Oposiciones
- jango
- jugador infantil

- Contactar:
Oposiciones
Suerte a todos los que se presentan este año!!
Tengo un par de amiguetes que se vuelven a presentar. Es duro, pero hay que echarle paciencia.
A ver si salen temas que dominéis. MUCHA SUERTE!!!
Tengo un par de amiguetes que se vuelven a presentar. Es duro, pero hay que echarle paciencia.
A ver si salen temas que dominéis. MUCHA SUERTE!!!
El último de los Mandalorianos.
No sé qué tendrá Mace Windu que me hace perder la cabeza...
No sé qué tendrá Mace Windu que me hace perder la cabeza...
- franberse
- Jugador legendario

- Contactar:
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Doncs a qui li parega malament i un abús perquè els funcionaris es toquen les pilotes, doncs els anime a fer el que fan molts col·lectius de funcionaris ans d'arribar a la seua plaça. Ací sembla que te regalen el lloc.franberse escribió:A vivir del estado, sarnacho dixit![]()

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- franberse
- Jugador legendario

- Contactar:
Es clar, jo pense que cadascú es guanye la vida com puga, mentre no em moleste a mi. Peró es que em va fer molta gracia aquesta afirmació.Manel escribió:Doncs a qui li parega malament i un abús perquè els funcionaris es toquen les pilotes, doncs els anime a fer el que fan molts col·lectius de funcionaris ans d'arribar a la seua plaça. Ací sembla que te regalen el lloc.franberse escribió:A vivir del estado, sarnacho dixit![]()
- jango
- jugador infantil

- Contactar:
- Manel
- Jugador legendario

Ans almenys tenies autoritat, però ara són ells qui t'amenacen i passen de tu fins al cul, una minoria, gran, però una minoria gràcies a Déu.jango escribió:...qui puguera... viure del estat.
Això si, aguantar als manyacos porta tela en alguns casos.
EDITE: als manyacos alumnes... i professors, que també n´hi ha que...

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- ilicitano4ever
- Campeón Liga de Campeones

- Manel
- Jugador legendario

Puntualitze, em referia més concretament al sector de l'ensenyament, en qualsevol grau, tant primari, secundari o universitari. Salutacionsdr lou peeman escribió:O passat vuit anys treballant en el sector privat per a que un altre sense experiència profesional tinga una plaça de treball per a tota la vida i sense condicions.Manel escribió:Doncs a qui li parega malament i un abús perquè els funcionaris es toquen les pilotes, doncs els anime a fer el que fan molts col·lectius de funcionaris ans d'arribar a la seua plaça. Ací sembla que te regalen el lloc.franberse escribió:A vivir del estado, sarnacho dixit![]()
Cadascú veu les coses des de la seva optica.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- Sargento nuñez
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Curva Sur
- Asiento: De pie
- Radiki_Aspe
- Campeón Supercopa de Europa

- Zona del Estadio: Anillo preferencia
- Sufridor
- Campeón Supercopa de Europa

- Contactar:
Como opositor que soy, muchas gracias por todos los ánimos en este post.
Yo preparo las oposiciones para el cuerpo de auxiliar administrativo, en el subgrupo C2. El examen que me he ido preparando desde hace ya un tiempo, es para el MAP, que se ha retrasado para el mes de septiembre, bien entradito. Soy bastante nuevo, en este mundillo.
De verdad que se agradecen mucho los ánimos, ya que siempre estás estudiando, y no sabes cuando podrás aprobar. Es bastante duro, y hay una competencia importante, además de pocas plazas en comparación con la gente que se presenta. Eso sí, cuando obtienes la plaza, los esfuerzos han valido la pena. Pero hasta ese momento, como ya he dicho, es bastante duro.
Yo preparo las oposiciones para el cuerpo de auxiliar administrativo, en el subgrupo C2. El examen que me he ido preparando desde hace ya un tiempo, es para el MAP, que se ha retrasado para el mes de septiembre, bien entradito. Soy bastante nuevo, en este mundillo.
De verdad que se agradecen mucho los ánimos, ya que siempre estás estudiando, y no sabes cuando podrás aprobar. Es bastante duro, y hay una competencia importante, además de pocas plazas en comparación con la gente que se presenta. Eso sí, cuando obtienes la plaza, los esfuerzos han valido la pena. Pero hasta ese momento, como ya he dicho, es bastante duro.
Elche C.F., un sentimiento, un equipo, una ciudad, una afición

http://sentimientofranjiverde.blogspot.com/

http://sentimientofranjiverde.blogspot.com/