Con paso firme nos tocamos hacia primera división.
Era aixina la frase?
Que el dissabte que ve falten 9!!! Quant ans acavem els deures millor
Acavar la primera volta en 51 seria l'ostio bendita. Un avantatge de luxe, encara que tots guanyen a 11 però en un partit menys, el que no m'agrada es que es pose masa cara la segona plaça, maleït Alcorcon
Ara alcorcón contra el Sabadell es la seua casa, equip que ens ha demostrat que juga molt bé i els molt bont atacants que te, el Girona contra el Castilla que espere que reaccionen i al menys els empaten, el Girona és molt bó però la moral els pot jugar una mala pasada i vore com han caigut de la segona plaça i.... Almeria - Vila-Real, que espere que estos ultims traguen la vena de grans i l'orgull i al menys empat. L'Almeria no se si me dona més por que el Vila-Real, 17 punts son massa.
El meu pronostic espere es acavar el proxim cap de setmana a 13 del tercer, triple empat el 2º,3º i 4º a 38 punts, ostias como panes per la segona plaça i nosaltres tant "tranquils". Vindràn les vaques flaques i serà imposible pillar-nos.
Jo crec que la gent no es del tot conscient que estem vivint un Elx històric, o es que no ens ho volem creure fins que no rematem la faena, que és el més prudent.