una de les coses que em va cridar més l'atenció precisament es una que no li van donar molta importancia i temps:
un home apareix en 1950 en plena avinguda de New York com del aire. està vestit amb roba del segle XIX, però nova, amb bombín, sabates de evilla etc, No sap que són els cotxes i fins i tot mor atropellat per un, al mirar el mort veuen que porta a la butxaca billets de l'epoca i una carta amb el seu nom. aquest personatge que pareix tan distinguit no existix legalment, fins que troben en un llistí telefónic el apellit, acudixen a la familia i estos diuen que eixe home es un familiar que va desapareixer fa 74 anys i la descripció coincidix amb el home, se ha vist un retrat i tot, i la denuncia de la desaparició de fa 74 anys està en la policia.
Yo también veo el programa.Ayer me llamó también mucho la atención el tema del asesinato de JFK,con esos tres vagabundos que desalojaron del edifico desde el que se disparó a Kennedy.
Resulta que esos tres "vagabundos" podrían ser agentes secretos de la CIA haciéndose pasar por vagabundos,y no dejaron claro que el asesino fuera el que siempre se ha dicho que es,ya que hay una persona muy parecida a éste a las puertas de dicho edificio justo en el momento en el que la bala impactaba en Kennedy.
Además muy curiosas las coincidencias entre el asesianto de Lincoln 100 años atrás y el de Kennedy.
Y otro tema interesante fue el del chaval atropellado por el tren.Seguramente era un deficiente mental que estaba enclaustrado en una casa sin poder salir hasta que se escapó.Al no haber tenido contacto con el exterior,caminó por las vías del tren,y cuando lo vio venir,no se apartó.No tienen claro si fue un suicidio o si el chaval no sabía ni lo que era un tren ni los peligros que entrañaba.Nadie reclamó el cuerpo.
Va estar molt bé la part del xic atropellat pel tren i lo de JFK tb.
Best, i si enviem un email al programa per a q facen un especial de la Familia Feliz ? Tinc una foto del partit contra el Castilla q si la trobe és digna d'investigació.....
Per cert, te vas vore ahir al INFORMACIÓN amb la Dama? Jo si q me vaig vore jujuju
rockero escribió:el programa es muy bueno...pero no os da la sensacion que el tio va con un poco de prisa en todos sus temas?...parece como si fuera contrarreloj...
Si no fuera de "Prisa" no podría trabajar en ese canal.