Mr. Pepeluspead say: "cojones, (useful spanish expression) what are you speaking with Bea? "
When you´re speaking in polish with Bea, we don´t undestand anything.. People think that you and bea are a "good friens"
And about the wife of Franek, ufffff, she´s a beautiful girl , in spanish---está que se sale!
quien sabe sempre ,podria ser una nueva ,como se llamaba ,si esa forera que coqueteaba contigo y tu le tirabas los tejos,que luego resulto ser antoñito disfrazao.
quien sabe sempre ,podria ser una nueva ,como se llamaba ,si esa forera que coqueteaba contigo y tu le tirabas los tejos,que luego resulto ser antoñito disfrazao.
marta22, se sabía desde el principio.
Separó las aguas y dictó el primer mandamiento: Besarás el escudo!
Of course, I am a girl! And I'm jealous,because everybody is flirting with Bea )
Please,write in English, as I don't understand what you've written in Spanish!
Of course, I am a girl! And I'm jealous,because everybody is flirting with Bea )
Oooooooooooook, don´t worry, i´ll flirt (flirti-flirti-flirti) with you!! Tulip i didn´t know you were a girl...sorry!
Separó las aguas y dictó el primer mandamiento: Besarás el escudo!
When the people of forum detect one poland girl, They turn into vultures
Como se enteren la Sempra, la Aspa y la Moka apañao vamos
En primera o en tercera, ilicitano hasta que muera... DIRECTIVA DIMISIÓN Como explicarte que es el ELCHE C.F si no eres capaz de gastarte 15 euros en una entrada.
Oooooooooooook, don´t worry, i´ll flirt (flirti-flirti-flirti) with you!! Tulip i didn´t know you were a girl...sorry!
eeeeeeeee.......i did't see that somebody was flirting with me
tulip: when i logged on this forum they warned me that it would be better for me if i don't say that i'm a girl. so maybe you made mistake....?
and one more thing: i have to make you realize that they always joke and they have special sense of humour.
you must be careful
aejejajejaejjaejea ese es el peligro k lo mismo las polacas estas luego tienen mas caxo k vosotros.. y k yo xD