Los abonos del porcules

El subforo para hablar de la actualidad local de Elche y comarca.
Capri
Campeón del Mundo
Campeón del Mundo

Mensaje por Capri »

Y si tanto os quejais de los precios haberse quedado en 2º B . Ahí alomejor no os quejais de precios :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

O si ? ajajajaja
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

Anillo escribió:Cuant de mamo indepententista hay en el foro eh Manel y cia.
Busca't a altre per a trobar polèmiques polítiques perquè no pense perdre el temps. Salutacions Anell.

PD: Anell, un dubte, mamo que significa? és el masculí de mama en alguna llengua? Gràcies
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
fans ECF

Mensaje por fans ECF »

rommelx escribió:A los señoritos capitalinos mira que les cuesta rascarse la butxaca... :D
Van de señoritos y luego tienen la nevera vacia....
kko
jugador del 1er equipo
jugador del 1er equipo

Mensaje por kko »

Manel escribió:
Busca't a altre per a trobar polèmiques polítiques perquè no pense perdre el temps. Salutacions Anell.

PD: Anell, un dubte, mamo que significa? és el masculí de mama en alguna llengua? Gràcies
Manel,escribe en castellano q no te entendemos!!!!y Peibol,lo tuyo no tiene solucion ya...
Apolitici Style!
Odio eterno Cuervos(frikis)modernos.
DATIL BENISSER
jugador Internacional
jugador Internacional
Contactar:

Mensaje por DATIL BENISSER »

kko escribió:
Manel,escribe en castellano q no te entendemos!!!!y Peibol,lo tuyo no tiene solucion ya...
Jo sí que l'entenc, i tinc mania que tu també l'entens.
Torbe que lo que no té solució es lo vostre...
Salutacions KKO
"Sóc de la terra on cada poble és un país"

FORÇA ELX
raskaiu
Campeón Supercopa de Europa
Campeón Supercopa de Europa

Mensaje por raskaiu »

kko escribió:
no me extraña que no lo entiendas.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

kko escribió:
Manel escribió:

No m'extranya............hehehe eixe no és el meu problema
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
bang18
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por bang18 »

Manel escribió:
kko escribió:
Manel escribió:

No m'extranya............hehehe eixe no és el meu problema
manolo manolo
100% anti flautista
100% anti taxista
Drac_Blau
jugador cadetillo
jugador cadetillo

Mensaje por Drac_Blau »

Al dia següent de contestar, un company em digué que havia sentit que l'abonament de Preferent aniria a 280 €, o siga, que efectivament potser fos que jo no m'havia assabentat. En quant a que la gent es queixa, vos puc dir que no hi ha tanta gent que ho faça. Per regla general la gent compren que en un parell d'anys els preus s'havien de possar al nivell de 2a, perquè a 2aB gairebé entravem de bades. La pujada no podia ser en un any, perquè hauria estat massa forta, però sí en dos anys. El que passa és que hi ha uns altres que es pensen que el futbol no costa diners. Ells volgueren ser com els romans, "pa i circ", entrar de bades a l'estadi i damunt que et regalen l'entrepà, però en fi... Supose que com l'any passat no arribarem ni als 8.000 abonats... però és que l'afició està molt parada desprès de 20 anys fent l'imbècil...

D'una altra banda, per als que em reben a dentellades, dir-los que fa dos anys i mig que estic registrat i participant al vostre fòrum, no de forma contínua però si de tant en tant, amb més de 140 missatges. Crec que sempre he estat respetuòs amb la gent d'Elx i amb l'afició de l'Elx, tractant d'interpretar els vostres problemes com si aquests foren de l'Hèrcules per possar-me al vostre lloc i donar una opinió coherent i justificada. Per això, em sent un forer més d'aquest fòrum, i crec que molts il·licitans d'ací em considerem un forer més. Cada vegada que he tornat al Fòrum hi ha hagut algú que m'ha bufat, i sempre dic el que estic dient ara. Per tot això, als que mosegueu, no vos esforceu. Si no vos agrada la meva presència no em llegiu i prou. Hi ha uns altres il·licitans amb qui puc parlar de futbol, de rivalitat, i desprès de dessitjar-nos el pitjor per als nostres equips, anar a prendre junts unes cerveses. A ells són als que aprecie. La resta, mireu, ha d'haver de tot en tots els llocs...
Última edición por Drac_Blau el Lun Jul 31, 2006 12:05 am, editado 1 vez en total.
MATXO HÈRCULES!!

Imagen
KIKERCULES
Campeón de Liga
Campeón de Liga

Mensaje por KIKERCULES »

Drac_Blau escribió:Al dia següent de contestar, un company em digué que havia sentit que l'abonament de Preferent aniria a 280 €, o siga, que efectivament potser fos que jo no m'havia assabentat. En quant a que la gent es queixa, vos puc dir que no hi ha tanta gent que ho faça. Per regla general la gent compren que en un parell d'anys els preus s'havien de possar al nivell de 2a, perquè a 2aB gairebé entravem de bades. La pujada no podia ser en un any, perquè hauria estat massa forta, però sí en dos anys. El que passa és que hi ha uns altres que es pensen que el futbol no costa diners. Ells volgueren ser com els romans, "pa i circ", entrar de bades a l'estadi i damunt que et regalen l'entrepà, però en fi... Supose que com l'any passat no arribarem ni als 8.000 abonats... però és que l'afició està molt parada desprès de 20 anys fent l'imbècil...

D'una altra banda, per als que em reben a dentellades, dir-los que fa dos anys i mig que estic registrat i participant al vostre fòrum, no de forma contínua però si de tant en tant, amb més de 140 missatges. Crec que sempre he estat respetuòs amb la gent d'Elx i amb l'afició de l'Elx, tractant d'interpretar els vostres problemes com si aquests foren de l'Hèrcules per possar-me al vostre lloc i donar una opinió coherent i justificada. Per això, em sent un forer més d'aquest fòrum, i crec que molts il·licitans d'ací em considerem un forer més. Cada vegada que he tornat al Fòrum hi ha hagut algú que m'ha bufat, i sempre dic el que estic dient ara. Per tot això, als que mosegueu, no vos esforceu. Si no vos agrada la meva presència no em llegiu i prou. Hi ha uns altres il·licitans amb qui puc parlar de futbol, de rivalitat, i desprès de dessitjar-nos el pitjor per als nostres equips, anar a prendre junts unes cerveses. A ells són als que aprecie. La resta, mireu, a d'haver de tot en tots els llocs...
Ets gran!!
B´ALA TORNA. ESTEM AMB TÚ.

Imagen
adri el bo
jugador del 1er equipo
jugador del 1er equipo
Ubicación: elche, alicante, comunidad valenciana, españa, europa, tierra, sistema solar, via lactea, universo.
Contactar:

Mensaje por adri el bo »

[MENSAJE EDITADO POR EL ADMIN]

Los insultos u ofensas no estan permitidos
JOVE ELX 25 ANIVERSARIO!!! y los que nos quedan!!!
Imagen
RAJOY A MAMARLA!!!
Imagen
bang18
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por bang18 »

[MENSAJE EDITADO POR EL ADMIN]

Los insultos u ofensas no estan permitidos
100% anti flautista
100% anti taxista
Responder