CALMA SENYORS. SEPULCRE, 100% EN TU, FORÇA ELX

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
Responder
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

CALMA SENYORS. SEPULCRE, 100% EN TU, FORÇA ELX

Mensaje por Manel »

Be, estem algo epilèptics i no m'extranya, la situació és paranoica. Però jo nosé si esq m'he fet inmune o q cojons, però ara q recapacite..pues...el canvi m'agrada, per a q enganyar-vos. Crec q si algú ha de agafar el timó blanc i verd ara eixe és el Senyor D.Pepe Sepulcre, i crec q és un bon canvi per molt motius. A Sánchez se li han acabat els arguments, ja no sap q dir, fa locures com la de Pablo Amo, trafulles en el seu amic el porc corunyés i ja n'hi ha prou. Sepulcre ha sigut un home q sempre ha possat cordura, en tot moment, qui ha parat les bogeries del president, en fi, des de la meua modesta opinió crec q és el millor canvi possible.

Demà juguem partit, i quin partit, jo no faré com molt q estic llegint per aqui q xiularan i cantaran a Sánchez, NO, jo simplement no, qui ho vullga fer q li envie una cançoneta protesta per email, però jo aniré a cantar si, però a animar a l'Elx, ME LA PELA QUI ESTIGA A LA LLOTJA, HI HA Q ANIMAR Q EL PARTIT ÉS IMPORTANTÍSSIM. I si la venda de Franek és lo millor per al Club i baixa els números encarnats de forma considerable pues per mi endavant, i amort en el q quede, i sinó muntem, pues a l'any q ve a pel meu abono, i mos deixem ja de pamplines.

A PEL VALLADOLID COJONS!!!!!!!
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Bala
Campeón Copa Intercontinental
Campeón Copa Intercontinental

Mensaje por Bala »

Es veritat que ens hem fet inmunes. ara es com si no m'haguera passat res, he tingut un llauger baixó, però es que com estem com sempre... :nolose:

demà partidàs Elx-Valladolid, es importantissim guanyar ara més que mai per despejar els dubtes i malestar. esta etapa i este partit pot significar un ans i un després per a tots.
per favor, al estadi i a animar que hi ha salvar la nau, només les rates abandonen :roja:
FORÇA ELX!!!
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

La veritat q seria de rata fer el q ha fet Sánchez, baixar-se del carro, podem estar cremats, però cony, en tot el q ens ha passat només estem a 1 punt i demà si guanyem mos podem ficar en llocs d'ascens i mirant la setmana q ve sóc optimista pq juguem en casa i el VAlladolid en La Condomina. Continue dient q el canvi m'agrada, nosé si estaré perdent l'enteniment, però algo me diu q el canvi serà possitiu :shock:
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
Macoques
Campeón del Mundo
Campeón del Mundo

Mensaje por Macoques »

Ramón se podía haber esperado al lunes :evil: .
Nos interesa más los próximos 3 ptos (quizás en ascenso) que si viene capón, si el presi piensa en dimitir...etc.
Si se gana, me juego el cuello que todo se verá de otra manera
"Creo en mi perquè algun dia seré totes les coses que he somiat "
Responder