La poda a Elx, UNA CATASTROFE.

El subforo para hablar de la actualidad local de Elche y comarca.
Barret
Campeón Liga de Campeones

Mensaje por Barret »

elche26 escribió:Sobre esa foto deciros que dejaron los arboles asi porque en los pasados dias que hizo tanto viento una rama se rompio y cayo en un coche que circulaba, ya nose si habran habido daños personales o no, entonces supongo que para que no volviera a pasar eso, han decidido talarlo....
Eso es lo que ponía, pero aún así veo exagerada una poda tan radical
ImagenImagen
Bala
Campeón Copa Intercontinental
Campeón Copa Intercontinental

Mensaje por Bala »

L'entrada al carrer mangraners desde l'avinguda llibertat, tot el carrer està aixì
ImagenImagen[/URL]

Plaça de Baix
Imagen

Al Passeig Germanies van talar directament el tronc i han tardat 2 anys a fer eixos brots
ImagenImagen

Raval a la entrada al pont de la generalitat. En dos mesos ha brotat aixì, i els super experts de l'ajuntament diuen que es recuperen a la forma original en 4
Imagen

Aquestes son les jacarandes de l'ajuntament. Es veu en la segona foto com han tallat als arbres que estaven ahí baix sense molestar, això desmonta la cutre excusa dels motius de seguretat
ImagenImagen

elche26, s'ha de podar, no talar, podar es llevar les rames que molesten, que sobren a l'arbre, per a que el sol arrive a més parts, per estimular el seu creiximent i fortalir la fusta. Al talar l'arbre creix a lo boig i sense control, creant fusta de mala qualitat i si el perill de que les branques es trenquen en una ventolera

La foto que mostre ara, visible desde el pont de la generalitat es la prova de que estàn atemptant contra el nostre patrimoni. Estes palmeres les van podar fa un parell de mesos quan encara feia calor, i gràcies perque horts entregues els van podar en juliol. Mireu les fulles mig seques, aquesta palmera ha patit culpa de la poda abusiva que pareix un pincell, o un atac d'hongos o deshidratació.
Imagen

PER FAVOR CRIDEU AL 010 I POSSEU LA QUEIXA

Ja m'he possat en contacte amb el margalló i seguiré endavant, però necesite l'ajuda de tots.
pedro picapiedra
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey

Mensaje por pedro picapiedra »

bala ¿te has planteado mandar esto en un articulo al Informacion y a La Verdad? ¿Y a Teleelx?

Seria interesantisimo
bogossia a don Jose Esquitino
un armenio engaño a cuatro judios y tu has engañado a un armenio.No fracasaras en el futbol."
Inspector
Campeón Supercopa de Europa
Campeón Supercopa de Europa

Mensaje por Inspector »

Yo ya rellené hace semanas una hoja que me dieron en una OMAC "rural" contando y exponiendo mi queja. E-mail, dirección, teléfono, etc....Y nadie me ha dicho nada de nada....

Ni copia ni nada me dieron!!!.....Eso sí la que dejé la sellaron y dataron.
@Moussambani siempre con nosotros
ELCHE ES ALGO DIFERENTE, ALGO MUY ESPECIAL!!!
Barret

Mensaje por Barret »

Inspector escribió:Yo ya rellené hace semanas una hoja que me dieron en una OMAC "rural" contando y exponiendo mi queja. E-mail, dirección, teléfono, etc....Y nadie me ha dicho nada de nada....

Ni copia ni nada me dieron!!!.....Eso sí la que dejé la sellaron y dataron.
Yo he puesto dos reclamaciones en la OMAC y las dos veces me dieron la copia sellada y las dos veces me han contestado, la última positivamente, que lo lleven a cabo es otra cosa
ImagenImagen
Responder