Por favor.

Yo tengo colegas de la Vega Baja, es más estudio en Orihuela, y toda mi familia es murciana y a mi me encanta el panocho y las ostias ke pegan a la lengua.... es la risa copon....repartior escribió:yo tengo un amigo de la universidad de cosssss como dise el
arcahofaaaaaa arkasilllllllllllll coponnnnnnnnnnn me cago en el caliiiiiiiiiiii
teneis un dissionario exo pa tos los sagales de por alli

Por cierto, practicamente todas esas palabras tb se utizan aqui en Aspewahiro escribió:pues nada... sólo desiros que en la vega tambien hay afisianos del elche clú de furgol y que en valensiano os entendemos mas bien poco, no lo digo por mi mismamente lo digo por sagales y sagalicas que conosco y no entienden de la misa la media...
lo dicho, por mí hablar como os plasca... Viva el arkasil las safas y los sompos de mi vega!!!!!!!!!!

Ningú t'ha dit que no parles. Tu has donat la teva opinió, i la gent s'ha limitat a contestar el que pensa, o això m'ha semblat a mi.milan escribió:Si tanto hablamos de libertad de expresión, dejar hablar.
Tampoc t'ha demanat ningú que ho faces. A més, en aquest fòrum predomina el castellà, així que m'estranyaria que ningú t'ho demanés. Expresar-se en castellà es perfecte.milan escribió:Hablo valenciano pero no lo escribo bien por eso no lo escribo.
Tampoc se t'ha qüestionat això. Si no vols anar és totalment comprensible, no tot el món està disposat a dinar al costat del etern rival, i no crec que ningú ho veja malament, jo personalment no ho veig, crec que és la opinió de molta gent d'Elx i Alacant. El que sí s'ha demanat és que si algú no vol anar, no tracte de boicotear o ficar mrda entre els que sí volen.milan escribió:No estoy a favor de la KDD pero no estoy en contra, simplemente no iré, pero creo que merezco el mismo respeto que cualquiera de los que si irá.
Per supost que no, la teva opinió és tan vàlida com totes, i jo accepte la teva opinió (parle així pq aquest tema anava de mí), i només m'he limitat a dir el que pense.milan escribió:No desestabilizo dando mi opinión.
Si és així, hauries d'haver llegit els posts on parlaven de boicot a la quedada, i on deien que els que volien quedar amb l'Hèrcules eren subnormals, i així entendre la meva contestació per no traure-la de contexte com vas fer.milan escribió:Entro tambien al foro de la curva por son aficionados del Elche como vosotros.
De la primera part d'aquesta afirmació no puc contestar-te res, és la teva opinió sobre mi, i bé, jo no crec que això siga cert, però respecte el que penses. En quant a la segona part, jo mai el polemitzat sobre el tema de l'idioma. Jo al fòrum de l'Hèrcules escric en valencià, i quan faig ficar-me ací vaig continuar fent-lo. Jo no he alçat polèmica de si és o no legítim, moral o apropiat utilitzar-ho, heu sigut vosaltres, i ningú s'ha dirigit a mi per demanar-me que no utilitzés el meu idioma, potser si algú m'haguera dit que ho fes pq no m'entenia, per educació hauria canviat. Així que no em culpes a mi d'una cosa que no he fet.milan escribió:Creo que Drac con sus opiniones es mucho mas politico que todos los foreros juntos y que además a polemizado con el tema de valenciano-castellano-catalan que algunas personas de este mismo foro jamas se habian expresado.
Em sembla molt bé, no sé perquè ho dius. Crec que d'on ets no te res a veure amb el teu equip (estem tots farts de veure gent de les nostres ciutats que no són dels nostres equips i sí son del Madrid o el Barça). Conec més d'un alacantí-elxero i més d'un ilicità-herculà, i no veig res de dolent.milan escribió:Por último, soy de Alicante y del Elche, socio y accionista.