Gràcies de bestreta.
Dubte entrada
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Dubte entrada
A veure, una coseta. Aquest matí he anat a TeleElx a deixar un joguet i així aconseguir una entrada per a la meua nòvia. El tema és que l'entrada és del gol sud (porta
, i jo tinc l'abonament a gol nord. Sabeu si posen pegues? Haveu passat amb els vostres carnets de gol al gol contrari? O en aquest club són tant retardats mentals que inclús en coses així són capaços de posar pegues quan es tracta de diferent ubicació però mateix preu?
Gràcies de bestreta.
Gràcies de bestreta.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- ravaler
- Campeón del Mundo

Re: Dubte entrada
Este año no se como está la cosa con el control de las entradas. Yo cuando entraba con las del ayuntamiento me metia en Fondo Norte, solo me dijeron que no se podia entrar en fondo norte el dia del Hercules, proque habia mas gente y eso.Manel escribió:A veure, una coseta. Aquest matí he anat a TeleElx a deixar un joguet i així aconseguir una entrada per a la meua nòvia. El tema és que l'entrada és del gol sud (porta, i jo tinc l'abonament a gol nord. Sabeu si posen pegues? Haveu passat amb els vostres carnets de gol al gol contrari? O en aquest club són tant retardats mentals que inclús en coses així són capaços de posar pegues quan es tracta de diferent ubicació però mateix preu?
Gràcies de bestreta.
- Manel
- Jugador legendario

Doncs això espere, que no posen problemes, perquè només faltaria que per a una vegada que pot venir la xica, em posen problemes per "seguridad", així com si fóra el del filial groguet amb el camp ple...ravaler escribió:Este año no se como está la cosa con el control de las entradas. Yo cuando entraba con las del ayuntamiento me metia en Fondo Norte, solo me dijeron que no se podia entrar en fondo norte el dia del Hercules, proque habia mas gente y eso.Manel escribió:A veure, una coseta. Aquest matí he anat a TeleElx a deixar un joguet i així aconseguir una entrada per a la meua nòvia. El tema és que l'entrada és del gol sud (porta, i jo tinc l'abonament a gol nord. Sabeu si posen pegues? Haveu passat amb els vostres carnets de gol al gol contrari? O en aquest club són tant retardats mentals que inclús en coses així són capaços de posar pegues quan es tracta de diferent ubicació però mateix preu?
Gràcies de bestreta.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- Mixatela
- Campeón del Mundo

El partido de Las Palmas fui con mi hermano a verlo, yo tengo el abono en Fondo Norte y a mi hermano le dieron el típico carnet que le dan a los equipos de la ciudad, y nos mandaron a verlo a Fondo Sur, intenté que me dejaran pasar a Fondo Norte pero nada, me toco verlo resignado en un sitio que no era el mio.

- Manel
- Jugador legendario

És a dir, que amb el carnet de gol nord si que puc anar a gol sud, no? No és que m'agrade massa no estar al meu lloc, però bé, si almenys podem estar junts, té igual.miguel angel escribió:El partido de Las Palmas fui con mi hermano a verlo, yo tengo el abono en Fondo Norte y a mi hermano le dieron el típico carnet que le dan a los equipos de la ciudad, y nos mandaron a verlo a Fondo Sur, intenté que me dejaran pasar a Fondo Norte pero nada, me toco verlo resignado en un sitio que no era el mio.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- Best
- Jugador legendario

Tú pots anar sense problemes al Gol Sud en el teu carnet.El problema està si la nòvia vol entrar al Nord en entrada del Sud,ahí sí que es possen massa 'tontos' i majoritariament no et deixan passar.

¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
- ravaler
- Campeón del Mundo

Si, eso si, puedes entrar en Fondo Sur tranquilamente.Manel escribió:És a dir, que amb el carnet de gol nord si que puc anar a gol sud, no? No és que m'agrade massa no estar al meu lloc, però bé, si almenys podem estar junts, té igual.miguel angel escribió:El partido de Las Palmas fui con mi hermano a verlo, yo tengo el abono en Fondo Norte y a mi hermano le dieron el típico carnet que le dan a los equipos de la ciudad, y nos mandaron a verlo a Fondo Sur, intenté que me dejaran pasar a Fondo Norte pero nada, me toco verlo resignado en un sitio que no era el mio.
- Manel
- Jugador legendario

Doncs res, us faré un calvo (bo, el faig contínuament...) des de la distància, prepareu-vos per a la lamentable imatge 

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- teleñeca
- Campeón del Mundo

Digo yo, que lo primero es probar no? intenta entrar en FN y si no pues te vas al FS...Manel escribió:Doncs res, us faré un calvo (bo, el faig contínuament...) des de la distància, prepareu-vos per a la lamentable imatge
- Manel
- Jugador legendario

Teleñeca, evidentment contemplava eixa possibilitat.teleñeca escribió:Digo yo, que lo primero es probar no? intenta entrar en FN y si no pues te vas al FS...Manel escribió:Doncs res, us faré un calvo (bo, el faig contínuament...) des de la distància, prepareu-vos per a la lamentable imatge

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- teleñeca
- Campeón del Mundo

Chico yo que sé... con la de atascaos.. que hay en el Martinez Valero... y contando que es posible que vayas de celebraciónManel escribió:Teleñeca, evidentment contemplava eixa possibilitat.teleñeca escribió:Digo yo, que lo primero es probar no? intenta entrar en FN y si no pues te vas al FS...Manel escribió:Doncs res, us faré un calvo (bo, el faig contínuament...) des de la distància, prepareu-vos per a la lamentable imatge
- Manel
- Jugador legendario

No ho dubtesteleñeca escribió:Chico yo que sé... con la de atascaos.. que hay en el Martinez Valero... y contando que es posible que vayas de celebraciónManel escribió:Teleñeca, evidentment contemplava eixa possibilitat.teleñeca escribió:Digo yo, que lo primero es probar no? intenta entrar en FN y si no pues te vas al FS...Manel escribió:Doncs res, us faré un calvo (bo, el faig contínuament...) des de la distància, prepareu-vos per a la lamentable imatgejajaja, usted perdone, la suposición.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- AngelDeHielo
- Campeón Copa del Rey

Oh que bonito, che si no te dejan pasar te vienes a mi bando, si no fuera porque me quedo sola en gol sur te dejaba mi carne a la teua novia para que paseis de abono de sur al norte pero ya te digo me quedo sola :'( pero bueno asi te vere y dire mira manel .... jajajajaja
Amstel Te estoy Vigilando xD
PD: teleñeca eso no puedo hacerlo se me a roto el pc toy desde el net.
Amstel Te estoy Vigilando xD
PD: teleñeca eso no puedo hacerlo se me a roto el pc toy desde el net.
- Curva Norte
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Curva Norte
- Asiento: En la que pille libre
- Contactar:
En el partido de Copa contra el Xerez que había que sacar entrada, me dieron una de esas que le dan a los árbitros de Fondo Sur y pude entrar por Fondo Norte sin problemas.
- Manel
- Jugador legendario

Aleshores m'aferre a aquesta possiblitat.Curva Norte escribió:En el partido de Copa contra el Xerez que había que sacar entrada, me dieron una de esas que le dan a los árbitros de Fondo Sur y pude entrar por Fondo Norte sin problemas.
Angeldehielo, t'ha paregut una història tendra?

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX