OLVIDAROS YA DE LO DE GRAN AFICION
- Viejos Tiempos
- jugador cadetillo

OLVIDAROS YA DE LO DE GRAN AFICION
Somos una Afición mediocre.
Las causas me dan lo mismo,pero es así.
Como nosotros hay 100000 aficiones.
Hoy no se ha animado nada(salvo los de siempre que lo han intentado).
La gente prefiere meterse con el pobre Yonki infeliz que ha aparecido al final del partido que cantar para animar a su equipo.
Ahora me criticáis lo que queráis, pero meteros en la cabeza lo de que somos UNA AFICIÓN CORRIENTE Y MOLIENTE.
La gente prefiere meterse con el pobre Yonki infeliz que ha aparecido al final del partido que cantar para animar a su equipo.
Ahora me criticáis lo que queráis, pero meteros en la cabeza lo de que somos UNA AFICIÓN CORRIENTE Y MOLIENTE.
Última edición por Viejos Tiempos el Sab Oct 03, 2009 11:26 pm, editado 1 vez en total.
SÓLO ELCHE CF.
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Ningú ha dit res al respecte.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
-
curvablanquiverde
- Campeón Supercopa de Europa

- Viejos Tiempos
- jugador cadetillo

Elxtasis escribió:Déjate de pajas ultras. Bastante mérito tiene que hayamos ido mil tíos a dar la cara sabiendo que teníamos todas la papeletas para que nos la partieran. Si quieres cantar vete a un karaoke.
¿¿Mérito es ir 1000 a una ciudad que está a 10 minutos en coche??
No sólo hay que ir...sino que hay que hacerse notar y nuestra afición hoy ha estado fatal.(salvo honrosas excepciones).
No hay excusas,aquí sólo se anima cuando se gana.Es así de triste.
Ahora hazte pajas,que veo que te gusta mucho.
SÓLO ELCHE CF.
- jgC
- Campeón Liga de Campeones

- Asiento: Curva Sur
Yo ayer me motivé gracias a los videos del Herculano el que no Bote de Youtube macho, eso es animar joder.Viejos Tiempos escribió:Elxtasis escribió:Déjate de pajas ultras. Bastante mérito tiene que hayamos ido mil tíos a dar la cara sabiendo que teníamos todas la papeletas para que nos la partieran. Si quieres cantar vete a un karaoke.
No sólo hay que ir...sino que hay que hacerse notar y nuestra afición hoy ha estado fatal.(salvo honrosas excepciones).
-
david_elx
- Campeón Copa del Rey

- perletacity(elx)
- jugador del 1er equipo

Re: OLVIDAROS YA DE LO DE GRAN AFICION
somos una aficion sufrida, que en su dia fuimos muy grandeViejos Tiempos escribió:Somos una Afición mediocre.
pero ahora estamos de capa caida.
esa es mi idea.
HASTA EL FINAL!!
- Melenchón
- Campeón del Mundo

Hombre, no sé cuál ha sido la excepción, pero en la segunda parte no ha animado ni el tato. Sólo con el 3-0 y viendo que nos comían la gente ha despertado (lo cual tiene bastante mérito.)Viejos Tiempos escribió:Elxtasis escribió:Déjate de pajas ultras. Bastante mérito tiene que hayamos ido mil tíos a dar la cara sabiendo que teníamos todas la papeletas para que nos la partieran. Si quieres cantar vete a un karaoke.
- El Tigre de Matola
- Campeón UEFA

- torrelx
- Campeón Copa del Rey

Re: OLVIDAROS YA DE LO DE GRAN AFICION
Los de siempre como tu dices en la segunda parte tampoco es que se les haya oido, es mas me ha sorprendido que bajara tanto la animacion, que por otra parte es normal dado el espectaculo que estaban dando los jugadores.....Viejos Tiempos escribió:Somos una Afición mediocre.
EL QUE NO VAYA AL ESTADIO QUE SE MUERA Y QUE SE VAYA

- Drac_Blau
- jugador cadetillo

Salutacions!!
Fa anys que no escrivia per ací, però vos llig de tant en tant. Només dir-vos que m'he decidit a contestar perquè no crec que animareu poc ahir.
Vaig arribar bastant tard a l'estadi (a falta de 5 minuts), i no vaig poder posar-me on sempre. Vaig acabar junt a les escales de preferent amb el fons sud, es a dir, al meu costat estava el buit i després la vostra afició. I no em va semblar que no animaren, més bé al contrari, em va semblar que es va fer molt més del que es podia. És cert que als últims minuts ja es callaren, però si jo perdera 3-0 al MV també em callaria, perquè el que tindria ganes és de baixar a penjar del coll als meus jugadors.
Malauradament, l'Elx i l'Hèrcules ens semblem molt en una cosa: la nostra afició va depen com bufa el vent. Si l'equip està dalt, tothom va, i si està baix, ningú s'enrecorda de que existèix. A la segona volta, si l'Hèrcules va com ara, líder, tornarem a anar 5.000 com l'any pasat (o els que anàrem, que no em recorde), però si no tenim possibilitats de ascendir, ¿penseu que anirem més de 500?.
Sé el que fot perdre el derbi, que jo ho he patit al contrari, però animeu-vos i si algú a de donar explicacions és Claudio i els jugadors, no l'afició. No pot ser que fa 2 anys parlareu de meravella i ara digueu això.
Ànim des d'Alacant, i vos dessitge una recuperació ràpida. Els que sou antics del fòrum i em coneixeu sabeu que vos ho dic de cor, quedeu per baix nostra, però no massa. No m'agradaria gens que vos anareu al pou, això és molt llarg i queda molta lliga, així que oblideu aquest pesimisme i empenyeu!!!
Una abraçada!!
Fa anys que no escrivia per ací, però vos llig de tant en tant. Només dir-vos que m'he decidit a contestar perquè no crec que animareu poc ahir.
Vaig arribar bastant tard a l'estadi (a falta de 5 minuts), i no vaig poder posar-me on sempre. Vaig acabar junt a les escales de preferent amb el fons sud, es a dir, al meu costat estava el buit i després la vostra afició. I no em va semblar que no animaren, més bé al contrari, em va semblar que es va fer molt més del que es podia. És cert que als últims minuts ja es callaren, però si jo perdera 3-0 al MV també em callaria, perquè el que tindria ganes és de baixar a penjar del coll als meus jugadors.
Malauradament, l'Elx i l'Hèrcules ens semblem molt en una cosa: la nostra afició va depen com bufa el vent. Si l'equip està dalt, tothom va, i si està baix, ningú s'enrecorda de que existèix. A la segona volta, si l'Hèrcules va com ara, líder, tornarem a anar 5.000 com l'any pasat (o els que anàrem, que no em recorde), però si no tenim possibilitats de ascendir, ¿penseu que anirem més de 500?.
Sé el que fot perdre el derbi, que jo ho he patit al contrari, però animeu-vos i si algú a de donar explicacions és Claudio i els jugadors, no l'afició. No pot ser que fa 2 anys parlareu de meravella i ara digueu això.
Ànim des d'Alacant, i vos dessitge una recuperació ràpida. Els que sou antics del fòrum i em coneixeu sabeu que vos ho dic de cor, quedeu per baix nostra, però no massa. No m'agradaria gens que vos anareu al pou, això és molt llarg i queda molta lliga, així que oblideu aquest pesimisme i empenyeu!!!
Una abraçada!!
MATXO HÈRCULES!!

- Curva Norte
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Curva Norte
- Asiento: En la que pille libre
- Contactar:
- pepeluelrapido
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: delante de la tv
- Asiento: lado derecho del sofa
- lafabriqueta