Cursillos de 1,5 o más creditos

El subforo para hablar de la actualidad local de Elche y comarca.
Responder
Mr Lucas

Cursillos de 1,5 o más creditos

Mensaje por Mr Lucas »

Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber. :lol: , Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Re: Cursillos de 1,5 o más creditos

Mensaje por Manel »

Mr Lucas escribió:Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber. :lol: , Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
En la meua ara crec que ja no hi ha res, a principis de juliol van fer un curs sobre l'erotisme a l'Edat Mitjana, però ja ta :D Ara mateix estic desconectat del que passa en la UA, de totes formes no me consta que ara haja res. A partir del 16 d'agost m'aniré mentalitzant :D
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Mr Lucas

Mensaje por Mr Lucas »

Manel escribió:
Mr Lucas escribió:Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber. :lol: , Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
En la meua ara crec que ja no hi ha res, a principis de juliol van fer un curs sobre l'erotisme a l'Edat Mitjana, però ja ta :D Ara mateix estic desconectat del que passa en la UA, de totes formes no me consta que ara haja res. A partir del 16 d'agost m'aniré mentalitzant :D
Jo. Doncs quan vages mentalitzant-te avisa, i no cal que diga que quan haga un curset d'erotisme que ho digues :lol: sempre i quan no aparega una professora d'anglés que té el seu despatx en la facultat de filologia. 8)
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

Mr Lucas escribió:
Manel escribió:
Jo. Doncs quan vages mentalitzant-te avisa, i no cal que diga que quan haga un curset d'erotisme que ho digues :lol: sempre i quan no aparega una professora d'anglés que té el seu despatx en la facultat de filologia. 8)
Normalment els professors d'anglés tenen el despatx en filologia :D Ok. Si m'entere d'algun curset o alguna cosa ja t'avise. El d'erotisme medieval va estar bé :lol: És curiós saber que les monges de Galícia tenien "carallos", que no era altra cosa que consoladors de nàcar i d'eixos de corretja, o siga, d'eixos que te'ls poses en la cintura i entre dones....
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Jo vull saber quina, vull saber quina....

Si no vols posar nom, dona alguna pista...
paquito bonet

Mensaje por paquito bonet »

Manel escribió:

y con el dinero de mis impuestos pierden el tiempo y los gastan en gili.polleces de estas.
a mas de una universidad tendrian que cortarle el grifo por tonterias de estas
que poca vergonya y en primaria con aulas prefabricadas y el ratio con 28.29 por clase

filologia inglesa??? alguna??? y alguno tambien se apuntaria??
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

paquito bonet escribió:
Manel escribió:

y con el dinero de mis impuestos pierden el tiempo y los gastan en gili.polleces de estas.
a mas de una universidad tendrian que cortarle el grifo por tonterias de estas
que poca vergonya y en primaria con aulas prefabricadas y el ratio con 28.29 por clase

filologia inglesa??? alguna??? y alguno tambien se apuntaria??
Doncs a mi no em va semblar gens inútil ni em va semblar cap "gilipollez", si ens posem així quaslevol conferència que es dóna a la universitat es pot considerar "gilipollez", per a entendre moltes coses a voltes és necessari saber coses que a priori no diuen res, però que per exemple en literatura (parle del que conec) té molt d'interés, perquè només així s'entenen determinades obres. També pot semblar que la guerra entre càtars i francesos no té res a veure, i després te n'adones que molts autors medievals es basen en això per a escriure. No te quedes amb els títols, Paquito, és una recomanació que te faig, has d'entendre el perquè del contingut per poder relacionar-lo amb allò que relament ens interesa.
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Paquito, esos cursos son casi autofinanciados con la matrícula.

Y no seas tan tiquismiquis...

Por cierto, sigo esperando pistas de la profe esa, y no he entendido si os gusta o no.
Mr Lucas

Mensaje por Mr Lucas »

miguelet escribió:Paquito, esos cursos son casi autofinanciados con la matrícula.

Y no seas tan tiquismiquis...

Por cierto, sigo esperando pistas de la profe esa, y no he entendido si os gusta o no.
Te doy pistas: es muy fea y el apellido empieza por C. :wink:
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Tú que has estudiado?
Mr Lucas

Mensaje por Mr Lucas »

miguelet escribió:Tú que has estudiado?
Y tu?, que has estudiado o estudias? :wink:
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

Mr Lucas escribió:
Aquest ja ha acabat la carrera fa uns anyets, ara es dedica a complicar-li la vida a l'estudiant :D :wink: Crack Miguelet
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Mr Lucas

Mensaje por Mr Lucas »

Manel escribió:
Mr Lucas escribió:
Aquest ja ha acabat la carrera fa uns anyets, ara es dedica a complicar-li la vida a l'estudiant :D :wink: Crack Miguelet
Ah si?, Doncs me pareix no vaig a dir-li res no vaga a ser que conegues a algú per ahi :lol:
miguelet
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por miguelet »

Vaja, que em quedaré sense saber qui es la meua compi... total, no li ho pensava dir, però precisament per C hi ha una de molt bonica. Igual és que Lucas està marejant-nos...
Responder