Senyor, perdona-ls, pq no saben el q fan
Murcia i hercules, la misma m.ierda es

Sí, la veritat q ha de fotre hehehe ser superat per un Club d'insignificant ente municipalEl Cobrador Loco escribió:pues a mi esto me encanta
arriba tenemos una gran urbe que es capital(alicante)
abajo tenemos una gran urbe que es capital (murcia)
y en medio,hay una pequeña aldea que habitan paletos rodeados de palmeras,a los cuales les han cedido una piedra con ensaimadas en las orejas
los aficionados de las dos grandes urbes lanzan canticos en contra del club de la aldea.............los cuales tienen mas mas social,mejor estadio,mejor puesto en la clasificacion historica de la liga........
envidia,se ven superados
me encanta que se acuerden de nosotros,me da mas orgullo

hehehe ja ho havia llegit al periòdic, pues espera hui al MV mil més q al corrá mursianoillice69 escribió:Manel perdona que te rectifique,mas que cantarlo lo tararearian,mira el numero de aficionados en susodicho derby.
El vetusto estadio de La Condomina vivió ayer el partido uno de los partidos más gélidos de la temporada (sólo 3.000 aficionados) y sólo los cánticos de la afición blanquiazul en la recta final dieron «color» a un clásico venido a menos debido a la deprimente situación de ambos equipos. Los 150 seguidores blanquiazules fueron

miguelet escribió:Yo, si et serveix de consol, mai no m'he afegit al P... elx, perquè em pareix una tonteria, i més en partits on no hi té res a veure.
Tú tampoc, no, Manel, perquè certament hi ha gent que canta porculà el que no bote sense tenir res a veure, no (jo gairebé ho he sentit a tots els partits que he anat al MV)? Tu no eres com la gent d'ací i d'allà que distrau els fracassos propis amb l'insult al rival?
Estic segur que no.
Però pensa que per tot arreu hi ha de tot. Igual que hi havia gent al Barça que salvaba les temporades guanyant al Madrid... o ara, òbviament, a l'enrevés.

Mira JOAN , en sério, tu guanyes, me pots, no hi ha Déu ni persona humana q t'entenga.JOAN escribió:miguelet escribió:Yo, si et serveix de consol, mai no m'he afegit al P... elx, perquè em pareix una tonteria, i més en partits on no hi té res a veure.
Tú tampoc, no, Manel, perquè certament hi ha gent que canta porculà el que no bote sense tenir res a veure, no (jo gairebé ho he sentit a tots els partits que he anat al MV)? Tu no eres com la gent d'ací i d'allà que distrau els fracassos propis amb l'insult al rival?
Estic segur que no.
Però pensa que per tot arreu hi ha de tot. Igual que hi havia gent al Barça que salvaba les temporades guanyant al Madrid... o ara, òbviament, a l'enrevés.
(on) ironia .amigo herculano si lo es (off) ironia

I el q és més trist, no només es fa en futbol o política, sinó que desgraciadament es fa a la vidamiguelet escribió:Ja ho se, Manel; per això t'ho deia.
Però el que realment és trist no és c...-se en l'altre equip per plaer, sinò utilitzar el rival per dissimular les desgràcies o mancances pròpies. I això és habitual al futbol (i a la política: és el famós "i tu més")

Raskaiu, i després se dedica a demanar perdó per privats. No és variable ni res, com siga en la vida real així tb xungo li anirà.....raskaiu escribió:el joan este, no era el que decía que se iba?? no lo entiendo. entró a saco y posteriormente disculpándose. luego dijo que se iba, y no se fue, después volvió a decir que se iba otra vez, y aquí sigue. es que no hay quien lo entienda.