Tinc un problema.
- Bala
- Campeón Copa Intercontinental

Tinc un problema.
Se m'està anant la situació de les mans, ho reconec que tinc un problema, però aquest no es soluciona de cap manera.
Els més joves no estem acostumats a estes coses, el meu cos i ment no està preparat. Es com un mite fet realitat i no estic parlant d'ascens sino de vore la posibiliat feta una realitat, totes eixes coses que parlen de Primera, dels jugadors legendaris, les histories de ascensos o permanencies, tot.... vec lo de les entrades per a un pvto divendres que si arriva a ser dissabtre encara va més gent... no se.
Me costa dormir, no puc concentrar-me al treball,estic a totes hores pensant en el proxim partit i guanyar com siga, no puc vorte la tele perque tinc la clasificació possada, tinc una presió al pit que no havia sentit mai, obric el foro centenar de vegades només en un matí, al treball he mandat una compayera literalment a la pvta merda "si el elche es el peor, y si sube que,seria uno de los peores de primera,yo seria del barça cuando jugara aqui", aquestes persones els furtaria totes les seues propietats i els desterraria del terme municipal.
no me queden ungles que mosegar, me fa mal de veres el cap de tant pensar, me barallat en la parella, tot me recorda a l'Elx però quan camvie els bolquers al meu fill m'enrecorda a l'Hercules, estic com un xiquet que agafe un tros de tela verda, o cartulina i faig una bandereta de l'Elx en qualsevol cosa, no escolta altra musica al cotxe que no siga el "mucho elche", "blanco y verde", "força elx" etc etc.... xe, i estic patint, patint perque hem de guanyar i seguir en el somni, perque açò ja no es per mi, es per el meu Poble, Elx, que els senisos desaparesquen d'una volta, donar il.lusió als joves i ser l'Elx dels 60, 70 i 80.
xe... que arrive ja el condemnat partit i que acave la temporada ja, vuic tirar-me una setmana plorant d'alegria, vuic agafar una samarreta del barça i madrid, cremar-les i penjar-les al youtube, vuic estar una setmana semi-inconscient, vuic comprar-me a la temporada que ve totes les coleccdiones d'estampetes de futbol, tots els videojocs de totes les consoles... però primer vila-Real-B---Vila Real B.... vila-REal B... HEM DE GUANYAR
Tinc un problema, estic desbordat. Si açò vos pareix un post xorra, o a des-hora, o a destemps, rogue que perdoneu a aquest pobre malalt mental i gràcies foro perque m'estic desafuegant.
Els més joves no estem acostumats a estes coses, el meu cos i ment no està preparat. Es com un mite fet realitat i no estic parlant d'ascens sino de vore la posibiliat feta una realitat, totes eixes coses que parlen de Primera, dels jugadors legendaris, les histories de ascensos o permanencies, tot.... vec lo de les entrades per a un pvto divendres que si arriva a ser dissabtre encara va més gent... no se.
Me costa dormir, no puc concentrar-me al treball,estic a totes hores pensant en el proxim partit i guanyar com siga, no puc vorte la tele perque tinc la clasificació possada, tinc una presió al pit que no havia sentit mai, obric el foro centenar de vegades només en un matí, al treball he mandat una compayera literalment a la pvta merda "si el elche es el peor, y si sube que,seria uno de los peores de primera,yo seria del barça cuando jugara aqui", aquestes persones els furtaria totes les seues propietats i els desterraria del terme municipal.
no me queden ungles que mosegar, me fa mal de veres el cap de tant pensar, me barallat en la parella, tot me recorda a l'Elx però quan camvie els bolquers al meu fill m'enrecorda a l'Hercules, estic com un xiquet que agafe un tros de tela verda, o cartulina i faig una bandereta de l'Elx en qualsevol cosa, no escolta altra musica al cotxe que no siga el "mucho elche", "blanco y verde", "força elx" etc etc.... xe, i estic patint, patint perque hem de guanyar i seguir en el somni, perque açò ja no es per mi, es per el meu Poble, Elx, que els senisos desaparesquen d'una volta, donar il.lusió als joves i ser l'Elx dels 60, 70 i 80.
xe... que arrive ja el condemnat partit i que acave la temporada ja, vuic tirar-me una setmana plorant d'alegria, vuic agafar una samarreta del barça i madrid, cremar-les i penjar-les al youtube, vuic estar una setmana semi-inconscient, vuic comprar-me a la temporada que ve totes les coleccdiones d'estampetes de futbol, tots els videojocs de totes les consoles... però primer vila-Real-B---Vila Real B.... vila-REal B... HEM DE GUANYAR
Tinc un problema, estic desbordat. Si açò vos pareix un post xorra, o a des-hora, o a destemps, rogue que perdoneu a aquest pobre malalt mental i gràcies foro perque m'estic desafuegant.
FORÇA ELX!!!
- ilicitano16
- Campeón Copa del Rey

Re: Tinc un problema.
yo te perdono, no te tomes las cosas asi, que son 2 dias solo.el b'ala escribió:Se m'està anant la situació de les mans, ho reconec que tinc un problema, però aquest no es soluciona de cap manera.
Sr. Superber: Calla si estas en el VS!
Sr. Vs: Es verdad, mas suelo estar en el Superber algunas veces.
Sr. Superber: Quedaos con dios y acostaos Sr. Vs, sin que os desvele el duende de las pizzas, y aconsejadle otras ofertas al cliente.
Sr. Vs: Es verdad, mas suelo estar en el Superber algunas veces.
Sr. Superber: Quedaos con dios y acostaos Sr. Vs, sin que os desvele el duende de las pizzas, y aconsejadle otras ofertas al cliente.
- Damian Marcelo
- Jugador legendario

