O si ? ajajajaja
Los abonos del porcules
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Busca't a altre per a trobar polèmiques polítiques perquè no pense perdre el temps. Salutacions Anell.Anillo escribió:Cuant de mamo indepententista hay en el foro eh Manel y cia.
PD: Anell, un dubte, mamo que significa? és el masculí de mama en alguna llengua? Gràcies

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
-
fans ECF
-
kko
- jugador del 1er equipo

Manel,escribe en castellano q no te entendemos!!!!y Peibol,lo tuyo no tiene solucion ya...Manel escribió:Busca't a altre per a trobar polèmiques polítiques perquè no pense perdre el temps. Salutacions Anell.Anillo escribió:Cuant de mamo indepententista hay en el foro eh Manel y cia.
PD: Anell, un dubte, mamo que significa? és el masculí de mama en alguna llengua? Gràcies
Apolitici Style!
Odio eterno Cuervos(frikis)modernos.
Odio eterno Cuervos(frikis)modernos.
- DATIL BENISSER
- jugador Internacional

- Contactar:
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
No m'extranya............hehehe eixe no és el meu problemakko escribió:Manel,escribe en castellano q no te entendemos!!!!y Peibol,lo tuyo no tiene solucion ya...Manel escribió:Busca't a altre per a trobar polèmiques polítiques perquè no pense perdre el temps. Salutacions Anell.Anillo escribió:Cuant de mamo indepententista hay en el foro eh Manel y cia.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
-
bang18
- Campeón Copa del Rey

manolo manoloManel escribió:No m'extranya............hehehe eixe no és el meu problemakko escribió:Manel,escribe en castellano q no te entendemos!!!!y Peibol,lo tuyo no tiene solucion ya...Manel escribió:Busca't a altre per a trobar polèmiques polítiques perquè no pense perdre el temps. Salutacions Anell.Anillo escribió:Cuant de mamo indepententista hay en el foro eh Manel y cia.
100% anti flautista
100% anti taxista
100% anti taxista
- Drac_Blau
- jugador cadetillo

Al dia següent de contestar, un company em digué que havia sentit que l'abonament de Preferent aniria a 280 €, o siga, que efectivament potser fos que jo no m'havia assabentat. En quant a que la gent es queixa, vos puc dir que no hi ha tanta gent que ho faça. Per regla general la gent compren que en un parell d'anys els preus s'havien de possar al nivell de 2a, perquè a 2aB gairebé entravem de bades. La pujada no podia ser en un any, perquè hauria estat massa forta, però sí en dos anys. El que passa és que hi ha uns altres que es pensen que el futbol no costa diners. Ells volgueren ser com els romans, "pa i circ", entrar de bades a l'estadi i damunt que et regalen l'entrepà, però en fi... Supose que com l'any passat no arribarem ni als 8.000 abonats... però és que l'afició està molt parada desprès de 20 anys fent l'imbècil...
D'una altra banda, per als que em reben a dentellades, dir-los que fa dos anys i mig que estic registrat i participant al vostre fòrum, no de forma contínua però si de tant en tant, amb més de 140 missatges. Crec que sempre he estat respetuòs amb la gent d'Elx i amb l'afició de l'Elx, tractant d'interpretar els vostres problemes com si aquests foren de l'Hèrcules per possar-me al vostre lloc i donar una opinió coherent i justificada. Per això, em sent un forer més d'aquest fòrum, i crec que molts il·licitans d'ací em considerem un forer més. Cada vegada que he tornat al Fòrum hi ha hagut algú que m'ha bufat, i sempre dic el que estic dient ara. Per tot això, als que mosegueu, no vos esforceu. Si no vos agrada la meva presència no em llegiu i prou. Hi ha uns altres il·licitans amb qui puc parlar de futbol, de rivalitat, i desprès de dessitjar-nos el pitjor per als nostres equips, anar a prendre junts unes cerveses. A ells són als que aprecie. La resta, mireu, ha d'haver de tot en tots els llocs...
D'una altra banda, per als que em reben a dentellades, dir-los que fa dos anys i mig que estic registrat i participant al vostre fòrum, no de forma contínua però si de tant en tant, amb més de 140 missatges. Crec que sempre he estat respetuòs amb la gent d'Elx i amb l'afició de l'Elx, tractant d'interpretar els vostres problemes com si aquests foren de l'Hèrcules per possar-me al vostre lloc i donar una opinió coherent i justificada. Per això, em sent un forer més d'aquest fòrum, i crec que molts il·licitans d'ací em considerem un forer més. Cada vegada que he tornat al Fòrum hi ha hagut algú que m'ha bufat, i sempre dic el que estic dient ara. Per tot això, als que mosegueu, no vos esforceu. Si no vos agrada la meva presència no em llegiu i prou. Hi ha uns altres il·licitans amb qui puc parlar de futbol, de rivalitat, i desprès de dessitjar-nos el pitjor per als nostres equips, anar a prendre junts unes cerveses. A ells són als que aprecie. La resta, mireu, ha d'haver de tot en tots els llocs...
Última edición por Drac_Blau el Lun Jul 31, 2006 12:05 am, editado 1 vez en total.
MATXO HÈRCULES!!

- KIKERCULES
- Campeón de Liga

Ets gran!!Drac_Blau escribió:Al dia següent de contestar, un company em digué que havia sentit que l'abonament de Preferent aniria a 280 €, o siga, que efectivament potser fos que jo no m'havia assabentat. En quant a que la gent es queixa, vos puc dir que no hi ha tanta gent que ho faça. Per regla general la gent compren que en un parell d'anys els preus s'havien de possar al nivell de 2a, perquè a 2aB gairebé entravem de bades. La pujada no podia ser en un any, perquè hauria estat massa forta, però sí en dos anys. El que passa és que hi ha uns altres que es pensen que el futbol no costa diners. Ells volgueren ser com els romans, "pa i circ", entrar de bades a l'estadi i damunt que et regalen l'entrepà, però en fi... Supose que com l'any passat no arribarem ni als 8.000 abonats... però és que l'afició està molt parada desprès de 20 anys fent l'imbècil...
D'una altra banda, per als que em reben a dentellades, dir-los que fa dos anys i mig que estic registrat i participant al vostre fòrum, no de forma contínua però si de tant en tant, amb més de 140 missatges. Crec que sempre he estat respetuòs amb la gent d'Elx i amb l'afició de l'Elx, tractant d'interpretar els vostres problemes com si aquests foren de l'Hèrcules per possar-me al vostre lloc i donar una opinió coherent i justificada. Per això, em sent un forer més d'aquest fòrum, i crec que molts il·licitans d'ací em considerem un forer més. Cada vegada que he tornat al Fòrum hi ha hagut algú que m'ha bufat, i sempre dic el que estic dient ara. Per tot això, als que mosegueu, no vos esforceu. Si no vos agrada la meva presència no em llegiu i prou. Hi ha uns altres il·licitans amb qui puc parlar de futbol, de rivalitat, i desprès de dessitjar-nos el pitjor per als nostres equips, anar a prendre junts unes cerveses. A ells són als que aprecie. La resta, mireu, a d'haver de tot en tots els llocs...
B´ALA TORNA. ESTEM AMB TÚ.

- adri el bo
- jugador del 1er equipo

- Ubicación: elche, alicante, comunidad valenciana, españa, europa, tierra, sistema solar, via lactea, universo.
- Contactar: