Molt bé l'afició

Foro dedicado al intercambio de opiniones entre los aficionados del ElcheCF para temas de la primera plantilla.
fans ECF

Mensaje por fans ECF »

2patrimonios

Me parecio ver mas gente el dia del Almeria que ayer.Fuera de eso,me encanta que la peña a la cual pertenezco sea un referente dentro de la aficion del Elche CF y que tenga tanta relevancia su presencia en todos los partidos.

Fanaticos del ELCHE CLUB DE FUTBOL

PD.Salta herculano :salto: :salto: :salto: :salto:
El Cobrador Loco
Campeón Liga de Campeones
Campeón Liga de Campeones

Mensaje por El Cobrador Loco »

fenomenal la aficion del elche cf ayer

pocos pero buenos,apoyando a los jugadores en todo momento,hacer otra cosa durante el partido no cabia

me acordaba del elche 7 cultural leonesa 1,ante 3000 espectadores apopyando al equipo cuando se adelanto la cultural en el marcador

pd-visca el castellà i el valencià :shock:
El aficionado aplaude y el ambiente se caldea,el aire se tiñe de blanco y verde,la emocion ahoga las voces y acelera corazones.El Gran Teatro se vuelve intimo como la pequeña cueva pirotecnica que vio nacer al club
Pepe Tranca
jugador cadete
jugador cadete

Mensaje por Pepe Tranca »

2 Patrimonios que malo eres, Vicentin tontin que eres un Tontin.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Mensaje por Manel »

fans ECF escribió: Manel

Lo que tienes que hacer es animar mas,criticar menos y escribir en castellano para que todos nos enteremos.

mucho Elche
No he criticat, simplement he dit q eixos càntics per a la setmana q vé, he dit molt bé afició en GENERAL, i tu no saps si anime o deixe d'animar, col·labore en el q puc i qui estiga en mi a la curva nord ho pot dir. Quant a lo d'escriure en castellà, me reafirme, no me dóna la gana, només ho faig per a gent de fora.

i lo del mucho elche 100% en tu, i fes el favor, no mireu fantasmes on no hi han, simplement no he vist apropiats els records a l'Hèrcules durant el partit, una volta q xiule l'àrbitre ja sí.
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
enginy
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Re: Poc enginyos.

Mensaje por enginy »

Elxuligan escribió: Entenc que t'agrade carregar contra els joves de la Jove, entenc que vore fidelitat i entrega et done sorpresa. Son paraules que no estaràn al teu diccionari. Ha de ser dur que "cuatre chavalines" o "unas marionetas" tinguen més coherència que tú amb la teua ironía i humor "inteligent".

Per altra banda no entenc la teua defensa de la llengua ¿catalana? Vaja que tonto soc, jo que creia que estava a la Comunitat Valenciana. No pasa res, ara amb la unitat de la llengua estaràs més content. Pero una cosa, res et salvarà de llegir aquest:

VISCA ESPANYA!!!!

VISCA ELX I L'ELX!!
Anem per parts...
No es que me guste cargar las tintas contra la Jove y no, no os tengo manía persecutoria.Eso ya no se lleva.La caza de brujas terminó.Yo sí que veo la fidelidad y entrega que demostrais al equipo cada domingo, a veces, desmesurada.Lo que me molesta son esos asuntos extra-deportivos, llámense políticos, que inmiscuís como si tal cosa en la grada.Por ahí, no paso.Ni qué hablar tiene que os escondais detrás del fútbol para buscar violencia y conflictos ¿o eso sólo lo veo yo y la policia?

En referencia a que "adri el bo" tiene coherencia, no sé, veo falta de objetividad por tu parte.Será que te ciega el ímpetu.

Y, por último, en cuanto a la denominación de la lengua: catalana o valenciana, ni hablo.

PD:Por cierto, he leido lo de " Viva Espanya".Como siempre, España es prioritaria a Elche o el Elche, aquí y en la grada para vosotros.

A seguir así, monstruos.:shock:
I si canto trist
és perquè no puc
oblidar la mort
d'ignorats companys.
vainielche
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por vainielche »

adri el bo escribió:pero porque este tio siempre tiene que estar dando por culo?
No provoques, a vore si realment te dóna per cul i fins i tot te dóna gust :lol:
Força Elx!!!

