El peor enemigo del Elche
-
Conra-Ultra
- jugador alevín

- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Collons, de tots és coneguda la seua pertinença a Las Banderas. Membre històric.Conra-Ultra escribió:Porkee pones lo de Camilo Sestoo?

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
-
Conra-Ultra
- jugador alevín

- Bala
- Campeón Copa Intercontinental

per fàstic i perjudicial encara que molts vos tirareu damunt meua:
1º-Mandril i Farsa. L'enemic de tota la resta d'equips, desequilibrant la competició i absorvint la gran majoria de la afició i per tant motor economic
en el 2º Porcules
3º empatats a punts tots els equips groguets (Vila-Merdal,Las Nalgas, Cai...)
4º payo vallecano
I no posse el Fúrcia perque a nivell de club es porten be, el problema es el fàstic pres per culpa de la seua afició maleducada i que sempre ens ha tractat, literalment, a pedraes.
1º-Mandril i Farsa. L'enemic de tota la resta d'equips, desequilibrant la competició i absorvint la gran majoria de la afició i per tant motor economic
en el 2º Porcules
3º empatats a punts tots els equips groguets (Vila-Merdal,Las Nalgas, Cai...)
4º payo vallecano
I no posse el Fúrcia perque a nivell de club es porten be, el problema es el fàstic pres per culpa de la seua afició maleducada i que sempre ens ha tractat, literalment, a pedraes.
FORÇA ELX!!!
- Sargento nuñez
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Curva Sur
- Asiento: De pie
Que pasa con el avatar?jgC escribió:Conra-Ultra escribió:Nadiee conmenta?
Con tu avatar y tu forma de escribir de ninioOh_CoOoL... ya me lo has dicho todo, al menos a mi.
Ese avatar lo hize yo hace mas de 6 años, cuando entre en JE... era de mi seccion, el frente juvenil, seccion que todavia sigue en pie, aunque solo seamos 4 miembros.
No se a que viene, lo del avatar... porque no veo nada raro.
PD: para conra ultra, no se quien eres, pero no tienes derecho a ponerte ese avatar si no eres de la seccion, y ni eres de JE... no se quien seras, pero ya que no me contestas al privado, haz el favor de quitartelo
Última edición por Sargento nuñez el Mié Jun 02, 2010 10:33 pm, editado 1 vez en total.
- El Tigre de Matola
- Campeón UEFA