Algú per alguna casualitat va fer alguna foto als visitants?

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Ramon 1909
jugador infantil
jugador infantil

Algú per alguna casualitat va fer alguna foto als visitants?

Mensaje por Ramon 1909 »

:D
Doncs això, si algú per casualitat va tirar alguna foto, la podrieu penjar? Gràcies anticipades.
Bo jo vos deixe estes, que son les que vaig fer. Salutacions i ànim! :wink:
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
aspe
Jugador legendario
Jugador legendario
Zona del Estadio: Preferencia
Contactar:

Mensaje por aspe »

Yo normalmente me llevo la camara a los partidos, pero este se quedo en el coche :( espero que alguien te pueda ayudar...
En primera o en tercera, ilicitano hasta que muera... DIRECTIVA DIMISIÓN Como explicarte que es el ELCHE C.F si no eres capaz de gastarte 15 euros en una entrada.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

Pues home, el dia del derbi contra el Pòrcules sobraven les càmeres, però ahir pues llevat de les dels periodistes.....

Amb les teues fotos arribe a una conclussió q ja em temia, QUIN TROS D'ESTADI EL VALERO, PER FAVOR!!!!!!!!!!!!!! Jejeje, tenim algo bó, a banda del cor , q el tenim ben fort de patir tant.
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Ramon 1909
jugador infantil
jugador infantil

Mensaje por Ramon 1909 »

Manel escribió:Pues home, el dia del derbi contra el Pòrcules sobraven les càmeres, però ahir pues llevat de les dels periodistes.....

Amb les teues fotos arribe a una conclussió q ja em temia, QUIN TROS D'ESTADI EL VALERO, PER FAVOR!!!!!!!!!!!!!! Jejeje, tenim algo bó, a banda del cor , q el tenim ben fort de patir tant.
Teniu un estadi molt bonic, massa gran per a un equip de segona. A vore si pujeu prompte a primera i es plena un poquet més, que ixe estadi ple deu ser la ostia :wink:
Imagen
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

massa gran per a un equip de segona
No hem d'oblidar que es va construïr pq el vell Altabix en primera ja s'havia quedat xicotet, nosé quan..........TORNAREM!!!!! jijiji
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
fans ECF

Mensaje por fans ECF »

Al grupo Força LLevant se le vio hacer muchas fotos a la Jove Elx,dentro de poco me veo mi cara en interviu.

NO ES AMOR,ES UNA OBSESION !!
Responder