciudad y con una franja verde en su camiseta, que me tiene ganado el corazon.
Dejemonos de historias, de pasados, del yo me acuerdo cuando...arrimemos todos el hombro, todos juntos podremos hacer cosas bonitas, o por lo menos todos juntos daremos muchas lecciones a muchos!!

No es que reniegue del pasado, pero hay veces que cansa, siempre la misma cantinela...

¡¡MUCHO ELCHE!!
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

david_elx escribió:Con todos mis respetos, pero estoy un poco arto del pasado, del pasado que la gran malloria ni saben ni han vivido y solo lo saben tde boquilla. Sres, del pasado no se vive!!!Podremos estar de acuerdo con la directiva o no, pero no podemos dejar al equipo solo, al club, a la institucion... Sres, a mi el presente me dice que soy un equipo, modesto, humilde, uno mas de segunda, pero un equipo con un estadio bonito, con una gran ciudad y con una franja verde en su camiseta, que me tiene ganado el corazon.
Dejemonos de historias, de pasados, del yo me acuerdo cuando...arrimemos todos el hombro, todos juntos podremos hacer cosas bonitas, o por lo menos todos juntos daremos muchas lecciones a muchos!!

No es que reniegue del pasado, pero hay veces que cansa, siempre la misma cantinela...

¡¡MUCHO ELCHE!!
Però ensenya. Totalment d'acord amb el b'ala, en especial en allò de "ans tiràvem una traca, i ara la directiva fa coses de traca".
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Bala

Mensaje por Bala »

Clar que si David, per això he possat les comparacions i alentant a que podem tornar, perque ara no som res del que erem. Podem escriure la nostra propia historia, renovar les fotos i plenar la Plaça de Baix. Portem més de 20 anys i la nostra generació s'ho mereix.
Ara començem de 0 i tenim altra oportunitat.

PD: eixa es la meua pretensió del post David, ni molt menys viure del passat :wink:
FORÇA ELX!!!
Responder