elx-ska escribió:creo que ya es hora de poner la porra quedan apenas 6 dias para el partido. ELX-1 (nino)
HERCULES-2 (moises, moises)
Eh tio a ver si te vas a algun psicologo a que te haga una terapia contra tu falta de ilusion, pero que sepas que a pesar de eso y gracias a dios la gran mayoria tenemos ilusion en este equipo.
Yo digo que les ganamos 2-0 y el judas de moises se lesiona pa toa la temporada.
elx-ska escribió:creo que ya es hora de poner la porra quedan apenas 6 dias para el partido. ELX-1 (nino)
HERCULES-2 (moises, moises)
Eh tio a ver si te vas a algun psicologo a que te haga una terapia contra tu falta de ilusion, pero que sepas que a pesar de eso y gracias a dios la gran mayoria tenemos ilusion en este equipo.
Yo digo que les ganamos 2-0 y el judas de moises se lesiona pa toa la temporada.
lo siento pero esque soy un poco pesimista pero tranquilo que poco a poco parece que valla a mejor por lo menos e dicho que nino marca un gol...
jejejeje saludos y MUCHO ELCHE!!!
No tio no, no estic de broma, ets el pessimisme en persona, una cosa és donar la teua opinió i una altra molt diferent és desanimar al personal, com tens cojons a dir q per perdre estos 2 partits mos xafem?
I ja sé q no saps escriure en valencià tampoc, això es veu, però això no és lo important, el q importa és el contingut....i canvia un poquet, no costa res ser possitiu òsties