- illice69
- Campeón de Liga

- Zona del Estadio: Fondo sur
Si encuentras tratamiento avisame,porfavor,creo que padezco la misma enfermedad,este equipo nos la jugao,eso no se hace,yo ya no me acordaba de esto,debimos perder en Sevilla y Cartagena,ahora estariamos tranquilicos y sin este estres,la clasificacion del teletexto no cambiara hasta el viernes,pues no se porque la sigo mirando a diario,me hincho a pajas,eso si mentales,por Dios que llegue el sabado yaaaaaaaa.
http://www.xiquetsdelx.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
- rmora_87
- Campeón Liga de Campeones

- Barragán

Desde lejos, la perspectiva de esta semana se veía con optimismo, se notaba que el ambiente era positivo, mejor que hace 15 días, creciendo poco a poco a medida que el equipo sigue arriba y la temporada llega a su fin ....
Pero leer esta mañana el ritmo de retirada de entradas .... creo que como dice el bala ha desbordado a más de uno.
¿Y ahora qué?, ahora entiendo que a muchos les entre el canguelo, el cagómetro en máximos, los viejos fantasmas de los batacazos en días de fiesta .... os entiendo, pero este año estamos rompiendo muchos de esos tabús, veniros arriba coño!!
Un saludo
Pero leer esta mañana el ritmo de retirada de entradas .... creo que como dice el bala ha desbordado a más de uno.
¿Y ahora qué?, ahora entiendo que a muchos les entre el canguelo, el cagómetro en máximos, los viejos fantasmas de los batacazos en días de fiesta .... os entiendo, pero este año estamos rompiendo muchos de esos tabús, veniros arriba coño!!
Un saludo
Que nuestra memoria no sea efímera
- Bala

- barboza

¿Sólo eso? Yo incluso los empadronaría forzosamente en Alicante. Esos son los peores.el b'ala escribió: al treball he mandat una compayera literalment a la pvta merda "si el elche es el peor, y si sube que,seria uno de los peores de primera,yo seria del barça cuando jugara aqui", aquestes persones els furtaria totes les seues propietats i els desterraria del terme municipal.
No quiero ni pensar en el viernes. Cada entrada más que se vende es otro punto de mi cagómetro particular que se dispara. De verdad que os admiro, pero yo no puedo.
En mi cabeza, la ecuación
ILUSION DE LA GENTE + CAMPO LLENO + ELCHE C.F. =
sólo tiene una respuesta.
Me da miedo sólo en que empiece el partido. Como ganemos y además juguemos bien, con el público entregado... voy a empezar a plorar y no voy a parar hasta el martes.

-
Clint
Jajajajajajajajel b'ala escribió:tot me recorda a l'Elx però quan camvie els bolquers al meu fill m'enrecorda a l'Hercules
A la gent com la teua companyera del treball la mataria. Si muntem a primera, les entrades més barates del Bar$a y del Mandril a 300 euros.
- HAMHAM
- Campeón Copa del Rey

- Zona del Estadio: FONDO NORTE
reza 4 muchos elche y lee la página 205 del teletexto de la primera sólo 3 veces al día, cada 8 horas, jejeje
Es normal hombre, es una situación atípica y el que mas y el que menos está desquiciado, peor lo tienen los estudiantes.
Yo por motivos laborales no podré estar y estoy más jodido todavía que vosotros, por cierto, ya puestos a pegarle vueltas a todo...toda este gente que se sube al carro ahora (encantado por cierto de que se suban) serían abonados en primera? pensáis que es por el precio? Cuanto sabonados tendría el Elche el caso de ascender?
Ale otro tema para pegarle vueltas, ánimo ya queda menos.
Es normal hombre, es una situación atípica y el que mas y el que menos está desquiciado, peor lo tienen los estudiantes.
Yo por motivos laborales no podré estar y estoy más jodido todavía que vosotros, por cierto, ya puestos a pegarle vueltas a todo...toda este gente que se sube al carro ahora (encantado por cierto de que se suban) serían abonados en primera? pensáis que es por el precio? Cuanto sabonados tendría el Elche el caso de ascender?
Ale otro tema para pegarle vueltas, ánimo ya queda menos.
- Damian Marcelo
- Jugador legendario

- Damian Marcelo
- Jugador legendario

- HAMHAM
- Campeón Copa del Rey

- Zona del Estadio: FONDO NORTE
Hombre Murcia no es que sea mejor afición que nosotros, pero en población si es superior...yo supongo que 20.000 haríamos, pero pasar de esa cifra, sería mucha tela, influyen muchas cosas, la situación económica no es que sea la ideal, pero supongo que por ahí andaría el tema, por cierto alguien sabe cuantos abonados fuimos la última temporada en primera?
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Jo no sóc persona humana, sóc poc menys que Anton Fibver, tinc la bandera al balcó i em quede imbecilat mirant la franja...Trobe que estic malalt, i espere que me dure aquesta malaltia fins al 13 de juny.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX