Pregoner "Festes d'agost 2006"
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Pregoner "Festes d'agost 2006"
Ja queden 2 mesos per al començament de les festes majors d'Elx i l'Ajuntament nosé si haurà triat ja pregoner per al 8 d'agost o no. Només espere q si encara no ho ha fet q no caiga a la mateixa errada de l'any passat.
Aquí pose 3 propostes:
SANTIAGO GAMBÍN
BERNAT SÒRIA
ANTONIO PARREÑO
PD: No més Bossés per a obrir les festes majors de la ciutat
Aquí pose 3 propostes:
SANTIAGO GAMBÍN
BERNAT SÒRIA
ANTONIO PARREÑO
PD: No més Bossés per a obrir les festes majors de la ciutat
Última edición por Manel el Mar Jun 06, 2006 7:36 pm, editado 1 vez en total.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- Macoques
- Campeón del Mundo

Diana Palazón y Carolina Cerezuela (actrices ilicitanas en madrid)
.
En serio:
de los tres que has propuesto....Santiago Gambín no estaría mal principalmente porque más que trabajador de una casa (RadioElche) yo le veo como la voz del Elchecf ha pasado a formar parte de la historia del Elche y no ha llevado vida paralela a éste.
No tengo la suerte de conocerlo personalmente lo veo como personaje popular de la ciudad de Elche, reconocido y admirado, creo que son los perfiles de ser una buena reina de las fiestas....esto....pregonero...quería decir
En serio:
de los tres que has propuesto....Santiago Gambín no estaría mal principalmente porque más que trabajador de una casa (RadioElche) yo le veo como la voz del Elchecf ha pasado a formar parte de la historia del Elche y no ha llevado vida paralela a éste.
No tengo la suerte de conocerlo personalmente lo veo como personaje popular de la ciudad de Elche, reconocido y admirado, creo que son los perfiles de ser una buena reina de las fiestas....esto....pregonero...quería decir
"Creo en mi perquè algun dia seré totes les coses que he somiat "
- Manel
- Jugador legendario

LOLA PUNTES o....................NINO 

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- Manel
- Jugador legendario

Macoques escribió:el hombrecillo de la biblioteca de S.joséManel escribió:LOLA PUNTES o....................NINO
Si no m'equivoques dius un homenet molt primet amb ulleres una veu estranya i amb roba dels anys 60-70 q sempre va amb llibres en la mà no? jijiji este home és l'encarregat de vendre en Santa Maria les consuetes de La Festa quan hi ha representacions.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- raskaiu
- Campeón Supercopa de Europa

normalmente iban intercalando personajes famosos e ilicitanos o personajes muy vinculados a la ciudad. pero esa alternancia se rompió el año pasado ya que en el 2004 fue concha velasco y el año pasado fue miguel bosé.
este año supongo que será algún ilicitano, comolos que habéis nombrado, vamos, al menos eso espero.
este año supongo que será algún ilicitano, comolos que habéis nombrado, vamos, al menos eso espero.
Última edición por raskaiu el Mar Jun 06, 2006 9:05 pm, editado 1 vez en total.
-
Pepe Tranca
- jugador cadete

- Tolo forever

- Manel
- Jugador legendario

Bé, doncs casualitats q té la vida, hui he obert aquest post i fa uns instants m'he enterat qui serà la pregonera enguany, com bé diu Raskaiu enguany toca gent de la terra.
REME SANZ, veterana comunicadora d'aquesta ciutat.
Tal volta no és mediàtica però almenys ja sé q m'emocionaré amb el pregó d'enguany, cosa q no me va passar amb el Bossé.
Tal volta no és mediàtica però almenys ja sé q m'emocionaré amb el pregó d'enguany, cosa q no me va passar amb el Bossé.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- vainielche
- jugador Internacional

- enginy
- jugador juvenil 2do año

Mientras que no sea un personaje de fuera que no sabe ni donde está Elche ni lo que significan sus fiestas...me sobra.
PD:¿Esto también es racismo?Sólo quiero que el pregón lo de gente de la "terra" porque (digo yo) entenderá más y valorará más el honor que tiene.
PD:¿Esto también es racismo?Sólo quiero que el pregón lo de gente de la "terra" porque (digo yo) entenderá más y valorará más el honor que tiene.
I si canto trist
és perquè no puc
oblidar la mort
d'ignorats companys.
és perquè no puc
oblidar la mort
d'ignorats companys.
- raskaiu

a més, reme sanz es una persona que coneix prou bé les festes d'elx des de dintre ja que a l'any 96, si no m'enganye, fou festera d'honor de la gestora de les festes populars d'elx.Manel escribió:Bé, doncs casualitats q té la vida, hui he obert aquest post i fa uns instants m'he enterat qui serà la pregonera enguany, com bé diu Raskaiu enguany toca gent de la terra.
segur que farà un pregó prou bonic, crec que aquest any sí que han acertat amb la pregonera.
- Manel
- Jugador legendario

Jo? hehehe seria tot un honor, però a la meitat del pregó ja estaria amb la llagrimeta, i ja no te conte al final, al moment de dir: VISCA ELX, I VISCA LA MAREDÉUvainielche escribió:Jo propose a Manel ja que està acostumat a parlar amb el poble i està molt vinculat a Elx,jajajaja

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX