Fum, si "refitxem" a LuismiClashElx escribió: Jue Sep 24, 2020 8:13 pmNo, no, jo al menys el que he dit és que m'agrada la política de fitxar gent jove i puntera de segona divisió abans de optar per veterans de primera pel fet de ser veterans i no perquè siguen competents al terreny de joc. Però és clar que vull mantindre la categoria i no estic pensant en tindre una «base sòlida» per a segona. El club té potencial i afició suficients per a superar altres clubs i per a mantenir-se a la categoria durant moltes temporades.curvablanquiverde escribió: Jue Sep 24, 2020 7:07 pm No se quienes somos más cenizos los que criticamos fichajes o los que dicen que les gusta para tener una base sólida por si descendemos volver a inter subir![]()
Pd: ¿De verdad hay que decir que en caso de descenso habría escampada generalizada como.siempre que ha habido descensos?. Si casi hay escampadas si hay permanencias pues imagínate
Per cert, han dit en Grada3 que Azeez, migcampista defensiu del Granada, té ofertes de Cádiz, Leganés i Elx a Espanya. No obstant això, no acabe de fiar-me jo d'aquesta pàgina. Sembla que el fixatge de Luismi es tornarà a fer oficial d'ací poc, així que no crec que açò vaja endavant: https://www.grada3.com/2020/09/23/azeez ... r-destino/
Rumores y Fichajes. Mercado de Verano [TEMPORADA 2020/21]
- SANTAPOLERO
- jugador cadetillo

Re: Rumores y Fichajes. Mercado de Verano [TEMPORADA 2020/21]
Pazos, Verdú, Iborra, Forneris, Lico, Llompart, Casco, Lezcano, Romero, Villapun y Vavá.
- helikelig
- Jugador legendario

También hablan de un posible interés por Yoel Barcenas.
Creo que todo esto son maniobras de representantes, porque parece que al Elche le interesa todo (igual que al Getafe).
https://www.grada3.com/2020/09/23/puert ... s-la-liga/
Creo que todo esto son maniobras de representantes, porque parece que al Elche le interesa todo (igual que al Getafe).
https://www.grada3.com/2020/09/23/puert ... s-la-liga/
"Si matas una cucaracha, eres un héroe. Si matas una mariposa, eres malvado. Por lo tanto, la moralidad tiene estándares estéticos."
Friedrich Nietzsche

Friedrich Nietzsche

- GolDeCuxart
- Campeón Supercopa España

Una possibilitat es que interesen els dos fitxatges, Luismi i Azeez, i que obrin la porta d'eixida a Folch i Mfulu perque no donen el nivell per a primera.ClashElx escribió: Jue Sep 24, 2020 8:13 pmNo, no, jo al menys el que he dit és que m'agrada la política de fitxar gent jove i puntera de segona divisió abans de optar per veterans de primera pel fet de ser veterans i no perquè siguen competents al terreny de joc. Però és clar que vull mantindre la categoria i no estic pensant en tindre una «base sòlida» per a segona. El club té potencial i afició suficients per a superar altres clubs i per a mantenir-se a la categoria durant moltes temporades.curvablanquiverde escribió: Jue Sep 24, 2020 7:07 pm No se quienes somos más cenizos los que criticamos fichajes o los que dicen que les gusta para tener una base sólida por si descendemos volver a inter subir![]()
Pd: ¿De verdad hay que decir que en caso de descenso habría escampada generalizada como.siempre que ha habido descensos?. Si casi hay escampadas si hay permanencias pues imagínate
Per cert, han dit en Grada3 que Azeez, migcampista defensiu del Granada, té ofertes de Cádiz, Leganés i Elx a Espanya. No obstant això, no acabe de fiar-me jo d'aquesta pàgina. Sembla que el fixatge de Luismi es tornarà a fer oficial d'ací poc, així que no crec que açò vaja endavant: https://www.grada3.com/2020/09/23/azeez ... r-destino/
DIOSCRIBÁ EN TI CREEMOS
-
Paquito Bonet
- Campeón Copa Intercontinental

- Zona del Estadio: Fondo
- Asiento: mas al fondo aun
Pues eso que no nos quedan 12... hay que descontar los sueldos. Aunque tambien es cierto que de GUTI esta temporada solo se cuenta 1M pues como el pago es aplazado a 1M por año, se computa 1M en cada temporada.Agulló escribió: Jue Sep 24, 2020 5:37 pmEn primera un mínimo de 155mil€ y Guti creo que son 600kPaquito Bonet escribió: Jue Sep 24, 2020 4:56 pmFICHAJES, TRASPASOS Y SUELDOS-- LOS QUE LLEGAN TAMBIEN COBRAN SUELDO.Menarguens11 escribió: Jue Sep 24, 2020 4:53 pm Alguien sabe de cuanto es la opción de compra por Boyé?
A todo esto... Si teníamos unos 18 M para fichajes y de traspasos solo hemos pagado 5M por Guti y 0.5M por Tete, nos quedan unos 12M. Digo yo que alguna sorpresa puede haber.
SOLO HEMOS PAGADO POR ESOS 2... PERO TODOS COBRAN SUELDO Y NO SERÁ POCO
-
xopi
- jugador cadetillo

