Horari d'hivern
- 2Patrimonios
- Campeón Supercopa de Europa

- Contactar:
Horari d'hivern
Com cada any ha arribat el moment de canviar l’hora, doncs la nit de dissabte a diumenge recuperem l’horari d’hivern. A les 03.00 hores de la matinada del proper diumege, 29 d’octubre, haurem de retardar un hora els rellotges, fins a les 02.00 hores. Des del 1981 el canvi horari s’aplica com a directiva europea a tota la Unió Europea. Es va començar a generalitzar a partir de la crisis del petroli de 1974, quan alguns països van decidir avançar una hora els rellotges per aprofitar millor la llum solar i per tant consumir menys electricitat.

- La Perica
- Campeón Supercopa España

- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Ups, doncs a mi personalment m'agraden més, això sí, amb l'oratge que està fent últimament no, m'agrà aquest horari però amb molt de fred.wahiro escribió:que ascoBest escribió:Que bien.Ya llegan esas noches a las seis o seis y media de la tarde![]()
que días más tristes...

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- blankiverde
- Campeón de Liga

- Best
- Jugador legendario

Igual que a mí.Manel escribió:Ups, doncs a mi personalment m'agraden més, això sí, amb l'oratge que està fent últimament no, m'agrà aquest horari però amb molt de fred.wahiro escribió:que ascoBest escribió:Que bien.Ya llegan esas noches a las seis o seis y media de la tarde![]()
que días más tristes...

¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
- aspe
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Preferencia
- Contactar: