perletano escribió:Grifone escribió:cKr1 escribió:¿Que la semana que viene será importante para cerrar fichajes? ¿Y qué cojones han hecho estos dos últimos meses?
Lo del ascenso es ya para echarse a llorar.
TÍTERE.
Para que un jugador pueda firmar un nuevo contrato tiene que desvincularse primero de su club actual, proceso que a veces no es sencillo.
No todos los fichajes terminan contrato este 30 de junio.
Creo que están esperando a cerrar la plantilla al completo (o casi) para anunciar todos los fichajes, tiene toda la pinta después de
las declaraciones de Xumetra.
Cuales fuerón??? Son beneficiosas para el Elche??
El seu adéu ha anat creixent; convertint-se de petit rumor a una gran realitat. Com han anat les negociacions? Quan va haver-hi el primer contacte?
"Vaig rebre una proposta de l´Elx
quan encara restaven dues o tres setmanes per arribar al final de temporada. Llavors vaig demanar-los una mica de temps, ja que jo volia que s´acabés la lliga i aconseguir la salvació amb el Girona".
I un cop va arribar en aquest punt?
"La veritat, vaig tornar a demanar una mica de temps; volia veure si s´arreglava la situació a Girona per prendre una decisió definitiva."
Quan va dir el «sí, vull»?
"Doncs quan ja no aguantava més, quan veia que el panorama era insostenible. A més,
des d´Elx em van dir que, o els deia alguna cosa, o buscarien un altre futbolista. No vaig tenir més remei que acceptar; però no va ser per obligació, ja que a mi també em feia molta il·lusió provar fortuna a un equip com aquest. Sincerament, va ser una decisió difícil tot i que la proposta era molt bona econòmicament i esportivament. Igualment, crec que la situació que he viscut a Girona aquest any ha ajudat a decidir-me, tot i que no dubto que des del club han fet el que han pogut."