moussambani. escribió:Manel escribió:Jo també deteste que me tallen un carrer per qualsevol altra subnormalitat "progre". Sembla encara que alguns vos bulleix la sang quan veieu una Creu al carrer, encara podem eixir al carrer encara que siga una vegada l'any. Bé, això està bé.
Manel, no has llegit tot el meu post, o bé has llegit només allò que t'ha interessat. He parlat només de la setmana santa?
He parlat de la setmana santa, dels moros i cristians, dels carnes toltes, de les curses populars...a cap de les quals jo no he insultat, com tú si has fet amb els events "progres" amb els quals jo tampoc m'incloc. Però m'hauríes de dir alguns events d'aquests que tú anomenes subnormalitats en els quals es tallen els carrers. En aquest cas evidentment també els afegiré a la meua llista negra.
P.D. Una bona idea seria que les cofraries us llogàreu el Martínez Valero, no molestaríeu ningú i donaríeu ingressos atípics a l'Elx. El públic estaria còmodament assegut en la seua butaca, i sempre hi hauria la possibilitat de donar una o dues voltes de propina si els artistes han portat molt bé el pas.(Ho sento, contra la intolerància, ironia)
Bueno dejarlo estar! cada uno tiene su propia opinion y prou.....