Mis 40 próximos años pagando el 80% de mi sueldo en una casa semireformada, de 75 metros cuadrados.
- Comer lo justo, sin caprichos, por supuesto siempre en casa
- Cafe y Cerveza dosificadas
- Rezar para que el coche (tartana que me lleva a trabajar) no se estropee. Por supuesto sin parking
- Amueblar lo que pueda y como pueda
- Viajes lo justos, o ninguno
- Controlando móvil, internet ya veremos.
- Hijos........ehhhh.......eso no! que es un bien de lujo
- Ropa. esperar a las quintas rebajas
-"¿Cómo estás?"
-"Comparado...¿con quién?"
Por una vivienda digna.
- DATIL BENISSER
- jugador Internacional

- Contactar:
Està clar que el fenòmen dels okupes en Catalunya no pot ser, no és normal que t'entren en ta casa ( per molt buida que la tingues) i que es possen a viure allí unes 10 persones, fen festes i tal ( perque lo de l'ús social que li donen a les vivendes ja sabem el que es).
Pero per altra banda, el k no pot ser, es que si quasi tots els jovens som "mileuristes", no podem pagar hipoteques de 700 i 800 € al mes durant 30 o 40 anys. M'enrecorde que durant la "era Aznar" dien que el problema era que el terreny era molt car, i la solució era alliberar més terrenys per a que el preu baixara....
Qué ha passat? Que s'ha alliberat molt de terrenys, han construit més k mai....... pero les vivendes no han baixat, al revés, han poujat més k mai.
I encara hi tindrem que reçar que els tipus d'interés no están tan alts com en època dels nostres pares.... només k al euribor se li vaja "la olla" i comence a pujar.. a vorem com paguem.
Pd: Qui ha guanyat amb l'arribada del euro?
Pero per altra banda, el k no pot ser, es que si quasi tots els jovens som "mileuristes", no podem pagar hipoteques de 700 i 800 € al mes durant 30 o 40 anys. M'enrecorde que durant la "era Aznar" dien que el problema era que el terreny era molt car, i la solució era alliberar més terrenys per a que el preu baixara....
Qué ha passat? Que s'ha alliberat molt de terrenys, han construit més k mai....... pero les vivendes no han baixat, al revés, han poujat més k mai.
I encara hi tindrem que reçar que els tipus d'interés no están tan alts com en època dels nostres pares.... només k al euribor se li vaja "la olla" i comence a pujar.. a vorem com paguem.
Pd: Qui ha guanyat amb l'arribada del euro?
"Sóc de la terra on cada poble és un país"
FORÇA ELX
FORÇA ELX
-
paquito bonet
-
sarnacho
- jugador Internacional

Sansano escribió:En Franco vale que no habia democracia.. pero uno podia comprarse un piso y pagarlo en pocos años, trabajando en el calzado y hasta tener un campo.
En Elche, la gente currante (no ricachones) tenia la "casa del poble, defora, y el piset de Santa Pola"
Intenta hoy en dia hacer algo parecido.....
Mi Mini ya no está a medias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Edu
- Campeón de Liga