Crònica rebuda estació d'Alacant

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Crònica rebuda estació d'Alacant

Mensaje por Manel »

Anem a vore, com algun forer em demanava informació en directe des d'Alacant i no he pogut fer-ho, faré una mena de crònica.

Com ja vaig anunciar ahir, aquest matí havia d'anar a la biblioteca de la universitat. Quan he acabat, he agafat la meua bufanda de l'Elx, he anat a la parada del 24 que connecta la universitat amb Alacant, i ahí ha començat el morbo. El primer sorprés ha sigut l'autobusero, després buscant el meu seient me sentia com una puteta d'apaput, observat per les masses, sense distinció de sexe, raça, religió o condició social. Trobe el meu seient, i per a més inri m'agafe el diari Inflamación edició d'Elx, amb la seua portada preciosa de "A UN PASO", i tranquil·lament me pose a llegir-ho. A mesura que anava plenant-se el bus el morbo creixia, he de reconéixer que per un moment pensava que se rifava una galtà i tenia totes les paperetes, especialment quan dos iaios han començat a dir-me que era un provocador. En absolut, simplement un estudiant, que se dirigia a l'estació de trens sense cap altre motiu...

Baixe en l'edifici de la CAM, i pel recorregut que va d'ahí a l'estació han hagut moments de certa tensió que Theseus ha viscut via telefònica. M'ha posat molt calent un "será cerdo..." que m'han dedicat. Quan entre a l'estació, tranquil·litat absoluta. A l'estona, vaig a pixar i collons! Veig que està el forer "Il·licità" i un parell de membres més de la Jove, els salude amb un "Mucho Elche", i pixe.

A l'estona mire per a la porta, i oh, sorpresa, apareixen més membres de la Jove Elx, i per l'altra part la meua nòvia, alacantina ella però amb la bufanda de l'Elx. Allò començava a tindre una pinta brutal. Aplega l'Elx, nervis, expectació i primers càntics. L'acústica de l'estació ajudava, els jugadors flipats. Acciari: "Grandes chicos, y en territorio enemigo", tot açò mentre saltava, li va la marxa...Ens hem agrupat bona colla, els que anàvem expressament a això i alguns il·licitans que anaven a agafar el rodalies. Ambientàs.

L'apoteosi arriba en la porta de l'Estació. Ara ja no estem dins d'una estació, sinó en el cor de l'enemic, i això fa mal, i se nota en mirades i algun cotxe, intercanvi d'afalacs i des de la vorera d'enfront creix l'expectació. L'èxtasi arriba quan molts cotxes comencen a fer sonar els clàxons, entre ells un taxi d'Elx i el cotxe de Formatges Cantó. Brutal, ahí ja no hem aguantant més i l'Herculano el que no bote, els Elche, Elche, i els amiga Hércules, retombaven, tot davant l'atònita mirada de tota l'avinguda de Salamanca alacantina. Traca, bengales i en definitiva, èxtasi blanquiverd. BRUTAL.

I mullat perdut, he tornat a Elx. FORÇA ELX!!! :salto:

PS: En ANAL9 han eixit unes lleus imatges, amb la impactant imatge de la meua figura i la calva màgica.
Última edición por Manel el Vie May 13, 2011 4:26 pm, editado 2 veces en total.
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
teleñeca
Campeón del Mundo
Campeón del Mundo

Re: Crònica rebuda estació d'Alacant

Mensaje por teleñeca »

Mira que sois grandes...
Porque todos los días pueden ser viernes... Imagen

Imagen
Ilicitano1983
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por Ilicitano1983 »

:palmas: :salto2: :palmas:
Imagen
Damian Marcelo
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Damian Marcelo »

Provocador!!! :lol: :lol: :lol:

Anem al entrenament?
Imagen
Betira arte XABI. Eskerrik asko
Franjivert
Jugador legendario
Jugador legendario
Zona del Estadio: Preferencia Cubierta

Mensaje por Franjivert »

:homenaje: :calenton: :calenton: :calenton:

merda, y yo a un pas d'allí.
también la gente de pueblo tiene su corazoncito ...
Calamardo
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Calamardo »

eres y sois(jove y la gente que ha ido) los mas grandes cojones!!!!

pd: hay que encontrar esas imagenes como sea!!!
Força ELCHE campeón!!!
Grifone
Campeón Supercopa de Europa
Campeón Supercopa de Europa

Mensaje por Grifone »

Manel escribió:Anem a vore, com algun forer em demanava informació en directe des d'Alacant i no he pogut fer-ho, faré una mena de crònica.

Com ja vaig anunciar ahir, aquest matí havia d'anar a la biblioteca de la universitat. Quan he acabat, he agafat la meua bufanda de l'Elx, he anat a la parada del 24 que connecta la universitat amb Alacant, i ahí ha començat el morbo. El primer sorprés ha sigut l'autobusero, després buscant el meu seient me sentia com una puteta d'apaput, observat per les masses, sense distinció de sexe, raça, religió o condició social. Trobe el meu seient, i per a més inri m'agafe el diari Inflamación edició d'Elx, amb la seua portada preciosa de "A UN PASO", i tranquil·lament me pose a llegir-ho. A mesura que anava plenant-se el bus el morbo creixia, he de reconéixer que per un moment pensava que se rifava una galtà i tenia totes les paperetes, especialment quan dos iaios han començat a dir-me que era un provocador. En absolut, simplement un estudiant, que se dirigia a l'estació de trens sense cap altre motiu...

