Diumenge 4 d'abril....

El subforo para hablar de la actualidad local de Elche y comarca.
Bala
Campeón Copa Intercontinental

Diumenge 4 d'abril....

Mensaje por Bala »

La Resurrecció de Jesús, un ser sobrenatural a la Terra, la Veritat confirmada en la Humanitat, el dia en que els jueus es transformen a cristians de vore que era el Mesias de veres, el dia de "la buena nueva", el dia del començament de la salvació de la humanitat, el dia de les Aleluies a Elx (BIC)....
Un dia per al cristianisme només comparable amb el 25 de desembre, o inclús més important.

I la panda de satanics empresaris de la CEOE, adorant a Satàn (els diners),lleven a mig milió de treballadors nugats al Conveni Colectiu (firmat per sindicats caganers) A TREBALLAR TAL DIA DE FESTA.
Cada volta menys drets, després d'acostumar a la gent a treballar el dia de tots els sants, com si els treballadors no tingueren morts als qui portar flors, ara toca muntar un escalonet més fins que acabem treballant el 25-d, el 1 i 6 de gener si fa falta.

I la gent està tan malalta que plenarà els centres comercials fotent d'una manera indigna al pobre treballador, que no deixa de ser persona i tindre familia que disfrutar.

Inste a tota la gent QUE NO COMPRE EN CAP CENTRE COMERCIAL EN DIES FESTIUS COM AQUEST. Per amor al projim, per compasió, per empatia...

PD: eN Alemanya ha sigut denunciat al TC per els sindicats i han donat la raó per ATEMPTAR CONTRA LA LLIBERTAT RELIGIOSA
FORÇA ELX!!!
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

Obre el paraigües perquè començaran a caure't crítiques a mansalva, segurament. Jo estic totalment d'acord amb el que exposes, però ja se sap...Podem ser titllats de fanàtics...
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Bala

Mensaje por Bala »

No es ser fanàtic, es tindre dret a disfrutar d'un pvto diumenge anant a misa, a la serra, a la platja o fer una paella al camp amb la familia i els fills ja que entre setmana quasi no es pot.
La crisi es l'excusa perfecta per explotar a les persones, "tienes que dar gracias", mentres tant 2009 l'han tancat amb beneficis espectaculats: carrefour: 680 mi.lions de beneficis, ECI 180, mercadona 200, Eroski 400 etc etc, i els bancs més de lo mateix. Ahí teniu la crisi, i a Espanya la riquesa dels més risc aumentada un 25 %,els mateixos que van a misa cada diumenge i paguen a sindicatos com "manos sucias".
Última edición por Bala el Lun Mar 22, 2010 6:37 pm, editado 2 veces en total.
FORÇA ELX!!!
Best
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Best »

A mí també em toca treballar un día tan senyalat,con lo que m'agrada a mí anar a vore l'Encontre...

Els sindicats a Espanya son una amiga merda pagats pel Gobern per a que no façen res,una vergonya.I la gent anirà a passejar-se,ja no a comprar,si no a passejar-se perque no troben res a fer...
ImagenImagen
¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

Best escribió:A mí també em toca treballar un día tan senyalat,con lo que m'agrada a mí anar a vore l'Encontre...

Els sindicats a Espanya son una amiga merda pagats pel Gobern per a que no façen res,una vergonya.I la gent anirà a passejar-se,ja no a comprar,si no a passejar-se perque no troben res a fer...
:lol: :lol: :lol: Si has d'esperar alguna cosa dels sindicats i d'aquest Govern sobre aquest tema o uns altres relacionats en la religió...espera't assegut perquè et podràs cansar.
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Sargento nuñez
Jugador legendario
Jugador legendario
Zona del Estadio: Curva Sur
Asiento: De pie

Mensaje por Sargento nuñez »

Yo como agnostico que soy (visión de que las realidades superiores, aún de existir, no cambian en nada a la condición humana y por lo tanto las religiones son irrelevantes o accesorias)

Tampoco veo muy bien que abran en dias festivos este tipo de negocios, pero ya es culpa del empresario, aun asi si el empleado se la suda todo el tema de las religiones y quiere cobrar un extra en su sueldo que pasaria?

Solamente por ser un dia dedicado a dios, jesucristo y este tipo de fiestas, una persona no puede decidir si quiere trabajar o no?