By Manel:
Imagen
vainielche
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por vainielche »

CENTURION escribió:Cada uno tiene el derecho de hablar como le salga de las narices y el deber de conocer las 2 lenguas :lol:
:wink: ben cert. Voilà!!
Força Elx!!!

By Manel:
Imagen
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

drakar escribió:Manel

Lo que tienes que hacer es animar mas,criticar menos y escribir en castellano para que todos nos enteremos.

mucho Elche

uno de ellos soy yo,no entiendo nada el valenciano,y me molesta por que me gustaria entender lo que me contestan cuando me han contestado aveces.
y no he podido decirls nada por que no se lo que ponen,asi que lo que hago es que espero a que alguien mas conteste y asi seguir con el post.
bueno ahora ya los que escribis en valenciano ya lo sabeis,si me contestais no sabre lo que me poneis,por eso no suelo contestar nunca[/quote]

Ni mínima falta q fa q no m'entengues, pq tu no ho entengues no vaig a canviar la meua forma d'escriure, no tinc culpa q no t'enteres del q posa, passa del q te pose i ja està.
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Calendura
jugador del 1er equipo
jugador del 1er equipo

Mensaje por Calendura »

Hola!! Jo vaig estar al partit al gol nord i la gent es va portar molt bé a l'estadi quant a animació.

P.D: I un respecte als que volem mantindre la nostra llengua en Elx, que afortunadament encara som molts.
Fondó dels Frares blanquiverd ELX I EL FONDÓ UNITS PER L'ELX
vainielche
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por vainielche »

:( jo m'ho vaig perdre... per una vegada que guanyen... jejeje :P és broma, havia d'estudiar... pero al próxim en casa intentaré anar-hi, perque estic segura que algú va sentir un orgasme quan va vore que jo no hi era... 8)

P.d: jo sóc una altra que s'hi apunta a mantindre la meva llengua. Qui no entenga, que es busque 1 diccionari, un traductor o que es busque un altre entreteniment. :wink:
Força Elx!!!

By Manel:
Imagen
rommelx
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por rommelx »

vainielche escribió::( jo m'ho vaig perdre... per una vegada que guanyen... jejeje :P és broma, havia d'estudiar... pero al próxim en casa intentaré anar-hi, perque estic segura que algú va sentir un orgasme quan va vore que jo no hi era... 8)

P.d: jo sóc una altra que s'hi apunta a mantindre la meva llengua. Qui no entenga, que es busque 1 diccionari, un traductor o que es busque un altre entreteniment. :wink:
Pues a mi no me importaría tener el orgasmo estando tu presente!! :wink:
¡¡¡El futbol los domingos!!!
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

rommelx escribió:
vainielche escribió::( jo m'ho vaig perdre... per una vegada que guanyen... jejeje :P és broma, havia d'estudiar... pero al próxim en casa intentaré anar-hi, perque estic segura que algú va sentir un orgasme quan va vore que jo no hi era... 8)

Si vols un orgasme te poses el C+ un divendres per la nit i te amtes a bartoles :wink: o bé te vas de p.utes
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
vainielche
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por vainielche »

Manel escribió:
rommelx escribió:

Si vols un orgasme te poses el C+ un divendres per la nit i te amtes a bartoles :wink: o bé te vas de p.utes
sosiega, sosiega... jejejejeje Rommelx, jo ja estic feliçment compromesa amb el meu espós. Et recomane "Canal 18" de Ono :wink: , Jo no el tinc i no l'he vist,pero m'han parlat d'una pel·li que fan este mes (no sé quin dia exactament) que es diu " Con el rabo entre las piernas" :wink:
Força Elx!!!

By Manel:
Imagen
rommelx
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por rommelx »

Manel y vanielche, que yo hablaba de un orgasmo "futbolístico" :wink:
¡¡¡El futbol los domingos!!!
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

rommelx escribió:Manel y vanielche, que yo hablaba de un orgasmo "futbolístico" :wink:
Sí, de guanyar el derbi no te fot...jejeje :lol:
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
Responder