Cursillos de 1,5 o más creditos
-
Mr Lucas
Cursillos de 1,5 o más creditos
Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber.
, Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Re: Cursillos de 1,5 o más creditos
En la meua ara crec que ja no hi ha res, a principis de juliol van fer un curs sobre l'erotisme a l'Edat Mitjana, però ja taMr Lucas escribió:Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber., Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
-
Mr Lucas
Jo. Doncs quan vages mentalitzant-te avisa, i no cal que diga que quan haga un curset d'erotisme que ho diguesManel escribió:En la meua ara crec que ja no hi ha res, a principis de juliol van fer un curs sobre l'erotisme a l'Edat Mitjana, però ja taMr Lucas escribió:Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber., Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
Ara mateix estic desconectat del que passa en la UA, de totes formes no me consta que ara haja res. A partir del 16 d'agost m'aniré mentalitzant
- Manel
- Jugador legendario

Normalment els professors d'anglés tenen el despatx en filologiaMr Lucas escribió:Jo. Doncs quan vages mentalitzant-te avisa, i no cal que diga que quan haga un curset d'erotisme que ho diguesManel escribió:En la meua ara crec que ja no hi ha res, a principis de juliol van fer un curs sobre l'erotisme a l'Edat Mitjana, però ja taMr Lucas escribió:Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber., Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
Ara mateix estic desconectat del que passa en la UA, de totes formes no me consta que ara haja res. A partir del 16 d'agost m'aniré mentalitzant
sempre i quan no aparega una professora d'anglés que té el seu despatx en la facultat de filologia.

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
-
paquito bonet
Manel escribió:En la meua ara crec que ja no hi ha res, a principis de juliol van fer un curs sobre l'erotisme a l'Edat Mitjana, però ja taMr Lucas escribió:Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber., Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
y con el dinero de mis impuestos pierden el tiempo y los gastan en gili.polleces de estas.
a mas de una universidad tendrian que cortarle el grifo por tonterias de estas
que poca vergonya y en primaria con aulas prefabricadas y el ratio con 28.29 por clase
filologia inglesa??? alguna??? y alguno tambien se apuntaria??
- Manel
- Jugador legendario

Doncs a mi no em va semblar gens inútil ni em va semblar cap "gilipollez", si ens posem així quaslevol conferència que es dóna a la universitat es pot considerar "gilipollez", per a entendre moltes coses a voltes és necessari saber coses que a priori no diuen res, però que per exemple en literatura (parle del que conec) té molt d'interés, perquè només així s'entenen determinades obres. També pot semblar que la guerra entre càtars i francesos no té res a veure, i després te n'adones que molts autors medievals es basen en això per a escriure. No te quedes amb els títols, Paquito, és una recomanació que te faig, has d'entendre el perquè del contingut per poder relacionar-lo amb allò que relament ens interesa.paquito bonet escribió:Manel escribió:En la meua ara crec que ja no hi ha res, a principis de juliol van fer un curs sobre l'erotisme a l'Edat Mitjana, però ja taMr Lucas escribió:Para todos/as que estén por la UA y que se enteren de alguno de estos cursillos que no duren mucho (unos 3 o 4 dias) que me lo hagan saber., Manel, hay algo por tu facultad?. Gràcies.
y con el dinero de mis impuestos pierden el tiempo y los gastan en gili.polleces de estas.
a mas de una universidad tendrian que cortarle el grifo por tonterias de estas
que poca vergonya y en primaria con aulas prefabricadas y el ratio con 28.29 por clase
filologia inglesa??? alguna??? y alguno tambien se apuntaria??

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
-
Mr Lucas
- Manel
- Jugador legendario

Aquest ja ha acabat la carrera fa uns anyets, ara es dedica a complicar-li la vida a l'estudiantMr Lucas escribió:Y tu?, que has estudiado o estudias?miguelet escribió:Tú que has estudiado?

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
-
Mr Lucas
Ah si?, Doncs me pareix no vaig a dir-li res no vaga a ser que conegues a algú per ahiManel escribió:Aquest ja ha acabat la carrera fa uns anyets, ara es dedica a complicar-li la vida a l'estudiantMr Lucas escribió:Y tu?, que has estudiado o estudias?miguelet escribió:Tú que has estudiado?![]()
Crack Miguelet