I tinc la sensació de guanyaríem amb el canvi, sobretot si comparem a Azeez amb Mfulu.GolDeCuxart escribió: Jue Sep 24, 2020 9:25 pmUna possibilitat es que interesen els dos fitxatges, Luismi i Azeez, i que obrin la porta d'eixida a Folch i Mfulu perque no donen el nivell per a primera.ClashElx escribió: Jue Sep 24, 2020 8:13 pmNo, no, jo al menys el que he dit és que m'agrada la política de fitxar gent jove i puntera de segona divisió abans de optar per veterans de primera pel fet de ser veterans i no perquè siguen competents al terreny de joc. Però és clar que vull mantindre la categoria i no estic pensant en tindre una «base sòlida» per a segona. El club té potencial i afició suficients per a superar altres clubs i per a mantenir-se a la categoria durant moltes temporades.curvablanquiverde escribió: Jue Sep 24, 2020 7:07 pm No se quienes somos más cenizos los que criticamos fichajes o los que dicen que les gusta para tener una base sólida por si descendemos volver a inter subir![]()
- Hummels

Pues no solo en Oviedo le comen el nardo a Luismi, en Pucela también se están tirando de los pelos por dejarlo marchar, diciendo todos que es mejor que Fede San Emeterio. Eso mola.
Nino es Elche CF

- Jesule
- jugador juvenil 2do año

- Zona del Estadio: Tribuna
Pues está todo el pescado vendido.Hummels escribió: Vie Sep 25, 2020 9:42 am Pues no solo en Oviedo le comen el nardo a Luismi, en Pucela también se están tirando de los pelos por dejarlo marchar, diciendo todos que es mejor que Fede San Emeterio. Eso mola.
Luismi ya es jugador del Elche.
- franjilandia
- Campeón UEFA

Suena Jaume Costa, lateral izquierdo del Villarreal.
ERES UN HDLGP.

- Gotelín
- Campeón Liga de Campeones

Con cualquier cambio que deje fuera del campo a Mfulu salimos ganando, incluso con un cambio por nadie y jugando con diez.xopi escribió: Vie Sep 25, 2020 9:10 amI tinc la sensació de guanyaríem amb el canvi, sobretot si comparem a Azeez amb Mfulu.GolDeCuxart escribió: Jue Sep 24, 2020 9:25 pmUna possibilitat es que interesen els dos fitxatges, Luismi i Azeez, i que obrin la porta d'eixida a Folch i Mfulu perque no donen el nivell per a primera.ClashElx escribió: Jue Sep 24, 2020 8:13 pmNo, no, jo al menys el que he dit és que m'agrada la política de fitxar gent jove i puntera de segona divisió abans de optar per veterans de primera pel fet de ser veterans i no perquè siguen competents al terreny de joc. Però és clar que vull mantindre la categoria i no estic pensant en tindre una «base sòlida» per a segona. El club té potencial i afició suficients per a superar altres clubs i per a mantenir-se a la categoria durant moltes temporades.curvablanquiverde escribió: Jue Sep 24, 2020 7:07 pm No se quienes somos más cenizos los que criticamos fichajes o los que dicen que les gusta para tener una base sólida por si descendemos volver a inter subir![]()
- franjilandia
- Campeón UEFA

Puto amo!!Gotelín escribió: Vie Sep 25, 2020 2:24 pmCon cualquier cambio que deje fuera del campo a Mfulu salimos ganando, incluso con un cambio por nadie y jugando con diez.xopi escribió: Vie Sep 25, 2020 9:10 amI tinc la sensació de guanyaríem amb el canvi, sobretot si comparem a Azeez amb Mfulu.GolDeCuxart escribió: Jue Sep 24, 2020 9:25 pmUna possibilitat es que interesen els dos fitxatges, Luismi i Azeez, i que obrin la porta d'eixida a Folch i Mfulu perque no donen el nivell per a primera.ClashElx escribió: Jue Sep 24, 2020 8:13 pmNo, no, jo al menys el que he dit és que m'agrada la política de fitxar gent jove i puntera de segona divisió abans de optar per veterans de primera pel fet de ser veterans i no perquè siguen competents al terreny de joc. Però és clar que vull mantindre la categoria i no estic pensant en tindre una «base sòlida» per a segona. El club té potencial i afició suficients per a superar altres clubs i per a mantenir-se a la categoria durant moltes temporades.curvablanquiverde escribió: Jue Sep 24, 2020 7:07 pm No se quienes somos más cenizos los que criticamos fichajes o los que dicen que les gusta para tener una base sólida por si descendemos volver a inter subir![]()
ERES UN HDLGP.

