benvolguda concejalia de antimedi ambient d'elx....

El subforo para hablar de la actualidad local de Elche y comarca.
Responder
Bala
Campeón Copa Intercontinental

benvolguda concejalia de antimedi ambient d'elx....

Mensaje por Bala »

be, ultimament estic veient tantes i tantes coses que ja no puc més, a voltes pense que no es pot ser tan inútil, més si ells es dediquen a això i que en realitat fan les coses a cosa feta, perque no te altra explicació, no es pot ser tan subnormal sense voler com ho es aquest ajuntament.

- entrada per la autovia de elx-asp.
benvingut a elx açì teniu el bosque de los horrores, la meitat secs, mutilats, els que van traure d ela rambla.
estaria be per al jardí de la familia adams.
damunt la predisposició del arbres es penosa, amb especies no autoctones i contradictories que no pinten res ahi. després podem vore en la punta de la montanya del vertedero tapat.... uns ¡¡chopos!!, els xopos que hi havien a la rotonda del costat tan hermosos, ara patint, els xopos benvolguda concejalia de antimedi ambient, son de cota baixa, de zones protegides i a poder ser en zona rambla de rius secs o no secs, i no... m'ho posen ahi damunt d'un penyasco donant-li tot el vent i agunantat la terra que no es arbre per això.

- "vamos a plantar especies autóctonas mediterráneas.... como el "eucalipto". referent a repoblar la destrosa de la rambla
concejal, bonico, els eucaliptes son d'australia, i si no ho sabies han sigut utilitzats per a desecar zones humides per a cultiu, perque desertiza la terra, la acidifica, erosiona i no deixa que visquen altres especies. i agafes i la plantes en la rambla, al costat d'un riu, en zona de costera i arbres antagónics com son els pins constructors de la terra i mantenidors d'homitat, ara que se peguen de garrots.

la proba de tot açò la podeu vore anat al pont del ferrocarril i contemplar com s'està caent el molí per els eucaliptes que te al costat, amb tota la terra erosionada i ni una mata baix. endavant, oberveu.

- anant cap al camp de futbol, per el palmeral salvaje, la primera urbanització a la esquerra, han permés plantar una PLAGA xinesa com a arbres de sombra. esta plaga la podeu vore en les orellaes de les carreteres, una planta horrible que naix de rael, ho conquista tot, i no deixa creixer res i es reproduix a temps récord quasi sense aigua.
va ixir fa poc en canal 9 el problema d'esta especie, i el problema no només es de la comunitat sino de tot el país on les he vist fins i tot en sierra nevada. esta pñaga està sent plantada en molts jardins i urbanitzacions, com en santa pola al costat al costat de la serra
i van en esta urbanització i ho planten al costaet d'una rambla, per a que es propague tot el que vulga per ella i amb el palmeral salvaje al costat.

---------------------
estos son els mateixos que em van dir "los árboles en realidad no producen oxígeno, es un dicho popular muy extendido", "nuestros arbustos aguantan igual el suelo y reponen igualmente los acuiferos que los árboles", "el olvio que quieres plantar, las encinas, palmitos, algarrobos... no son especies forestales"

esta gent que es dedica a açò i es suposa que saben... com es posible???

gràcies per tot ajuntament d'elx!!!! i este son només les últimes. podria criticar també la penosa aportació al palmeral historic, on diuen "hemos lantado 20.000 palmeras en los ultimos años", i el que han fet es comprar-les als germanets del alcalde destrozant palmerals per les partides d'elx per a possar-les en el carrer en una baldosa.
tambe podria crticar el vergonyos pla de repoblació, el permetre que tota la serra es privatize amb coto de caza privados i deixar que es desertize. el no tornar a plantar un arbre de fa uns 10 anys en les nostres serres, ni cuidar-los i deixar que la procesionaria els menjen els pins.
també el proposar el iviable AVE dels unics punts verdes que queden a elx, i ara tinc entés, i açò es secret que el faig public, el fer un pantà a penya les àguiles en un valle preciós, verd i amb rambles verges amb adelfas salvajes, enebros, margallons, acebuches, garrofers..... aixì que no em queda més que estar fent un Comando per actuar en novembre que be plantant dàtils ja que es especie protegida i desvaratar el projecte.
algù s'apunta?

