Doncs això, si algú per casualitat va tirar alguna foto, la podrieu penjar? Gràcies anticipades.
Bo jo vos deixe estes, que son les que vaig fer. Salutacions i ànim!
Yo normalmente me llevo la camara a los partidos, pero este se quedo en el coche espero que alguien te pueda ayudar...
En primera o en tercera, ilicitano hasta que muera... DIRECTIVA DIMISIÓN Como explicarte que es el ELCHE C.F si no eres capaz de gastarte 15 euros en una entrada.
Pues home, el dia del derbi contra el Pòrcules sobraven les càmeres, però ahir pues llevat de les dels periodistes.....
Amb les teues fotos arribe a una conclussió q ja em temia, QUIN TROS D'ESTADI EL VALERO, PER FAVOR!!!!!!!!!!!!!! Jejeje, tenim algo bó, a banda del cor , q el tenim ben fort de patir tant.
Manel escribió:Pues home, el dia del derbi contra el Pòrcules sobraven les càmeres, però ahir pues llevat de les dels periodistes.....
Amb les teues fotos arribe a una conclussió q ja em temia, QUIN TROS D'ESTADI EL VALERO, PER FAVOR!!!!!!!!!!!!!! Jejeje, tenim algo bó, a banda del cor , q el tenim ben fort de patir tant.
Teniu un estadi molt bonic, massa gran per a un equip de segona. A vore si pujeu prompte a primera i es plena un poquet més, que ixe estadi ple deu ser la ostia