corbatas a 2 x 1
-
john locke
- jugador del 1er equipo

corbatas a 2 x 1
ELCHE CF , ALGO POR LO QUE VALE LA PENA VIVIR....
- pespe
- Campeón del Mundo

- Macoques
- Campeón del Mundo

- Manel
- Jugador legendario

- Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.
Doncs jo ho he vist en imatges, però en imatges filmades, i ni photoshop ni bajoca que el va fer, eixe parell de mitjons ja estan per a tirar-los a la brossa.

Maredéu de les Bombes
-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
- pespe
- Campeón del Mundo

- Manel
- Jugador legendario

hahahaha he estat a punt de posar calcetins per si de cas, però vaig a fer-lo "normatiu" que després els professor em diuen: "Manel, ja sé que ets molt elxero, però els localismes en ta casaMacoques escribió:palabra típica del Mitjà.Manel escribió:mitjons
Els calcetins de jamó i qués
El gato de la Cañizares se llama "Mitjons"??

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
- FINNTROLL
- Campeón UEFA

Pos no che, valencià d´Elx model de l´estadar ja!!!Manel escribió:hahahaha he estat a punt de posar calcetins per si de cas, però vaig a fer-lo "normatiu" que després els professor em diuen: "Manel, ja sé que ets molt elxero, però els localismes en ta casaMacoques escribió:palabra típica del Mitjà.Manel escribió:mitjons
El gato de la Cañizares se llama "Mitjons"??"
"Yechid da bob Cymro, twll din bob Sais"
- Manel
- Jugador legendario

FINNTROLL escribió:Pos no che, valencià d´Elx model de l´estadar ja!!!Manel escribió:hahahaha he estat a punt de posar calcetins per si de cas, però vaig a fer-lo "normatiu" que després els professor em diuen: "Manel, ja sé que ets molt elxero, però els localismes en ta casaMacoques escribió:palabra típica del Mitjà.Manel escribió:mitjons
Normes d'Elx
-La preposició "de" passarà a ser "i", per tant direm "Plaça i Baix" i no "Plaça de Baix".
- Es perdran com és típic a Elx totes les -D- intervocàliques: Boa, Algoa, neboa, vengua, Nal, Llauraor... i NO boda, Algoda, neboda, vinguda, Nadal, llaurador...
-S'haurà de dir ENTREGUE/A, mai sencer.
-S'haurà de dir ANS, en cap cas ni "antes" ni "abans".
- Saludarem en versió elxero-ganyana: Ieee Sunsió, com va la cosa? i mai "Bon dia Assumpció, que tal estem?"
- No tindrem "AMICS" a Elx, per tant, tindrem Compares, i ens adreçarem a ells així o al seu defecte com a "Tio" Ex: Compare Sansano o Tio Sansanet
- Res d'Aleshores, ni Llavors, ni Llavorens ni res d'això: ENTONSES
-Mai anirem a un camp a treballar la terra, sinó a un BANCAL.
- Quan un il·licità parle castellà haurà d'evitar els diminutius en -ITO, -ITA, ni pronunciar la C ni la Z , per tant haurà de dir: "cosica", "coransonsico", "Sapaticos" o "angelico mio", MAI cosita, corazoncito, zapatitos o angelito mio.
- Un il·licità dirà en "ENCARNELLES" i mai "carxofes" i si ho diu en castellà haurà de dir: "ARCASILES" i no "alcachofas".
etc...
FINNTROLL, tirem el tema endavant? Que et sembla la nostra normativa?
[/i]

Maredéu de les Bombes
ALTZAVARES NORD-ELX
-
bang18
- Campeón Copa del Rey

- FINNTROLL
- Campeón UEFA

Si! astó se mereix un post nou!!!Manel escribió:FINNTROLL escribió:Pos no che, valencià d´Elx model de l´estadar ja!!!Manel escribió:hahahaha he estat a punt de posar calcetins per si de cas, però vaig a fer-lo "normatiu" que després els professor em diuen: "Manel, ja sé que ets molt elxero, però els localismes en ta casaMacoques escribió:palabra típica del Mitjà.Manel escribió:mitjons
Uns van fer les normes de Castelló, altres les del Puig doncs ara nosaltres les d'Elx que fent un esborrany podrien ser així:
Normes d'Elx
-La preposició "de" passarà a ser "i", per tant direm "Plaça i Baix" i no "Plaça de Baix".
- Es perdran com és típic a Elx totes les -D- intervocàliques: Boa, Algoa, neboa, vengua, Nal, Llauraor... i NO boda, Algoda, neboda, vinguda, Nadal, llaurador...
-S'haurà de dir ENTREGUE/A, mai sencer.
-S'haurà de dir ANS, en cap cas ni "antes" ni "abans".
- Saludarem en versió elxero-ganyana: Ieee Sunsió, com va la cosa? i mai "Bon dia Assumpció, que tal estem?"
- No tindrem "AMICS" a Elx, per tant, tindrem Compares, i ens adreçarem a ells així o al seu defecte com a "Tio" Ex: Compare Sansano o Tio Sansanet
- Res d'Aleshores, ni Llavors, ni Llavorens ni res d'això: ENTONSES
-Mai anirem a un camp a treballar la terra, sinó a un BANCAL.
- Quan un il·licità parle castellà haurà d'evitar els diminutius en -ITO, -ITA, ni pronunciar la C ni la Z , per tant haurà de dir: "cosica", "coransonsico", "Sapaticos" o "angelico mio", MAI cosita, corazoncito, zapatitos o angelito mio.
- Un il·licità dirà en "ENCARNELLES" i mai "carxofes" i si ho diu en castellà haurà de dir: "ARCASILES" i no "alcachofas".
etc...
FINNTROLL, tirem el tema endavant? Que et sembla la nostra normativa?
[/i]
"Yechid da bob Cymro, twll din bob Sais"