el PP es directament terrorista del medi ambient, un depredador sense escrupuls, però ens troben per el altra banda estos retrasats mentals del PSOE. els va a votar sa amiga mare
FORÇA ELX!!!
Gustavo
Campeón UEFA
Campeón UEFA

Mensaje por Gustavo »

Si todo esto q cuentas es verdad es muy fuerte.
El responsable de medioambiente del ayto, ¿qien es?
Cuando el león acecha, a la cebra no le importa ser mas rápida que el león, lo que realmente le preocupa es ser mas rápida que otra cebra.
lafabriqueta
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por lafabriqueta »

Alejandro Pérez, creo.
Teruel Capital
Bala

Mensaje por Bala »

me sona alejandro perez, desgraciadament no vaig parlar en ell, haguera acabat escupint la seua cara, l'humillació que vaig viure en la meua vida... ho vaig fer amb la seua ma dreta, el bióleg de prestigi asesorador que dona clases i tot.
l'herculà "salermico" que escriu alguna volta açì ho pot confirmar. este tio per una banda diu que espanya d'açì a 20 anys desertizada, que ha que platar arbres, que ojalà la gent es concienciara i plantara.... de cara a la galeria, a mi em va dir les burraes que he possat ahi anteriorment.

i tot això Gustavo es penosament veritat. "el bosque de los horrores" es evident, i si no fa falta saber molt d'arbres per donar-se compte de les barbaritats que han fet. lo de "especie mediterranea como el eucalipto" va ixir als periodics i teleelx, quina vergonya! i acostat a la rambla i els voràs, damunt, plantat a metre i mig dels pins.
la plaga xinesa quan vajes al futbol quedate en com es l'arbre i la fulla, i si et fixes allà per qualsevol carretera que vajes la voràs propagada per tots els llocs.

a mi me pareix totalment impresionant

PD: gràcies gustavo per no dir que es una empaxositat de text :lol: :wink:
FORÇA ELX!!!
Gustavo
Campeón UEFA
Campeón UEFA

Mensaje por Gustavo »

Estuve tentado de decirtelo, pero como veo q no me haces caso....
Va q no, q es coña,q es interesante.
Saludos.
Cuando el león acecha, a la cebra no le importa ser mas rápida que el león, lo que realmente le preocupa es ser mas rápida que otra cebra.
ilicitano4ever
Campeón Liga de Campeones
Campeón Liga de Campeones

Mensaje por ilicitano4ever »

Tienes muchisima razon b´ala pero creo que para plantar mas arboles lo primero que se necesita es agua, que viven de eso y aqui por desgracia tenemos poca :cry:

El futuro pasa por crear plantas modificadas geneticamente para aguantar con menos agua o en su caso que se perfeccione el invento ese que pretendia crear nubes artificiales que descargaran lluvia. Alguien sabe algo de eso?

Aun asi, haces muy bien denunciando este tipo de cosas b´ala.
Gustavo
Campeón UEFA
Campeón UEFA

Mensaje por Gustavo »

ilicitano4ever escribió:Tienes muchisima razon b´ala pero creo que para plantar mas arboles lo primero que se necesita es agua, que viven de eso y aqui por desgracia tenemos poca :cry:

El futuro pasa por crear plantas modificadas geneticamente para aguantar con menos agua o en su caso que se perfeccione el invento ese que pretendia crear nubes artificiales que descargaran lluvia. Alguien sabe algo de eso?

