el problema esta en que la gente ve igual el turismo que la inmigración... y mas si es ilegal.
menos mal que ultimamente la gente abre un poco mas los ojos.
torrevieja, 100.000 almas, 52.700 son extranjeras
- soldado romano
- jugador cadetillo

- Contactar:
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Quins comentaris més grans que fas Sansano, ets un caxondo.
No me vaig a Torrevieja ni borratxo. Conec un amic que donava classes a un institut de Torrevieja i estava fins als mateixos collons de donar classe i demanar als alumnes que s'esforçaren en aprendre espanyol, la resposta dels alumnes era que el professor aprenguera anglés. Toma ja!
Sansano, em faries por si tingueres algun carrec en urbanisme, crec que estaries dins d'operacions malaies i eixes coses. Quina fam de rajola(ladrillo), per favor!!
No me vaig a Torrevieja ni borratxo. Conec un amic que donava classes a un institut de Torrevieja i estava fins als mateixos collons de donar classe i demanar als alumnes que s'esforçaren en aprendre espanyol, la resposta dels alumnes era que el professor aprenguera anglés. Toma ja!
Sansano, em faries por si tingueres algun carrec en urbanisme, crec que estaries dins d'operacions malaies i eixes coses. Quina fam de rajola(ladrillo), per favor!!

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
-
Sansano
- Campeón Liga de Campeones

Rajola?no es maó? Jo no se quina mania tens al formigó i al progrés de la nostra terra. Si n'ha hi mes centres comercials, per lo tant dona mes faena i si la gent no esta parà, entonses n'ha hi menos pobrea.Manel escribió:Quins comentaris més grans que fas Sansano, ets un caxondo.
Molts preferixen tindre un bancals de moniatos i pebreres, a que la gent puga tindre un benestar social,comunal i viure com deu mana a un ambient sense contaminació de la ciutat pero al mateix temps sense estar aillat. El camp d'Elx deuria ser com les urbanitzacions de torrevella, tot rebonico i cuidat i es palmeres respectades.. Aixo dona riquea a tots, als que viuen i treballen. Vindria mes turisme al estar tot la mar de bonico. Eixe es el futur del CAMP i no 4 cebes mal plantaes. i no vull fer mala sang a ningu..
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Sansano, me vas a disculpar, però estàs com una cabra!!! Estàs dient que el teu model de ciutat és menys contaminant que per exemple un camp de pebreres, cebes o encarnelles? Les 4 cebes mal plantaes les plantaràs tu perquè tal volta no tens ni idea de com plantar-les, crec que li estàs faltant el respecte a moltes famílies del Camp d'Elx. Què vindria més turisme a l'estar tot més bonico? que el Camp d'Elx està lleig? què és per a tu vore el Camp bonico? vore ciment per tots els puestos? hahaha per últim m'ha fet gràcia això de les palmeres respectades...Amb urbanitzacions rotllo Torrevella unes damunt d'altres tu creus que les palmeres serien respectades? hahaha per favor Sansano. I no emboliques a la gent i no l'enganyes, el formigó no és sinònim de progrés de la nostra terra tal com tu vols plantejar-lo. Si el Camp és Camp és per alguna cosa, deixaries de dir-li "defora" perquè passaria a ser "dedintre" , no m'apateix en absolut que La Foia siga un barri integrat en la pròpia ciutat, no.Sansano escribió:Rajola?no es maó? Jo no se quina mania tens al formigó i al progrés de la nostra terra. Si n'ha hi mes centres comercials, per lo tant dona mes faena i si la gent no esta parà, entonses n'ha hi menos pobrea.Manel escribió:Quins comentaris més grans que fas Sansano, ets un caxondo.
Molts preferixen tindre un bancals de moniatos i pebreres, a que la gent puga tindre un benestar social,comunal i viure com deu mana a un ambient sense contaminació de la ciutat pero al mateix temps sense estar aillat. El camp d'Elx deuria ser com les urbanitzacions de torrevella, tot rebonico i cuidat i es palmeres respectades.. Aixo dona riquea a tots, als que viuen i treballen. Vindria mes turisme al estar tot la mar de bonico. Eixe es el futur del CAMP i no 4 cebes mal plantaes. i no vull fer mala sang a ningu..

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- elx-ska
- Campeón UEFA

- Contactar: