Ja ho sé, per això he posat eixa cara.sarnacho escribió:Creo que no,..........Manel escribió:El Vinalopó "desemboca" en el Riu Safari
Nacimiento rio vinalopó
- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
-
john locke
- jugador del 1er equipo

- Manel
- Jugador legendario

Ale doncs ja he anat al naixement del Vinalopó. Un lloc de amiga mare. Me vaig banyar en dos llocs, un al costat de la Coveta de la Font, on naix (la primera foto que vas posar, Villena) i després baix propet de la zona de camping hi ha una zona que està molt bé per a banyar-se i que si te poses sota un xorret no fas peu, almenys jo no feia peu, cobria prou. Per anar des d'Elx és ben fàcil. S'agarra l'autovia de Madrid, quan passes el túnel de Villena a l'altura del cementeri hi ha una rotonda a la dreta, la fas i ja vas tot recte fins a Banyeres, passant La Canyada, El Camp de Mirra, Beneixama i ja Banyeres. Us recomane l'excursió.villena escribió:Si,yo al menos vi dos sitos donde te puedes bañar,pero no te cubre mas de la cintura,ademas hay que ser un campeón para meterse,el agua sale como los cubitos.Manel escribió: Hi ha espai per a poder banyar-te i tal veritat?
PD: Banyar-te te pots banyar, però avise; com no entres de colp no entres, i una volta dins si ets xic els collons se munten literalment a la gola, i si ets xica, ja sabeu. A la zona del naixement les cames me dolien moltíssim a l'eixir de l'aigua.

Al fons el castell de Banyeres de Mariola
Aquesta és la part més gran que jo vaig trobar per al bany.
Aquesta era la part més fonda, haurien uns 2 metros i pico d'aigua.
Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- cor il·licità
- jugador del filial

- IFRIT
- jugador benjamín

- Contactar:
- cor il·licità
- jugador del filial

Be Manel al final vaig anar ahir el naiximent del riu i la veritat una zona molt bonica i agradable. vaig poder banyarme a la mateixa cova on naix i un poquet mes endavant on forma eixe tipus de piscina. Molt gelada, pero molt bona l'aigua. La veritat recomanable la seua visita per a passar un bon dia.
El que em va sorprendre va ser la gent que pujava fins al naiximient amb el cotxe, jo atenent les teves recomanacions el vaig deixar baix i vaig passejar fins a la coveta disfrutant el paissatge.
El que em va sorprendre va ser la gent que pujava fins al naiximient amb el cotxe, jo atenent les teves recomanacions el vaig deixar baix i vaig passejar fins a la coveta disfrutant el paissatge.
- Manel
- Jugador legendario

hehe, està bé, la veritat. Molt propet i molt agradable, un lloc on a més els xiquets s'ho passen d'allò més bé a la zona d'oci que hi ha. M'agradaria la pròxima volta anar-hi en una bici de muntanya, m'assabentat que per darrere del naixement hi ha uns llocs meravellosos, crec que ja no és terme de Banyeres, sinó de Bocairent, ja en la Vall d'Albaida.cor il·licità escribió:Be Manel al final vaig anar ahir el naiximent del riu i la veritat una zona molt bonica i agradable. vaig poder banyarme a la mateixa cova on naix i un poquet mes endavant on forma eixe tipus de piscina. Molt gelada, pero molt bona l'aigua. La veritat recomanable la seua visita per a passar un bon dia.
El lloc es diu "Toll blau"http://images.google.es/imgres?imgurl=h ... a%26sa%3DN ací hi ha algunes fotos

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- Moribund0
- jugador infantil

- Contactar:
-
paquito bonet
- Manel
- Jugador legendario

Pquito, crec que l'avatar t'ha traïcionat, al no ser que penses que Moribundo i soplo és una mateixa persona.paquito bonet escribió:oño de ahi viene tu fuente¡¡¡¡Moribund0 escribió:Yo ya estuve hace ya algunos años, no está nada mal el sitio.
Saludos !

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
-
paquito bonet
Pquito, crec que l'avatar t'ha traïcionat, al no ser que penses que Moribundo i soplo és una mateixa persona.Manel escribió:paquito bonet escribió:oño de ahi viene tu fuente¡¡¡¡Moribund0 escribió:Yo ya estuve hace ya algunos años, no está nada mal el sitio.
Saludos !
tes rao. la siesta que acarajota a uno
- Moribund0
- jugador infantil

- Contactar:
- Best
- Jugador legendario

Hoy he estado allí y es un sitio impresionante.La cueva del nacimiento súper bonita,las lagunas de al lado más de lo mismo,el paisaje espectacular,hacer la ruta a pie y estar en contacto con la Naturaleza no tiene precio.
También el baño en la laguna que hay al lado de donde dejas el coche,donde está esa pequeña cascada,es muy bueno y muuuuuy helado,me ha costado entrar un mundo,media hora desde que he metido las rodillas hasta que he metido la cabeza.Pero el baño sienta de maravilla en el agua helada,y luego cuando sales y te pones al sol estás en la gloria.Recomendadísima la excursión,pasas un día muy entretenido y muy sano,la verdad.
Hoy habían por allá 37 grados,así es que esos baños son de agradecer´bañarse en los ríos le pega mil vueltas a bañarse en la playa.

También el baño en la laguna que hay al lado de donde dejas el coche,donde está esa pequeña cascada,es muy bueno y muuuuuy helado,me ha costado entrar un mundo,media hora desde que he metido las rodillas hasta que he metido la cabeza.Pero el baño sienta de maravilla en el agua helada,y luego cuando sales y te pones al sol estás en la gloria.Recomendadísima la excursión,pasas un día muy entretenido y muy sano,la verdad.
Hoy habían por allá 37 grados,así es que esos baños son de agradecer´bañarse en los ríos le pega mil vueltas a bañarse en la playa.

¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
- Manel
- Jugador legendario

Juàs, la teua cara al entrar a l'aigua no tenia preu, aprén de Gerx, la Manela i un servidor que hem entrat sense contemplació
no has tingut webs a clavar-te a la laguna del naixement 

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- Best
- Jugador legendario

Nada,nada,vosotros también habéis entrado muy poco a poco aunque hayáis entrado antesManel escribió:Juàs, la teua cara al entrar a l'aigua no tenia preu, aprén de Gerx, la Manela i un servidor que hem entrat sense contemplacióno has tingut webs a clavar-te a la laguna del naixement
Y lo de bañarme al lado del nacimiento,no es que no hubiese huevos,es que me estaba comiendo el bocata y no me apetecía mojarme otra vez

¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!