Y ojo, que conste que un festivo lo veo mal... pero tampoco llego a un extremo tan opuesto.
Brabantlaan
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Brabantlaan »

Sociedad laica que dicen.... :evil:
Imagen
ragnarock
Campeón Supercopa de Europa

Mensaje por ragnarock »

Sargento nuñez escribió:Yo como agnostico que soy (visión de que las realidades superiores, aún de existir, no cambian en nada a la condición humana y por lo tanto las religiones son irrelevantes o accesorias)

Tampoco veo muy bien que abran en dias festivos este tipo de negocios, pero ya es culpa del empresario, aun asi si el empleado se la suda todo el tema de las religiones y quiere cobrar un extra en su sueldo que pasaria?

Solamente por ser un dia dedicado a dios, jesucristo y este tipo de fiestas, una persona no puede decidir si quiere trabajar o no?
Y ojo, que conste que un festivo lo veo mal... pero tampoco llego a un extremo tan opuesto.
Ahi estoy de acuerdo con el Sargento. Servidor no celebra las fiestas eclesiasticas. Aun asi el estado (supuestamente laico) concede el dia como festivo, por lo que durante muchos años no ha habido alternativa para los no creyentes (sarna con gusto no pica). Ahora que se impone la ley del Caballero Don Dinero y se abre dia festivo estatal pero sobre todo eclesiastico, la gente creyente se queja, Y CON RAZON.

Solucion: Que los creyentes no trabajen, pues tienen que celebrar sus movidas. El resto, a currar y a sacarse horas extras.
Última edición por ragnarock el Lun Mar 22, 2010 9:56 pm, editado 1 vez en total.
"Live the life you love, love the life you live" - GNW9 dixit. :banana:
Best
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Best »

¿Vosotros sasbéis el extra hablando en dinero que supone trabajar un festivo en un centro comercial?

Mejor no os lo digo :lol:

Y vamos,un no creyente no se va a sentir ofendido porque el Domingo de Resurrección no se trabaje,eso seguro.

APARTE DE QUE ES DOMINGO Y LOS DOMINGOS LOS CENTROS COMERCIALES NO DEBERÍAN ABRIR JAMÁS.
ImagenImagen
¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
Elxuligan

Mensaje por Elxuligan »

Totalment d'acord amb el tema principal exposat pel Bala.

Només dir que els sindicats d'esquerres i el govern espanyol d'esquerres no se on estàn.

La CEOE farà el que voldrà mentre tingam una esquerra tan pastada.
Elxtasis

Mensaje por Elxtasis »

El que tinga interés, en acabar la seua jornada laboral o avans de començar-la, que vaja a misa o al cementeri o la procesò o cel.lebrar tan senyalat dia de la manera que ho considere oportú. També pot parlar en el cura de la seua parroquia qui, estic segur que amb de gust, pot oferir alternatives i consell.

Llibertat d'horaris = llibertat a triar.
Imagen
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

Elxtasis escribió:El que tinga interés, en acabar la seua jornada laboral o avans de començar-la, que vaja a misa o al cementeri o la procesò o cel.lebrar tan senyalat dia de la manera que ho considere oportú. També pot parlar en el cura de la seua parroquia qui, estic segur que amb de gust, pot oferir alternatives i consell.

Llibertat d'horaris = llibertat a triar.
El problema no és la missa o la no missa, Elxtasis. En eixe aspecte no hi ha cap problema, precisament pel tema laboral, es fan diferents oficis al llarg del diumenge, l'últim a les 20:00. El problema vé per diumenges o festius molt concrets, com és el cas, ja que a molts els agrada anar a veure la processó de les Al·leluies. Està molt bé la llibertat per a triar, però on pot començar la llibertat per a uns, pot acabar-ne per a uns altres. És un tema complex.
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Best
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Best »

Jo no tinc llibertat per a triar,o vaig,o vaig.Toma llibertat per a triar.
ImagenImagen
¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
Elxtasis

Mensaje por Elxtasis »

Best escribió:Jo no tinc llibertat per a triar,o vaig,o vaig.Toma llibertat per a triar.
No crega que sigues un esclau.
Imagen
Best
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Best »

Elxtasis escribió:
Best escribió:Jo no tinc llibertat per a triar,o vaig,o vaig.Toma llibertat per a triar.
No crega que sigues un esclau.
Poquet falta.Crec que no fa ni punyetera falta que s'óbriga un Diumenge de Resurrecció per a que la gente faça les seues compres,es més,no fa falta que s'óbriga NI UN DIUMENGE AL ANY per a que la gent faça la compra,ja que tenen sis díes a la setmana i cada día 13 hores per a fer-lo.

Jo tinc un horari de tot un any,i soc esclau d'eixe horari,si em toca treballar eixe día,tinc que anar-hi.Però jo no em queixe del horari que tinc,em queixe de que s'óbrigen díes festius i diumenges,perque repetisc,no fa ni punyetera falta.
ImagenImagen
¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
Responder