M'acabe d'enterar que el minut de silenci d'ahir va ser per la mort de l'autor de l'himne de l'Elx, el mític MUCHO ELCHE, el nostre crit de guerra. Ha faltat D. Antonio Garcia (Pepe Marcos només el cantava). Ara entenc el perquè sonava de fons l'himne durant el minut de silenci. Gràcies a Déu l'equip li va brindar la victòria. DEP
MUCHO ELCHE
PD: Per cert, molt educats els herculans...en la linia
Última edición por Manel el Dom Ene 21, 2007 8:39 pm, editado 1 vez en total.
ahir jo pensava que havia sigut una errada lo del himne en el minut de silenci i després me digueren que el minut era per la mort de l´autor de l´himne. els herculans, pos aprofitaren la única ocasió que tingueren per fer-se notar, en un minut de silenci quan la resta de l`estadi estava callat.
D.E.P Tus palabras estaran en lo mas alto... MUCHO ELCHE
"El futbolista entiende de fútbol, el seguidor entiende de sentimientos. El balón se ve con los ojos; pero los sentimientos se ven con el corazón, ésa es la diferencia".
Yo empecé a decir: Que poca vergüenza la del club, se está guardando un minuto de silencio y ponen el himno de fondo..
Y cuando me enteré
Lo siento muchisimo, creo que habia mas personas en la misma situación que yo.
En definitiva, D.E.P
Gran home, va estar vivin una tempora per la Foia, jo i alguns amics pasaven algunes vespraes escoltan algunes batalletes de les seues. Me dona molta jastima per que a passat estos ultims anys en el olvide.
Elche, Sol y Palmeras, la ciudad donde naci, donde quiera que vaya mi canción es para ti.
Gran home, va estar vivin una tempora per la Foia, jo i alguns amics pasaven algunes vespraes escoltan algunes batalletes de les seues. Me dona molta jastima per que a passat estos ultims anys en el olvide.
D.E.P
Elche, Sol y Palmeras, la ciudad donde naci, donde quiera que vaya mi canción es para ti.