Baixe en l'edifici de la CAM, i pel recorregut que va d'ahí a l'estació han hagut moments de certa tensió que Theseus ha viscut via telefònica. M'ha posat molt calent un "será cerdo..." que m'han dedicat. Quan entre a l'estació, tranquil·litat absoluta. A l'estona, vaig a pixar i collons! Veig que està el forer "Il·licità" i un parell de membres més de la Jove, els salude amb un "Mucho Elche", i pixe.

A l'estona mire per a la porta, i oh, sorpresa, apareixen més membres de la Jove Elx, i per l'altra part la meua nòvia, alacantina ella però amb la bufanda de l'Elx. Allò començava a tindre una pinta brutal. Aplega l'Elx, nervis, expectació i primers càntics. L'acústica de l'estació ajudava, els jugadors flipats. Acciari: "Grandes chicos, y en territorio enemigo", tot açò mentre saltava, li va la marxa...Ens hem agrupat bona colla, els que anàvem expressament a això i alguns il·licitans que anaven a agafar el rodalies. Ambientàs.

L'apoteosi arriba en la porta de l'Estació. Ara ja no estem dins d'una estació, sinó en el cor de l'enemic, i això fa mal, i se nota en mirades i algun cotxe, intercanvi d'afalacs i des de la vorera d'enfront creix l'expectació. L'èxtasi arriba quan molts cotxes comencen a fer sonar els clàxons, entre ells un taxi d'Elx i el cotxe de Formatges Cantó. Brutal, ahí ja no hem aguantant més i l'Herculano el que no bote, els Elche, Elche, i els amiga Hércules, retombaven, tot davant l'atònita mirada de tota l'avinguda de Salamanca alacantina. Traca, bengales i en definitiva, èxtasi blanquiverd. BRUTAL.

PS: En ANAL9 han eixit unes lleus imatges, amb la impactant imatge de la meua figura i la calva màgica.
Imagen

:oleelcheole: :oleelcheole: :oleelcheole: :oleelcheole: :oleelcheole: :oleelcheole: :oleelcheole: :oleelcheole: :oleelcheole:
"Con fuerza llena nosotros nos tocamos cada día con la Primera division".

Imagen
Ivars
jugador Internacional
jugador Internacional
Zona del Estadio: Fondo Norte

Mensaje por Ivars »

Lo que habría dado por ver las caras de los alicantinos. ENORMES.
Imagen
Imagen
luisquesada
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por luisquesada »

Leyendo esto, cada vez me siento mas orgullo de ser del Elche C.F :chin:
ILICITANO HASTA LA MUERTE!!!
sergielx89
Campeón UEFA
Campeón UEFA
Ubicación: podran tener todo el dinero del mundo pero nunca podrán comprar un dinosaurio

Mensaje por sergielx89 »

sou molt però que molt molt molt grans, teniu els collons com el cavall de *espartero
En unas horas seré sergielx89
Imagen
Imagen
41 carrus
Campeón de Liga
Campeón de Liga

Mensaje por 41 carrus »

BRUTAL
Me declaro muy fan de Victor Orta.

Uno asi hacia falta en mi Elchecf.

Imagen

Srprski
Campeón Liga de Campeones
Campeón Liga de Campeones

Mensaje por Srprski »

Brutal
http://www.porcuatroduros.com" onclick="window.open(this.href);return false;
neri
Campeón Copa Intercontinental
Campeón Copa Intercontinental

Mensaje por neri »

Manel escribió:Anem a vore, com algun forer em demanava informació en directe des d'Alacant i no he pogut fer-ho, faré una mena de crònica.

´
Es lo mejor que leido en mucho tiempo,
Hay que tenerlos bien puestos. Enhorabuena,
JUGAMOS " A LO ELCHE "....... Guido Carrillo (2022)

EL QUE LE DIGA QUE NO AL ELCHE, ES QUE NO QUIERE SER FUTBOLISTA........ Alex Martin(2023)

EL FUTBOL VIENE DEL AMOR DEL HINCHA Y NO DEL NEGOCIO....... BKCC ( 2023)
poder ilicitano
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por poder ilicitano »

Mierda yo he pasado por alli a as 14:30 podías haber aguantado que me hubiera unido.... Forzaaaaaaaaaaaaaa Elcheeeeeeeeeee :salto: :salto: :salto: :salto: :salto2: :salto2: :salto2: :salto: :salto: :chin: :chin: :chin: :chin: :chin:
ANTE TODO FORZA ELX
img
Imagen

Uploaded with ImageShack.usimg
Sargento nuñez
Jugador legendario
Jugador legendario
Zona del Estadio: Curva Sur
Asiento: De pie

Mensaje por Sargento nuñez »

Alli estaba tambien yo, increible momento :D para mi, casi historico, subamos o no desde luego no lo olvidare nunca.
Responder