- espartako93
- Campeón de Liga

- Asiento: Fondo Norte
En lo que a delantera se refiere el Levante se quiere deshacer de Sergio León y Ruben Rochina, creo que deberiamos de ir a por uno de ellos o a por los 2. Son buenos delanteros ambos.
Y en la liga italiana Ballotelli está sin equipo después de bajar el Brescia a la Serie B, tiene 30 años y quiere jugar, tendra que bajarse la ficha si quiere encontrar algún equipo.
Y en la liga italiana Ballotelli está sin equipo después de bajar el Brescia a la Serie B, tiene 30 años y quiere jugar, tendra que bajarse la ficha si quiere encontrar algún equipo.
- ClashElx
- jugador juvenil 1er año

- Zona del Estadio: Fons nord
Tant a Pucela com a Oviedo parlen meravelles de Luismi, jo el poc que l'he vist als partits que feien per Gol TV, també em causava bona impressió. Sembla que hem fet un fixatge bastant bo.Hummels escribió: Vie Sep 25, 2020 9:42 am Pues no solo en Oviedo le comen el nardo a Luismi, en Pucela también se están tirando de los pelos por dejarlo marchar, diciendo todos que es mejor que Fede San Emeterio. Eso mola.
Jo l'he llegit i sentit en diversos mitjans. No sé com ho veureu la resta, però a mi em sembla que per a les aspiracions del nostre club, és jugador d'un nivell top. Un poc fixatge pajasangre, no?franjilandia escribió: Vie Sep 25, 2020 2:24 pm Suena Jaume Costa, lateral izquierdo del Villarreal.
Seria una molt bona incorporació i un dels 4-5 jugadors amb experiència (quasi immillorable) a la categoria. La temporada passada va jugar 25 partits:
https://twitter.com/PepeMorago/status/1 ... 0991079424
https://www.grada3.com/2020/09/25/jaume ... ido-elche/ (No, si al final hauré de prendre seriosament Grada3)
Si et falten anys de segona B, no vingues a l'estadi ara a xiular en primera...
- Curva Norte
- Jugador legendario

- Zona del Estadio: Curva Norte
- Asiento: En la que pille libre
- Contactar:
Jaume Costa sería fichajazo. Supongo que tras el fichaje de Estupiñán querrá jugar, porque con Alberto Moreno ya tenía competencia.
- SANTAPOLERO
- jugador cadetillo

No el vaig seguir molt l´any passat al Valencia, però si està be seria top, UEFAClashElx escribió: Vie Sep 25, 2020 6:13 pmTant a Pucela com a Oviedo parlen meravelles de Luismi, jo el poc que l'he vist als partits que feien per Gol TV, també em causava bona impressió. Sembla que hem fet un fixatge bastant bo.Hummels escribió: Vie Sep 25, 2020 9:42 am Pues no solo en Oviedo le comen el nardo a Luismi, en Pucela también se están tirando de los pelos por dejarlo marchar, diciendo todos que es mejor que Fede San Emeterio. Eso mola.![]()
![]()
Jo l'he llegit i sentit en diversos mitjans. No sé com ho veureu la resta, però a mi em sembla que per a les aspiracions del nostre club, és jugador d'un nivell top. Un poc fixatge pajasangre, no?franjilandia escribió: Vie Sep 25, 2020 2:24 pm Suena Jaume Costa, lateral izquierdo del Villarreal.![]()
Seria una molt bona incorporació i un dels 4-5 jugadors amb experiència (quasi immillorable) a la categoria. La temporada passada va jugar 25 partits:
https://twitter.com/PepeMorago/status/1 ... 0991079424
https://www.grada3.com/2020/09/25/jaume ... ido-elche/ (No, si al final hauré de prendre seriosament Grada3)
Pazos, Verdú, Iborra, Forneris, Lico, Llompart, Casco, Lezcano, Romero, Villapun y Vavá.
- Djjd2003

Tiene delante a Pedraza y Estupiñan ahora. Si quiere jugar, cerca de casa y en Primera, es el sitio perfecto.Curva Norte escribió: Vie Sep 25, 2020 7:11 pm Jaume Costa sería fichajazo. Supongo que tras el fichaje de Estupiñán querrá jugar, porque con Alberto Moreno ya tenía competencia.