A vore, no tinc cap botiga "mora" ( com tu dius), pero sí tinc veins musulmans.Gustavo escribió:vainielche escribió:ilicitano4ever escribió:¿Tu tienes vecinos moros o alguna tienda mora cerca de casa ?vainielche escribió:Valdrà la meitat per a qui li importe, pero precisament el que jo reclame és que, ho ha d'importar, és que per tindre una esglèsia la teva casa ja val menys? no ho entenc, el que passa és que eixa gent és una xenofoba!
Preguntale a alguien q si q la tenga.
Ma mare va començar estudiar àrab a l'escola oficial d'idiomes fa ara 3 anys i a vegades anava a estudiar tranquilament a la biblioteca de la UA i va coneixer allí a una xica àrab, Jalila, des d'eixe dia són molt amigues i també, queden cada setmana per a que Jalila li done classes particulars. Aquestes classes les donen a la mezquita, a la UA, a casa de Jalila... A partir de Jalila ma mare ha conegut a a moltes més dones àrabs, procedents d'eixos països i també d'altres espanyoles que s'han convertit a aquesta religió. I queden per a prendre té o per a anar a llocs.
Jo he estat amb elles i són super agradables i simpàtiques, són molt generoses, quan van al seu país li porten a ma mare pastes típiques allí i gotets per a beure el té. Estan molt integrades a la vida i les costums d'espanya, no es fiquen amb ningú i respecten tot el que les rodeja. I el que em sembla més important, són super cultes, vaig anar a casa d'elles ( a Sant vicent) i les escoltava parlar i deia ¡¡¡mare meua!!! saben moltissim, eren licenciades ( i¡s'havien licenciat aqui!!) i estaven preparant una, una tesi i l'altra la tesina. Parlen super bé el castellà i amb un llenguatge super cuidat. Els seus veïns estan molt satisfets amb elles.I no sols és el cas de Jalila i Kautar, sino, de totes les altres que ma mare coneix.
En conclusió, que aixó que dieu, val, seran uns casos concrets, pero no s'ha de jutjar perque siguen àrabs o gitanos ( jo tinc veins gitanos i són super amables, i sa casa val el mateix que la de qualsevol o més)...