Aun asi, haces muy bien denunciando este tipo de cosas b´ala.
Resulta q los pinos, los olivos, el algarrobo y demas especies mediterraneas, ya estan modificadas geneticamente para aguantar con menos agua.
La seleccion natural ,ya se encargo de q los especimenes mas resistentes, saliesen adelante en este clima mediteraneo deficitario siempre en agua.
Si te das cuenta la pinada de Valverde esta ahi y no la riega nadie.
Bala

Mensaje por Bala »

exacte gustavo.
ens volen clavar la idea, ilicitano4ever, per alforrar-se la faena i tindre tota la serra nuda per al seu profit en un futur, que açi no pot creixer res.
sierra espuña plou lo mateix que aqui o poc mes, pero mes del que deuria per els arbres que aguanten la pluja, i es un bosc impresionant fet airtificialment a principi de segle en la pluja, per un català que es va encaprixar i va morir ans d'acabar el seu pla que despres dels pins que eren per una cobertura vegetal rapida i servir de proteccio a les encines, estes els menjarien els pins en creilles, pero va morir i no li va donar temps a acabar i ni se van dignar a fer res.

açò també pot ser la pescadilla que es mosega la cua, perque una de les raons de que plou poc es la falta de vegetació que deseca el aire i no aguanta l'homitat per a que ploga, però si no plou no hi ha arbres. que ha passat? la ma del home.

exactament, fixat els garrofers i oliveres que hi han solitaries enmig de secarrals, la seua resistencia a la sequia es tal que ni la ciencia se ho explica del tot, i adelante que estes dos especies aguanten més que els pins en tanta propaganda que tenen de la fulleta de agulla i tal per aguantar el aigua. exemple: anant cap a la circunvalació, cap a la carretera de dolores en la gasolinera campsa, al costat hi ha una casa molt antiga de camp, 2 pins grandisims secs i un garrofer que no nomes esta verd sino que dona fruits.

si vols més exemples, inclús pose a la encina, de impresionant resistencia i adaptabilitat, que d'açì done gràcies al suport i ajuda fisica que m'han donat alguns forers i exforers en una ensemillada de bellotes que vam fer en decembre i ara em plenat un secarral esteril i de terra que pareix algeps, de hermoses encinetes.
tambe tinc alguna encina i garrofers plantats que estan verdisims sense regar-los jo.

el invent de crear nubols artificials ho estàn probant en proxim orient justament en cientifics espanyols. però jo no vec eixa la solució, la solució son els arbres i que no els planten, només per el fet que tota la serra vergonyosa que tenim del pont bimilenari a la antena i asp estiguera plena de bosc el vinalopo ja portaria molta mes aigua per la filtracio de les aigues als acuifers. els arbres son el equilibri natural, la Vida. i si tinc que especificar especies que son el equilibri seria perfecte un bosc de base encinar, un 40 % de olivera i garrofer i un 10 % NOMES de pinar.
el pi com especie pirofila el futur es cremar-se i deixar pas a les especies anteriorment nomenades, que damunt si es cremen que es dificil rebroten de soca, i quedant en un porcentaje baix de pins.
açò ho se jo i no ho saben ells? que no em facen riure, son patétics, ja van tindr la propaganda fa 20 anys cap açì que només poden viure açì els pins, quan la realitat era el ràpid creiximent i la explotació de fusta en un futur.

PD: ara si es toxo gustavo :lol:
FORÇA ELX!!!
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Re: benvolguda concejalia de antimedi ambient d'elx....

Mensaje por Manel »

el b'ala escribió: a penya les àguiles en un valle preciós, verd i amb rambles verges amb adelfas salvajes, enebros, margallons, acebuches, garrofers..... aixì que no em queda més que estar fent un Comando per actuar en novembre que be plantant dàtils ja que es especie protegida i desvaratar el projecte.
algù s'apunta?
Quins records d'eixa vall, sempre recordaré eixe trocet de terra :roll:
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Responder